Jutellaan unista

Anonyymi-ap

Mitä unia olette nähneet?

65

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muista, mutta en kerro tänne mitään.

    • Anonyymi

      Viime aikoina pari töihin liittyvää painajaista ja yhden unen, jossa asuin ulkomailla.

    • Anonyymi

      Kauniita ja vähemmän kauniita unia.

    • Anonyymi

      Näin ihan sika ahdistavan painajaisen. Unessa vaihdoin työpaikkaa. Uudessa paikassa kaikki vaikutti ensin hyvältä, työ oli mukavaa ja tutustuin työkavereihin. Yhden työkaverin kanssa tehtiin paljon töitä yhdessä ja se alkoi flirttailla mulle. Siinä unessa se tuntui ihan luonnolliselta ja meillä muka synkkasi hyvin ja oli hauskaa. Hullaannuin siihen ihan totaalisesti. Sitten yhtäkkiä unen tunnelma kääntyi ihan päinvastaiseksi. Se työkaveri muuttui yhtäkkiä ihan toisenlaiseksi ja alkoi kiusata ja piinata mua somessa. En ensin tajunnut kuka sitä teki, kun työkaveri ei esiintynyt omalla nimellään. Uni oli muuttunut siinä kohtaa jo tosi painajaismaiseksi ja yhtäkkiä tajusin, että se piinaaja on se työkaveri ja että se on sadisti. Selvisi että se oli flirttailulla halunnut saada mut hullaantumaan itseensä, koska oli etsinyt sopivaa uhria ja satuin juuri silloin tulemaan sinne työpaikalle. Ihan karsee painajaisuni, sydän hakkasi hulluna kun heräsin. En uskalla varmaan ikinä vaihtaa työpaikkaa...

      • Anonyymi

        Aika paha.. En ikinä näe unia tai en muista niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paha.. En ikinä näe unia tai en muista niitä.

        Oli tosi ahdistava. Parempi vain jos ei näe unia.


      • Anonyymi

        Hyi mikä olo, näin taas samaa painajaisunta viime yönä! Inhottavia tälläset painajaiset mitkä jatkuu. Unessa se sadisti piinasi mua niin kauan että sairastuin. Olin kauhun vallassa ja jouduin sairauksien ja onnettomuuksien kierteeseen. Aina edellinen aiheutti seuraavan. En jaksa selostaa tarkemmin niitä vaiheita, siis ihan uskomaton tapahtumaketju mitä ei ikinä voisi tapahtua todellisuudessa. Ei kellään voi oikeesti olla niin huono tuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi mikä olo, näin taas samaa painajaisunta viime yönä! Inhottavia tälläset painajaiset mitkä jatkuu. Unessa se sadisti piinasi mua niin kauan että sairastuin. Olin kauhun vallassa ja jouduin sairauksien ja onnettomuuksien kierteeseen. Aina edellinen aiheutti seuraavan. En jaksa selostaa tarkemmin niitä vaiheita, siis ihan uskomaton tapahtumaketju mitä ei ikinä voisi tapahtua todellisuudessa. Ei kellään voi oikeesti olla niin huono tuuri.

        Vaivaako sinua joku asia, kun näet noin kamalia unia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaivaako sinua joku asia, kun näet noin kamalia unia?

        En tiedä että vaivaisi, täytyy miettiä. Toi sadistiuni alkoi ihan yhtäkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaivaako sinua joku asia, kun näet noin kamalia unia?

        Tuli sama mieleen. Näin yhteen aikaan painajaisia kun oli umpikujamainen tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli sama mieleen. Näin yhteen aikaan painajaisia kun oli umpikujamainen tilanne.

        En tajua mistä noi unet yhtäkkiä alkoi. Ihan älyttömiä, eihän tollasta tapahtumaketjua voisi olla olemassakaan. Ihan kuin jostain B- luokan kauhuleffasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaivaako sinua joku asia, kun näet noin kamalia unia?

        Hienoa muista tiristää kaikki tieto täältä trollipalstalta minkä voit saada- pumppaa pumppaa kyl pinnalla pysytte


      • Anonyymi

        Jos joku hyvä ja mieleinen työpaikka tulee eteen, voit ihan turvallisin mielin vaihtaa. Älä anna unen estää sitä.

        Aika realistinen uni, koska pahoja, huijaavia ihmisiä maailmassa valitettavasti on.

        Kuitenkin kertoo sinusta empaattisena ja hyvänä ihmisenä. Kammoksut tuollaista käytöstä ja olet itse avoin ja rehellinen . Unet voivat olla ikään kuin etuvartioasema kaikkea pahuutta vastaan. "Jos varas tietäisi, että talon asukas valvoo, ei hän silloin tulisi varastamaan." Pyydä voimaa aina Jumalalta, kun astut johonkin uuteen. Voimia!


    • Näin unta linnasta jossa seikkailin.

      • Anonyymi

        Oliko sulla oma siipi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla oma siipi?

        Ei se ollut mun oma linna. Oon nähny siitä paikasta usein unta. Joskus se on valtava kirkko. Ja sen vieressä on joki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ollut mun oma linna. Oon nähny siitä paikasta usein unta. Joskus se on valtava kirkko. Ja sen vieressä on joki.

        Ootko uskonnollinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko uskonnollinen?

        En mitenkään perinteisessä mielessä. Mutta tykkään linnoista ja muista vastaavista rakennuksista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mitenkään perinteisessä mielessä. Mutta tykkään linnoista ja muista vastaavista rakennuksista.

        Ehkä sun pitää alkaa reissaamaan ja käymään vanhoissa kirkoissa ja linnoissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun pitää alkaa reissaamaan ja käymään vanhoissa kirkoissa ja linnoissa

        Niin pitäisi. Oon sitä nyt miettinytkin paljon. Ja oon joskus käynytkin niissä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin pitäisi. Oon sitä nyt miettinytkin paljon. Ja oon joskus käynytkin niissä.

        Saanko kysyä, etkös sä käyttänyt sitä jotain… mikä se oli?
        Siiliorakas? onkohan sillä sellainen vaikutus, että näkee unia monipuolisesti? kun oot kertonut näkeväsi tosi paljon erilaisia unia. 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Saanko kysyä, etkös sä käyttänyt sitä jotain… mikä se oli?
        Siiliorakas? onkohan sillä sellainen vaikutus, että näkee unia monipuolisesti? kun oot kertonut näkeväsi tosi paljon erilaisia unia. 😊

        Niin joo. Oon käyttänyt sitä. Ja sillä voi olla sellainen vaikutus tosiaankin. Täytyisi ostaa sitä taas, kun se on nyt loppunut multa. Se muutenkin auttaa ja parantaa vähän sellaista luovaa ajattelua.
        Samaten oon huomannut melatoniinin käytöllä vähän eläväisempiä ja toden tuntuisempia unia. 😊

        Mä uskon jonkin verran unien merkitykseen, kun on kokemuksia enneunien näkemisestä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin joo. Oon käyttänyt sitä. Ja sillä voi olla sellainen vaikutus tosiaankin. Täytyisi ostaa sitä taas, kun se on nyt loppunut multa. Se muutenkin auttaa ja parantaa vähän sellaista luovaa ajattelua.
        Samaten oon huomannut melatoniinin käytöllä vähän eläväisempiä ja toden tuntuisempia unia. 😊

        Mä uskon jonkin verran unien merkitykseen, kun on kokemuksia enneunien näkemisestä.

        Okei, tosi mielenkiintoinen juttu. 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Okei, tosi mielenkiintoinen juttu. 😊

        Unien näkeminen muutenkin on. Se on kuin oikeasti eläisi jossain toisaalla... Nyt en muista mitä viime yönä näin. Välillä niitä ei vaan muista.


      • Anonyymi

        Hienoa. Opiskele pelikoodaajaksi, jos mahdollista. Voisit olla kehittelytyössä unessakin. Tsemppiä!


      • mustasusi kirjoitti:

        Unien näkeminen muutenkin on. Se on kuin oikeasti eläisi jossain toisaalla... Nyt en muista mitä viime yönä näin. Välillä niitä ei vaan muista.

        Mä en harmikseni yleensä muista mitään näkemiäni unia… haluaisin kyllä muistaa😅 no viimeviikolla muistin jonkun näkemäni unen, jollain tapaa liittyi läheisiin ihmisiin ja siinä oli jokin negatiivinen sävy koko unessa, mutta ei mitään painajaista kumminkaan. Sen jälkeen se jäi mietityttämään, että mitähän tuo tarkoittikaan.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mä en harmikseni yleensä muista mitään näkemiäni unia… haluaisin kyllä muistaa😅 no viimeviikolla muistin jonkun näkemäni unen, jollain tapaa liittyi läheisiin ihmisiin ja siinä oli jokin negatiivinen sävy koko unessa, mutta ei mitään painajaista kumminkaan. Sen jälkeen se jäi mietityttämään, että mitähän tuo tarkoittikaan.

        Unien muistamista voi harjoitella, sillein että koittaa heti herättyä palauttaa sen mieliin. Yleensä sitte, jos uni ei ole oikein elävän tuntuinen ja mieleen jäävä, se unohtuu nopeasti siinä kun alkaa miettiä päivän asioita ja aamujuttuja touhuillessa.
        Joskus herään niin hitaasti, että se uni ja valvetila sekoittuu jännästi keskenään.
        Kokeile vaikka melatoniinia. Se voi tehdä unista muistettavampia. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Unien muistamista voi harjoitella, sillein että koittaa heti herättyä palauttaa sen mieliin. Yleensä sitte, jos uni ei ole oikein elävän tuntuinen ja mieleen jäävä, se unohtuu nopeasti siinä kun alkaa miettiä päivän asioita ja aamujuttuja touhuillessa.
        Joskus herään niin hitaasti, että se uni ja valvetila sekoittuu jännästi keskenään.
        Kokeile vaikka melatoniinia. Se voi tehdä unista muistettavampia. 😊

        Joo unen ja valvetilan sekoittuminen tuntuu kyllä jännältä, todella erikoinen tila. Joskus mulla on ollut jopa niin, etten herätessäni edes tunnista itseäni, enkä ympäristöäni. Nää tosin palautuu alle viidessä sekunnissa. Melatoniinille ei mulla sillain tarvetta ole, hyvät unenlahjat on😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo unen ja valvetilan sekoittuminen tuntuu kyllä jännältä, todella erikoinen tila. Joskus mulla on ollut jopa niin, etten herätessäni edes tunnista itseäni, enkä ympäristöäni. Nää tosin palautuu alle viidessä sekunnissa. Melatoniinille ei mulla sillain tarvetta ole, hyvät unenlahjat on😊

        Joo niin ajattelinkin, että tuskin unensaanti vaikeuksia tai muuta, mutta ajattelin vaan sit unien näkemistä varten. Eihän sitäkään suositella jatkuvaan käyttöön. minäkin kyllä nukun melko hyvin ilman mitään rohtoja, jos ei ole jotain stressiä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo niin ajattelinkin, että tuskin unensaanti vaikeuksia tai muuta, mutta ajattelin vaan sit unien näkemistä varten. Eihän sitäkään suositella jatkuvaan käyttöön. minäkin kyllä nukun melko hyvin ilman mitään rohtoja, jos ei ole jotain stressiä.

        Voihan sen unilääkkeen tosiaan käsittää niinkin, että ottaa siksi että näkis niitä unia🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Voihan sen unilääkkeen tosiaan käsittää niinkin, että ottaa siksi että näkis niitä unia🤣

        Niin juuri 😂


    • Anonyymi

      Kauhu unia oon nähny🦨

    • Anonyymi

      Viime viikolla yhtenä yönä näin unessa, että oli juhannus ja keräsin kukkia juhannustaikaa varten. Kun katsoin sitä kimppua, ne olikin puhelimen latausjohtoja eikä mitään kukkia. Samassa olinkin rannalla ottamassa aurinkoa ja jonkun radio soi kovalla vieressä. Unohdin jo mikä biisi soi, mutta se oli joku tuttu. Hyvännäköinen mies meni uimaan ja katsoin kuinka hän loittoni kauemmas. Olikin jo tullut ilta ja lähdin rannalta pois. Huomasin olevani entisen kouluni takapihalla ja siellä paloi juhannuskokko. Säikähdin, että olin unohtanut juhannuksen vahingossa. Heräsin siihen säikähdykseen.

      • Anonyymi

        Jännä noi latausjohdot, mitäköhän se tarkoittaa, oletko miettinyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä noi latausjohdot, mitäköhän se tarkoittaa, oletko miettinyt?

        Jäin miettimään tarkoittiko, että pitäisi soittaa jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin miettimään tarkoittiko, että pitäisi soittaa jollekin.

        Ehkä se hyvännäköinen mies unessa oli kaivattusi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin miettimään tarkoittiko, että pitäisi soittaa jollekin.

        Tai joku soittaa sulle päin juhannuksena 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin miettimään tarkoittiko, että pitäisi soittaa jollekin.

        Näin vähän vastaavaa. Mies oli yrittänyt ottaa yhteyttä minuun useasti puhelimella. Ajattelin, että voi olla, etten ole tajunnut lähentymisyritystä. Edellinenkin uni liittyi jotenkin perillepääsemättömiin tekstiviesteihin, unenselvityskirjassa ei ollut niitä sanoja, ehkä vaan yritetään ottaa yhteyttä. En tosin kaipaa ketään, enkä etsi mitään. Tai yhteys on poikki?


    • Anonyymi

      Unet on aina niin sekavia.

    • Anonyymi

      ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      ymmärrä ei vittu kiinnosta teidän toiminta tai tehdä töitä teille siinä karseassa toiminnassa. tunnen teitä kohtaan pelkkää halveksuntaa ja vihaa.

    • Anonyymi

      Joku mörkö siinä unessa oli loppua muista.

    • Anonyymi

      ei vittu voisi vähempää kiinnostaa pelastaa muita ja tekemällä heille töitä, varsinkaan viime vuosien tekojenne jälkeen. mieluummin tapan itseni.

    • Anonyymi

      Yhtenä yönä näin unta että olin etelän matkalla ja oli mukamas tosi kiire koko ajan. Olin jossakin isossa seurueessa ja kaikki toimi tosi hitaasti ja mun piti niitä hätyyttää eteenpäin. Olin kai jokin matkanvetäjä. Myöhästyttiin koko ajan joka paikasta. En muista miten se päättyi vai heräsinkö kesken.

      • Anonyymi

        Olen nähnyt samantapaisia unia, pitää suoriutua jostain hommasta ja on koko ajan jäljessä aikataulusta.


    • Ikävöitkö unia? Tai ovatko unet ikäviä?

      • Tuo perse kuva on varsin ikävä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tuo perse kuva on varsin ikävä.

        Kaikki muutkin ikänaiset ovat samaa mieltä.

        Se ei ole mikään perse, vaan ihana ja söpö pikkuinen peppu.


    • Anonyymi

      Näin unta että makasin hänen kanssaan ihanasti päät vierekkäin peiton alla. Mietin siinä pehmeässä lämpimässä tilassa olemmeko ystäviä vai jotain muuta. Sitten hän nousi ja lähti. Näin hänellä punaisen yöpuvun, lyhyet housut ja topin. Odotin häntä takaisin mutta hän ei tullut enää.

      Sitten Näin palapelistä kootun leijonan joka heräsi eloon. Se hyökkäili ja puri ihmisiä.

      Sitten olinkin laskettelurinteessä ja kohta jossain ulkouima-altaassa.

      Kaikki tämän aamun unia.

      • Anonyymi

        Mitä leijona merkitsee sulle, onko oma tai kaivatun horoskooppi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä leijona merkitsee sulle, onko oma tai kaivatun horoskooppi?

        Ei kummankaan.


    • Anonyymi

      Vain välähdyksiä jää lapaan, niin ei viitti niin vähästä täällä kato tarinoida

    • Anonyymi

      Haluan olla hänen rakastaja xoxo

      • Anonyymi

        Xoxo gossip girll


    • Anonyymi

      näen unia en niihin vaikuta 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      Toissayönä näin unta, missä kudoin äidille sukkia ja juttelin äidin kanssa. Viikko sitten unessa systerin miesystävä kertoi, että sisko on kuollut.
      Yksi yö näin unta, että juttelin äidin kanssa, kunnes tajusin, että äiti on kuollut. Kysyin isältä: "Oliko äiti elossa vai kuvittelinko vain?" Isä vastasi, että äiti on kuollut. Pelästyin: "olen varmaan kohta sekoamassa." Isä sanoi, että pitää palata normaaliin elämään eikä kuvitella. Unessa siis toinen kuollut kertoi, että toinen on kuollut.

    • Anonyymi

      minähän tuhoan teidän työt ja urat, hakkaan niin pitkään että onnistuu. joka päivä hakkaan ja teen kiusaa, häiriköin ja nöyryytän ja teen kaikkea inhottavaa.

      • Mulla se on ihan täyttä totta, koko päivän korjannu koulun verkkoaitaa, ja lapset repii sen saman tien toisesta päästä, eikä se lappuliisa siinä pihalla sano mitään.


    • Anonyymi

      yritän saada teidät raivoamaan ja ihmisiä hulluja tappamaan teitä, kuiski korviin pahaa teistä ja saan teille epäsuosiota ja pahaa. yritä Koko ajan polttaa talojanne, kuvittelen ja yritän saada liekit roihuamaan, teen kaikkeni jotta saatte pahaa. mustataan autoja ja hakkaan päitä ja tuhoan. jokainen juttu kostetaan, kun menette matkalle tai jokin tärkeä juttu minä pyrin pilaamaan. ihana nähdä miten teitä hakataan pitää vielä saada vaikutusta ja tuhoa niihin.

    • Anonyymi

      Mulla on ollut taipumus toistuviin uniin. Tai unimaailmoihin joihin aina palaa. Ja tietää missä ne ovat ja minne suunnistaa niissä. Toistuvia unia muunmuassa karhuista.

      Nykyään koitan välttää tietoisesti unien näkemistä. Nimittäin huomaan heti niitä nähdessäni näkeväni unta ja se herättää liian todelliseen tilaan ja ulos unesta.

      Siihen toimii esimerkiksi aamu yöstä torkutus. Jolloin pystyn nukkumaan pidempään. Ilman että herään liian hereille, kuten unen näkemisestä tapahtuu.
      Torkutuksesta pystyn jatkamaan unta heti.

      Heräämiset ovat myös omituisia. Sillä sekunnissa on ikäänkuin kaikki asiat ja koko tietoisuus hetken epätodellisen selkeänä ja tarkkana mielessä ja ikäänkuin edesssä. Muuttuu minuuteissa takaisin normi tilaan.

    • Anonyymi

      Kauhea kolina keittiössä. Astianpesukoneessa haarukat kääntyvät veitsiä ja lusikouta vastaan.

      • Se on hyvä, että on linko myös tiskikoneessa.


    • Sitä, että mä yritin ajaa ton mun bemarin pesuun, mutta kun se on takaveto, niin se vaan suti.

    • Anonyymi

      En ny pitkään aikaan ainakaan mitään mitä muistaisin

    • Anonyymi

      Tää koittaa selvästi löytää minut koska sanoin hänelle unistani joskus viimevuonna koittaisit nyt olla jo nätisti tuolla sinun käytökselläsi saat minut kaikkoamaan ota uusi lähestymis kulma ärjymällä saat minut kaikkoamaan

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12699
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8394
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7050
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      352
      2513
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2144
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1957
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1693
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1490
    9. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1400
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe