Kuinka monta ihmistä saa kerrallaan mennä Puijon torniin ylös?
Voiko mennä kolme bussilastillista?
Puijon tornin kantavuus?
14
676
Vastaukset
- Anonyymi
Kollme bussillista on ihan optimimäärä, kaksi on liian vähän, ja neljä on jo aivan liikaa.
- Anonyymi
Tekun asuntolan hissiin joka oli tarkoitettu korkeintaan kuudelle. Siihen pystyi
menemään 13 henkilöä. Nelsästoista oli liikaa ja tarvittiin huoltomiestä
päästämään porukka pälkähästä. Liekö Puijon tornin hissi testattu. Tosin
portaita pitkin pääsee myös ylös ja alas.- Anonyymi
Muistattako vanahemmat palstalaeset ku aekonnaan ensmäesinä aak´olovuosina Puijon tornin hissijä käättel portsarmies kommeessa univormussa! Ee tarvinna ylös ja alas mänijöehen ihtesä paenella nappuloeta:D:D
- Anonyymi
Eikö portaissa pysty ollenkaan menemään sivuille päin? Onko ainoat suunnat ylös ja alas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö portaissa pysty ollenkaan menemään sivuille päin? Onko ainoat suunnat ylös ja alas?
Ka määppäs iha ite mittoommaa jotta minkä verran pysttyy sivusuunnassa liikkummaa:D:D:D Kirjuta sittä sinne rappuun ohjjeet jottei kulukijat törmmee seenniin:D:D
- Anonyymi
Paljonko se torni painaa?
- Anonyymi
"Puijon tornin tarkkaa painoa ei ole saatavilla suoraan, mutta se on tyypillisesti 75 metriä korkea rakennus, jolla on suuri massa rakenteen vuoksi. Vaikka suoria painotietoja ei ole, tornin koko ja rakenne huomioon ottaen voidaan olettaa, että se painaa satoja ellei tuhansia tonneja"
- Anonyymi
Ravintola pyörii kuulemma renkaiden varassa. Lieköhän nastarenkaat talvella?
- Anonyymi
No ei ole...
- Anonyymi
Kysy kaupungilta.
- Anonyymi
Joku tattitorni.
- Anonyymi
Puijon torni on jättimäinen fallossymbooli joka viestii Savon naisille kumpi sukupuoli täällä oikein määrää.
Vielä kun saataisiin torniin vesipumppujärjestelmä joka ruiskauttaisi huipulta valtavan vesimäärän tasatunnein naisten iloksi niin olisin tyytyväinen.
- Anonyymi
Kyllä kolme bussia mahtuu ajamaan ylös torniin.
Neljä ei mahdu. - Anonyymi
Parhaat ateriat Tornissa.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459