Minäkin mies jätän

Anonyymi-ap

tämän palstan. Kaikkea hyvää teille.

61

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se onki hyvä jättää, kun on elämä mallillaan.

    • Anonyymi

      Heissulivei sitten.

    • Anonyymi

      Kannattaakin jättää jos arvelee, ettei tänne ilmaannu mitään itselle olennaista infoa.

      • Anonyymi

        Ihme aivopesua. Voihan tänne ilmestyä joku vanha tuttu vuosien takaa ikävöimään sinua tai minua.
        Ihan vaikka ystävä tai kadonnut sukulainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme aivopesua. Voihan tänne ilmestyä joku vanha tuttu vuosien takaa ikävöimään sinua tai minua.
        Ihan vaikka ystävä tai kadonnut sukulainen.

        Toi kuulostaa että itse olisit sellaisessa tilanteessa
        jollain tapaa.
        Itselläni on tilanne että täällä on ainakin välillä ollut muutamakin tuttu vuosien takaa kirjoittelemassa. Sekä ei niin vuosienkin takaa menneestä tuttu, aika lailla voisin sanoa että tämän hetkinenkin tuttu/tuttuja/kaveri/sukulainen miten sen sitten kukin luokitteleekaan.
        Ihan selkeitäkin vihjauksia vilahdellut täällä. ; )


    • Anonyymi

      Näkis vaan senkin päivän

      • Anonyymi

        Näkis vaan senkin päivän kun sinä tuksahtanut maalittaja lopettaisit miehen trollausten revittelyn, ei se cancelointi sillä purkaudu


    • Anonyymi

      Heippa.

    • Anonyymi

      Kuka se mies sitten oli?

      • Anonyymi

        No varmaan kuule sinä riittävän itserakas keikari ottamaan miehen hönöt tekstit tosissaan tutuksi sitä kuvitellen


    • Anonyymi

      Hei, hei sitte.

    • Anonyymi

      "Mä jä-tän-tän-tän-tän-tän tähän" sano itäsaksalainen ku jätti Trabantin rajalle kun muutti länteen.......

      • Anonyymi

        Aha


      • Anonyymi

        Niin kunhan on riittävän pitkällä ettei selkään enää ammuta, niinhän ne teki sivustyksen Euroopassa vasta aika hetki sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kunhan on riittävän pitkällä ettei selkään enää ammuta, niinhän ne teki sivustyksen Euroopassa vasta aika hetki sitten

        Tänäänkin tuli jälkiä ja tekijät tiedossa!


    • Anonyymi

      Anteeksi se käytös siellä tanssipaikassa....

    • Anonyymi

      Väärin tein

      • Anonyymi

        Millä tavalla väärin teit?


    • Anonyymi

      No täällähän sä silti kuikkelehdit edelleen. Onko menopaussi?

      • Anonyymi

        Sinun vastailut itsellesi on mies jotenkin onttoja, ei voi ottaa vakavasti


    • Anonyymi

      Hyvää jatkoa sinulle mies.

    • Anonyymi

      Myös minä ... Ikäryhmät.

    • Anonyymi

      hienoa poika

    • Anonyymi

      Parempaa jatkoa!

    • Anonyymi

      Minä en jätä tätä palstaa ennenkuin miehen kanssa irl asiat on pulkassa ja pulkka varastossa. En pysty mutta vähentänyt olen jo nyt.

      • Anonyymi

        Mitenkä palsta ja irl liittyvät toisiinsa. Palsta vain vääristää sinua enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä palsta ja irl liittyvät toisiinsa. Palsta vain vääristää sinua enemmän.

        Ei kuulu sinulle. Halusin vaan kertoa että nämä kiusaajat ei saa otetta osasta täällä kirjoittelevasta mitenkään. Toinen nimeni on teflon,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sinulle. Halusin vaan kertoa että nämä kiusaajat ei saa otetta osasta täällä kirjoittelevasta mitenkään. Toinen nimeni on teflon,

        ai teflonpannu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sinulle. Halusin vaan kertoa että nämä kiusaajat ei saa otetta osasta täällä kirjoittelevasta mitenkään. Toinen nimeni on teflon,

        Voi kyllä ne saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sinulle. Halusin vaan kertoa että nämä kiusaajat ei saa otetta osasta täällä kirjoittelevasta mitenkään. Toinen nimeni on teflon,

        Teflon brothers 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teflon brothers 😀

        Ei kai nuoriso vielä yritä viimeisillä voimilla vaikuttaa palstalla. Teflon tulee kaatumaan kevyesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sinulle. Halusin vaan kertoa että nämä kiusaajat ei saa otetta osasta täällä kirjoittelevasta mitenkään. Toinen nimeni on teflon,

        Poikaystävä alkaa itkemään jos täällä riekut. Ajattele edes häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikaystävä alkaa itkemään jos täällä riekut. Ajattele edes häntä.

        Poikaystävä? Kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä ne saa.

        Voi kuule kun ei ne nyt vaan saa. Saatan hetkellisesti provosoitua 10 min joskus ja nautin siitä joka solulla kun vähän adrenaliinit lähtee liikkeelle. Usko pois. Minä jo nuorena vietin aikaani kaveriporukoissa, joissa kielenkäyttö oli vähän roisimpaa ja vttuilu päivittäsistä. Te olette lastentarhakamaa tällaiselle naiselle, jolla on ollut oikeakin elämä joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai teflonpannu?

        Niin kuin teflonpannu. Ja oon minä joskus jopa pannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä palsta ja irl liittyvät toisiinsa. Palsta vain vääristää sinua enemmän.

        Mitä tarkoitat sillä, että palsta vääristää jotain ihmistä? Karmaisevaa tekstiä ottaen huomioon naisena esiintyvän miehen pöllöilyn toimivan taustapeiliä tälle vääristymälle, morooo et varmasti pääse tämän ns omien ajatuksiesi vääristymän kanssa jutulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai teflonpannu?

        Eikö olekin naisena esiintyvällä miehellä upeaa retoriikkaa, passaa varmaan esim sun henkiseen tasoon hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule kun ei ne nyt vaan saa. Saatan hetkellisesti provosoitua 10 min joskus ja nautin siitä joka solulla kun vähän adrenaliinit lähtee liikkeelle. Usko pois. Minä jo nuorena vietin aikaani kaveriporukoissa, joissa kielenkäyttö oli vähän roisimpaa ja vttuilu päivittäsistä. Te olette lastentarhakamaa tällaiselle naiselle, jolla on ollut oikeakin elämä joskus.

        Tiputus tulee silti olemaan kova. Todellisuus odottaa oikeassa elämässä ei täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä ne saa.

        Koetko itse olevasi täällä keskustelupalstalla ikäänkuin kiusaajan positiossa naisena esiintyvän miehen teksteissä häärimällä? Sinähän se rankka raggariankka olet🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nuoriso vielä yritä viimeisillä voimilla vaikuttaa palstalla. Teflon tulee kaatumaan kevyesti.

        Millä tavalla tulee kaatumaan, vaikutat hieman sekavalta, onki kaikki hyvin? (Ei)


      • Anonyymi

        Olet väsynyt setämies ja niin on pohjimmiltaan sinun tekstien ympärillä häärivät tapauksetkin, väsyneitä elämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko itse olevasi täällä keskustelupalstalla ikäänkuin kiusaajan positiossa naisena esiintyvän miehen teksteissä häärimällä? Sinähän se rankka raggariankka olet🤭

        Huolenpitoa vain 🥳🥳🥳🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla tulee kaatumaan, vaikutat hieman sekavalta, onki kaikki hyvin? (Ei)

        Luovutuksen voi jo haittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule kun ei ne nyt vaan saa. Saatan hetkellisesti provosoitua 10 min joskus ja nautin siitä joka solulla kun vähän adrenaliinit lähtee liikkeelle. Usko pois. Minä jo nuorena vietin aikaani kaveriporukoissa, joissa kielenkäyttö oli vähän roisimpaa ja vttuilu päivittäsistä. Te olette lastentarhakamaa tällaiselle naiselle, jolla on ollut oikeakin elämä joskus.

        Etkö osaa miehenä puolustaa itseäsi miksi menet naisen persoonan helmojen taakse piiloon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väsynyt setämies ja niin on pohjimmiltaan sinun tekstien ympärillä häärivät tapauksetkin, väsyneitä elämään

        Siä itketää jo -sadista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olekin naisena esiintyvällä miehellä upeaa retoriikkaa, passaa varmaan esim sun henkiseen tasoon hyvin

        Kaikki täällä on miehiä. Etkö tiennyt sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule kun ei ne nyt vaan saa. Saatan hetkellisesti provosoitua 10 min joskus ja nautin siitä joka solulla kun vähän adrenaliinit lähtee liikkeelle. Usko pois. Minä jo nuorena vietin aikaani kaveriporukoissa, joissa kielenkäyttö oli vähän roisimpaa ja vttuilu päivittäsistä. Te olette lastentarhakamaa tällaiselle naiselle, jolla on ollut oikeakin elämä joskus.

        Mies olet, esiinnyt taas naisena, jotta joku nai nen sais syyt niskoilleen! Ottakaa huomioon, nää kirjoittajat o miehiä molemmat!


    • Anonyymi

      hyvää jatkoa

    • Anonyymi

      Aina vain paremmalta alkaa näyttämään.

      • Anonyymi

        Sitä en kyllä usko, miehen luomaa palstatodellisuutta elävä syrjäytynyt


    • Anonyymi

      miks sä sit täällä vielä notkut?

      • Anonyymi

        Olette pahantekijöitä bode och! 👺🐽.


    • Anonyymi

      Hyvä. Silloin voit puhua suoraan toiselle.

    • Anonyymi

      Sinäkin mies? Kohta on palstamiehet vähissä. Pitäisikö jonkun alkaa esittää miestä täällä?

      • Anonyymi

        Tarkkanäköinen kyllä erottaa miehen ja naisen kirjoitukset. Vaikka miehet kirjoittaisivat hempeitä, heidän kirjoituksestaan välittyy miehen "karkeus" sanojen välistä ja kirjoituksen "hengestä" ja energiasta. Tietenkin sellainen mies voi olla poikkeus, jossa on hyvin paljon naista. Olen huomannut monien aloitusten olevan todennäköisesti naisen kirjoittamia vaikka sanoivat olevansa mies. Tämä mies tosiaan poistuu palstalta ja pysyy miehenä jatkossakin. Hyvää jatkoa ja tehkää tekin palvelus itsellenne. Jättäkää tekoäly hoitelemaan nämä hommat ja kirjoitukset tänne ja menkää oikeaan elämään antamaan itsenne maailman syleilyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkanäköinen kyllä erottaa miehen ja naisen kirjoitukset. Vaikka miehet kirjoittaisivat hempeitä, heidän kirjoituksestaan välittyy miehen "karkeus" sanojen välistä ja kirjoituksen "hengestä" ja energiasta. Tietenkin sellainen mies voi olla poikkeus, jossa on hyvin paljon naista. Olen huomannut monien aloitusten olevan todennäköisesti naisen kirjoittamia vaikka sanoivat olevansa mies. Tämä mies tosiaan poistuu palstalta ja pysyy miehenä jatkossakin. Hyvää jatkoa ja tehkää tekin palvelus itsellenne. Jättäkää tekoäly hoitelemaan nämä hommat ja kirjoitukset tänne ja menkää oikeaan elämään antamaan itsenne maailman syleilyyn.

        Tee mitä teet mutta turha ohjailla ja manipuloida muita. Jokainen päättää itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee mitä teet mutta turha ohjailla ja manipuloida muita. Jokainen päättää itse.

        Jaa, se oli vain hyvä neuvo ja keskustelua, ei mikään aivopesun yritys. Jokainen yleensä päättää omasta tekemisistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, se oli vain hyvä neuvo ja keskustelua, ei mikään aivopesun yritys. Jokainen yleensä päättää omasta tekemisistään.

        Ok. täällä on niin paljon yritystä aivopesuun ja muiden ohjailuun että olen tullut niille jo allergiseksi.


    • Anonyymi

      Tule mulle vaimoksi nainen. Olen hyvä mies ja kunnioitan sinua aina. En varmaan kelpaa, etsit toisenlaista miestä, rikkaampaa. Moi!

    • Anonyymi

      En jaksa enää elää täällä, haluan pois.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      29
      2168
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      122
      1461
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      214
      750
    10. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    Aihe