Suomen ongelmat on monet, aina olleet

Anonyymi-ap

Suomessa ei pyritä osamaan, Suomessa pyritään kierrättään rahat samansuuntaisesti kuin Venäjällä on tovereille jaettu.
Edellisellä vaalikaudella jaot oli hirmuiset, yli toveri yritysten jakoivat rahaa yritysten kehittämiseen. Nyt jo jatkettu siltä osin että rahat suurituloisille. Perjaate tietysti hyvä jos yritykset saavat rahaa enemmän, siinä vain käypi niin ettei ihmisillä ole rahaa käyttään niihin yrityksiin jotka ennen pärjäneet kotimaan ostovoiman avulla. Sekin on erinomaista kun viimeinki sanotaan olevan yritysten mahdollista irtisanoa vanhojaki vakituisessa työssä olevia (niin kö on)?
On ollut aivan älytöntä kun on yrityksissä porukkaa joka viikonloppuisin juopottelee ja sitten sairastaa tai missä lienee?
Yritysjohtajuudessa on myös ihan "dildo-aivoja". Työn haku pitäisi olla sellaista ettei yritys saa puoleen vuoteen työttömiä työnhakijoita listoilta, mikäli on jo kolmekertaa irtisanonut jonkun työntekijän? Yritysmaailmassa on niitä jotka ilmeisesti nauttii turhista ihmisten hyppyyttämisistä? Yritystoiminnan on parempi lakkauttaa jos yrityksessä ei ole ammattitaitoista henkilöä työnhakian ammattitaidon tarkistamiseen? Valitettavan usein yritykset tekevät kuin "itsemurhan" kun kyselevät entisiltä yrityksiltä miten hyvä työntekijä ollut? Se on aivan selvää ettei kukaan kehu, eihän sitä kukaan viisas kertoisi missä on "kultapitoista maata."

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 113
        2353
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        65
        2197
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        16
        1991
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1707
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        21
        1628
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        13
        1432
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        12
        1374
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        27
        1373
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        16
        1347
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1282
      Aihe