Teboil on Putinin omistama yritys, miksi kaveeraat Puten kanssa?

Anonyymi-ap

Yrittäjät tieten saa reilun alennuksen TB: llä, näkyy tosi moni paikallinen yrittäjä tankkaavan siinä.
Laitan jokaisen omalta osaltani boikottiin.

15

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teboil on suomalainen yritys. Vai katsoitko että siellä on Putin päättämässä?

      • Anonyymi

        On suomalainen yritys, alottaja näyttäs puhuvan omistajasta, joka on Venäjän valtio.


      • Anonyymi

        Niinhän soli fennovoimakin mutta eipä tullu sähkattilaa silti.


      • Anonyymi

        Suurin osakas on TB.:stä Lukol,sehä kait on toisenvalion omustus..Eli VENÄJÄN.
        En itse periaattesta tankaa TB:takeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osakas on TB.:stä Lukol,sehä kait on toisenvalion omustus..Eli VENÄJÄN.
        En itse periaattesta tankaa TB:takeista.

        Tyhmä on se, joka tankkaa nesteellä ja apsilla 15-30 snt/l kalliimmalla.


    • Anonyymi

      muistappas kun persettäs pyyhit, että nekin puut on sellutehtaalle juonnettu puuttinin dieselillä. Jouvut bideellä pesemään

      • Anonyymi

        Joskus oli asiat näin, nykyään suomen suurimmat raakaöljyn tuojat on Norja 70%, loput tuo britit ja usalaiset.
        Öljytuotteista yli puolet tulee ruotsista, että pyyhi sinä persees vaikka rupliin.


    • Anonyymi

      Hyvä että käyttävät venäjä on meille tärkeä halpa polttoaine lähellä sitä pitää suosija
      sama kuin lähi ruoka ei tarvi seilata merellä kun rajat aukaistaan hyvä tulee .

    • Anonyymi

      No mitkä firmat siellä tankkaa? En itse ole nähnyt ainuttakaan!

      • Anonyymi

        Ei ole asiallista julkistaa yritysten nimiä täällä, jospa tajuaisivat ihan ite käyttää paikallisen yrittäjän palveluksia.


      • Anonyymi

        Takseja, rattoreita, kuormaautoja ja pakuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole asiallista julkistaa yritysten nimiä täällä, jospa tajuaisivat ihan ite käyttää paikallisen yrittäjän palveluksia.

        Kuljetusyrityksillä on omat tankkauspaikat, joita on lähes joka huoltiksella. Jotkut ha-tollokuskit yrittää kovasti tankata niillä truck-pisteillä. Tyhmät tollot, yrittäävät änkeä korttia ja pistoolia tankkiin..


    • Anonyymi

      Sieltä köyhä ostaa mistä halvimmalla saa, ei se minun Messerschmitt välitä mistä se diesel tulee.

      • Anonyymi

        8 senttiä litralle hintaero, aika pitkälle on köyhällä vara ajella jos tuosta säästöä kertyy.


    • Anonyymi

      Siks, kun Putte myy halvemmalla ja se tulee tankkaankin mun auton.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe