riina hei

pohtinut

jos tosiaan oot nii kiireinen ettet ehdi kun viiveellä ja palstalaisten avulla hoiteleen duunias ees suht säällisesti nii mitäs jos nakkaisit tinatähtes kuppiin ja antasit tilaa vaiks sellaseelle shefulle jolla o aikaa ja motivaatiota hoitaa duuninsa?

15

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minulla on paljonkin aikaa, mutta kukaan ei ehdi olemaan tietokoneen ääressä 24/7. Palstalle tulee lähes sata viestiä päivittäin nyt kun häiriköt ovat taas innostuneet, ja niitä tulee aamu kahdeksasta yö viiteen asti. Kenelläkään ei ole aikaa istua tuota kokoaikaa koneen ääressä viestejä lueskellen.

      Ja kuten olen sanonut, tuo ilmoitus asiattomasta viestistä vain nopeuttaa viestin poistumista.

      • pakko puollustaa riinaa..siis mitä sä oikein kuvittelet. että riina on joku yli-ihminen joka käy joka toinen vartti lukemassa uudet viestit, NORMAALILLA ihmisellä pitäisi olla muutakin tekemistä, eiköhän epäasialliset viestit täältä poistu, mutta ne eivät poistu heti kun ne on postattu..


      • Teuli kirjoitti:

        pakko puollustaa riinaa..siis mitä sä oikein kuvittelet. että riina on joku yli-ihminen joka käy joka toinen vartti lukemassa uudet viestit, NORMAALILLA ihmisellä pitäisi olla muutakin tekemistä, eiköhän epäasialliset viestit täältä poistu, mutta ne eivät poistu heti kun ne on postattu..

        Nyt olen kyllä näiden kahden viimeisen päivän aikana istunut lähes kokoajan koneella, tosin töitä siinä samalla tehden. Tuota ennen kyllä palsta oli hetken aikaa vähän vähemmällä valvonnalla pakko myöntää.
        ja oikeassa olet, että kenelläkään ei ole aikaa istua kokoaikaa koneella. Ja koska sähköpostiani luen todella monta kertaa päivässä, niin huomaan heti jos on ilmoitus asiattomasta viestistä tullut, ja tämä nopeuttaa työtäni.


      • volvoboost

        hulluks siin tulee jos istuu 24/7 koneen ääres. Taytyy toivoo vaan et ne häiriköt rauhottuis. Must tulis tod. hyvä apu kyttä.


      • -K-
        riina00 kirjoitti:

        Nyt olen kyllä näiden kahden viimeisen päivän aikana istunut lähes kokoajan koneella, tosin töitä siinä samalla tehden. Tuota ennen kyllä palsta oli hetken aikaa vähän vähemmällä valvonnalla pakko myöntää.
        ja oikeassa olet, että kenelläkään ei ole aikaa istua kokoaikaa koneella. Ja koska sähköpostiani luen todella monta kertaa päivässä, niin huomaan heti jos on ilmoitus asiattomasta viestistä tullut, ja tämä nopeuttaa työtäni.

        Jos ottaisit avuksesi jonkun toisen seriffin tai sitten jos te eri kaupunkien / palstojen seriffit tekisitte enemmän yhteistyötä, jotta nämä asiattomat pellet saataisiin täältä pois.

        Myös ip-osoitteiden bannaamista voisi harkita tosin sylttytehdas taitaa varsin usein olla kirjasto tai vastaava...


      • lahtaajamies
        volvoboost kirjoitti:

        hulluks siin tulee jos istuu 24/7 koneen ääres. Taytyy toivoo vaan et ne häiriköt rauhottuis. Must tulis tod. hyvä apu kyttä.

        että häiriköt löytyvät. Onko niistä mitään tuntomerkkejä?


      • pohtinut

        ..kun näyttäisi siltät ettet oikeen selviä tosta sun duunistas.
        Paljon ehtii nimii ja herjoi täälä oleen pitkän aikaa eikä se oikeesti kyl oo palstalaisten asia toimii apushefuna.
        Et emmä millää pahal mut mä aattelen nyte oikeesti sitä et tän palsta ongelmat o jo niin isoi että niisä tarvittais enempi tehoi ku sulta nyt löytyy.
        Et josset meinaa vaihtaa duunii nii koita kuiteskin järkätä vaiks muita apulaisii ku palstalaiset, jookos?


      • volvoboost
        lahtaajamies kirjoitti:

        että häiriköt löytyvät. Onko niistä mitään tuntomerkkejä?

        vaikeeta niitä on havaita. tulee esille sit vasta kun niille koittaa alkaa juttelee jotain järkevää niin ne alkaa soittaa poskeensa. yleensä ko. henkilöt ovat olleet pissiksiä tai lakka huurusii töttöröpäitä. Mutta ovat silti erittäin vaikeita havaita.


      • volvoboost
        -K- kirjoitti:

        Jos ottaisit avuksesi jonkun toisen seriffin tai sitten jos te eri kaupunkien / palstojen seriffit tekisitte enemmän yhteistyötä, jotta nämä asiattomat pellet saataisiin täältä pois.

        Myös ip-osoitteiden bannaamista voisi harkita tosin sylttytehdas taitaa varsin usein olla kirjasto tai vastaava...

        ideaa. mä voin alkaa apulais sehuks.


      • volvoboost
        pohtinut kirjoitti:

        ..kun näyttäisi siltät ettet oikeen selviä tosta sun duunistas.
        Paljon ehtii nimii ja herjoi täälä oleen pitkän aikaa eikä se oikeesti kyl oo palstalaisten asia toimii apushefuna.
        Et emmä millää pahal mut mä aattelen nyte oikeesti sitä et tän palsta ongelmat o jo niin isoi että niisä tarvittais enempi tehoi ku sulta nyt löytyy.
        Et josset meinaa vaihtaa duunii nii koita kuiteskin järkätä vaiks muita apulaisii ku palstalaiset, jookos?

        melkein uusi pää sefu.


      • -K- kirjoitti:

        Jos ottaisit avuksesi jonkun toisen seriffin tai sitten jos te eri kaupunkien / palstojen seriffit tekisitte enemmän yhteistyötä, jotta nämä asiattomat pellet saataisiin täältä pois.

        Myös ip-osoitteiden bannaamista voisi harkita tosin sylttytehdas taitaa varsin usein olla kirjasto tai vastaava...

        Eli itse voisin kyllä ottaakin apulaissheriffin, joka toimisi vaikka silloin kun minulla on työkiireitä tai olen muuten vain pidempään poissa koneelta, mutta ylläpito ei taitaisi tuollaiseen suostua ja se olisi muutenkin hankalaa.

        Myös tuo ip-osoitteiden bannaus vaatii enemmän valtuuksia kuin mitä sheriffillä on, eli valitettavasti minä en ketään pysty itse bannimaan.


      • pohtinut kirjoitti:

        ..kun näyttäisi siltät ettet oikeen selviä tosta sun duunistas.
        Paljon ehtii nimii ja herjoi täälä oleen pitkän aikaa eikä se oikeesti kyl oo palstalaisten asia toimii apushefuna.
        Et emmä millää pahal mut mä aattelen nyte oikeesti sitä et tän palsta ongelmat o jo niin isoi että niisä tarvittais enempi tehoi ku sulta nyt löytyy.
        Et josset meinaa vaihtaa duunii nii koita kuiteskin järkätä vaiks muita apulaisii ku palstalaiset, jookos?

        Heh jos joku ehtii 100% varasti istumaan koneensa ääressä 24/7 niin varmasti luovun paikastani, mutta kun tälläistä henkilöä ei ole. Ja ottakaa ihmiset huomioon, että teen tätä täysin vapaaehtoisesti ja minulla ei ole kaikkia valtuuksia edes tällä palstalla. Ja apulaisia en voi ottaa, valitan.
        Ja itsekin olin ennen palstalainen, joten miksi en voisi palstalaisilta pyytää apua. Jos joku tahtoo, että viestit poistuvat nopeammin ja tehokkaammin, niin ilmoittakoot asiattomasta viestistä tai laittakoot minulle sähköpostia, tosin ilmoitus asiattomasta viestistä on tehokkaampi.


    • volvoboost

      on kytän ainesta paljon.

    • koira
      • Itseasiassa tämä Pori-palsta vie suurimman osan shefuilun ajastani. Olen tosiaan neljällä palstalla sheriffinä, mutta yksi palsta ei tuota ollenkaan ongelmia, ei ole tuottanut kuukausiin, yhdellä palstalla on niin hyvä yhteishenki, että ilmoituksia asiattomuuksista tulee heti ja muutenkin on hiljainen palsta ja se yksi palsta on myös hyvin hiljainen palsta. Joillain sheriffeillä saattaa olla kymmeniä palstoja valvottavana ja monet niistä hyvinkin aktiivisia. Itselleni riittää aivan hyvin tämä, että on yksi aktiivinen ja muut sitten helppotöisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      215
      1760
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      941
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      79
      905
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      606
    Aihe