riina hei

pohtinut

jos tosiaan oot nii kiireinen ettet ehdi kun viiveellä ja palstalaisten avulla hoiteleen duunias ees suht säällisesti nii mitäs jos nakkaisit tinatähtes kuppiin ja antasit tilaa vaiks sellaseelle shefulle jolla o aikaa ja motivaatiota hoitaa duuninsa?

15

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minulla on paljonkin aikaa, mutta kukaan ei ehdi olemaan tietokoneen ääressä 24/7. Palstalle tulee lähes sata viestiä päivittäin nyt kun häiriköt ovat taas innostuneet, ja niitä tulee aamu kahdeksasta yö viiteen asti. Kenelläkään ei ole aikaa istua tuota kokoaikaa koneen ääressä viestejä lueskellen.

      Ja kuten olen sanonut, tuo ilmoitus asiattomasta viestistä vain nopeuttaa viestin poistumista.

      • pakko puollustaa riinaa..siis mitä sä oikein kuvittelet. että riina on joku yli-ihminen joka käy joka toinen vartti lukemassa uudet viestit, NORMAALILLA ihmisellä pitäisi olla muutakin tekemistä, eiköhän epäasialliset viestit täältä poistu, mutta ne eivät poistu heti kun ne on postattu..


      • Teuli kirjoitti:

        pakko puollustaa riinaa..siis mitä sä oikein kuvittelet. että riina on joku yli-ihminen joka käy joka toinen vartti lukemassa uudet viestit, NORMAALILLA ihmisellä pitäisi olla muutakin tekemistä, eiköhän epäasialliset viestit täältä poistu, mutta ne eivät poistu heti kun ne on postattu..

        Nyt olen kyllä näiden kahden viimeisen päivän aikana istunut lähes kokoajan koneella, tosin töitä siinä samalla tehden. Tuota ennen kyllä palsta oli hetken aikaa vähän vähemmällä valvonnalla pakko myöntää.
        ja oikeassa olet, että kenelläkään ei ole aikaa istua kokoaikaa koneella. Ja koska sähköpostiani luen todella monta kertaa päivässä, niin huomaan heti jos on ilmoitus asiattomasta viestistä tullut, ja tämä nopeuttaa työtäni.


      • volvoboost

        hulluks siin tulee jos istuu 24/7 koneen ääres. Taytyy toivoo vaan et ne häiriköt rauhottuis. Must tulis tod. hyvä apu kyttä.


      • -K-
        riina00 kirjoitti:

        Nyt olen kyllä näiden kahden viimeisen päivän aikana istunut lähes kokoajan koneella, tosin töitä siinä samalla tehden. Tuota ennen kyllä palsta oli hetken aikaa vähän vähemmällä valvonnalla pakko myöntää.
        ja oikeassa olet, että kenelläkään ei ole aikaa istua kokoaikaa koneella. Ja koska sähköpostiani luen todella monta kertaa päivässä, niin huomaan heti jos on ilmoitus asiattomasta viestistä tullut, ja tämä nopeuttaa työtäni.

        Jos ottaisit avuksesi jonkun toisen seriffin tai sitten jos te eri kaupunkien / palstojen seriffit tekisitte enemmän yhteistyötä, jotta nämä asiattomat pellet saataisiin täältä pois.

        Myös ip-osoitteiden bannaamista voisi harkita tosin sylttytehdas taitaa varsin usein olla kirjasto tai vastaava...


      • lahtaajamies
        volvoboost kirjoitti:

        hulluks siin tulee jos istuu 24/7 koneen ääres. Taytyy toivoo vaan et ne häiriköt rauhottuis. Must tulis tod. hyvä apu kyttä.

        että häiriköt löytyvät. Onko niistä mitään tuntomerkkejä?


      • pohtinut

        ..kun näyttäisi siltät ettet oikeen selviä tosta sun duunistas.
        Paljon ehtii nimii ja herjoi täälä oleen pitkän aikaa eikä se oikeesti kyl oo palstalaisten asia toimii apushefuna.
        Et emmä millää pahal mut mä aattelen nyte oikeesti sitä et tän palsta ongelmat o jo niin isoi että niisä tarvittais enempi tehoi ku sulta nyt löytyy.
        Et josset meinaa vaihtaa duunii nii koita kuiteskin järkätä vaiks muita apulaisii ku palstalaiset, jookos?


      • volvoboost
        lahtaajamies kirjoitti:

        että häiriköt löytyvät. Onko niistä mitään tuntomerkkejä?

        vaikeeta niitä on havaita. tulee esille sit vasta kun niille koittaa alkaa juttelee jotain järkevää niin ne alkaa soittaa poskeensa. yleensä ko. henkilöt ovat olleet pissiksiä tai lakka huurusii töttöröpäitä. Mutta ovat silti erittäin vaikeita havaita.


      • volvoboost
        -K- kirjoitti:

        Jos ottaisit avuksesi jonkun toisen seriffin tai sitten jos te eri kaupunkien / palstojen seriffit tekisitte enemmän yhteistyötä, jotta nämä asiattomat pellet saataisiin täältä pois.

        Myös ip-osoitteiden bannaamista voisi harkita tosin sylttytehdas taitaa varsin usein olla kirjasto tai vastaava...

        ideaa. mä voin alkaa apulais sehuks.


      • volvoboost
        pohtinut kirjoitti:

        ..kun näyttäisi siltät ettet oikeen selviä tosta sun duunistas.
        Paljon ehtii nimii ja herjoi täälä oleen pitkän aikaa eikä se oikeesti kyl oo palstalaisten asia toimii apushefuna.
        Et emmä millää pahal mut mä aattelen nyte oikeesti sitä et tän palsta ongelmat o jo niin isoi että niisä tarvittais enempi tehoi ku sulta nyt löytyy.
        Et josset meinaa vaihtaa duunii nii koita kuiteskin järkätä vaiks muita apulaisii ku palstalaiset, jookos?

        melkein uusi pää sefu.


      • -K- kirjoitti:

        Jos ottaisit avuksesi jonkun toisen seriffin tai sitten jos te eri kaupunkien / palstojen seriffit tekisitte enemmän yhteistyötä, jotta nämä asiattomat pellet saataisiin täältä pois.

        Myös ip-osoitteiden bannaamista voisi harkita tosin sylttytehdas taitaa varsin usein olla kirjasto tai vastaava...

        Eli itse voisin kyllä ottaakin apulaissheriffin, joka toimisi vaikka silloin kun minulla on työkiireitä tai olen muuten vain pidempään poissa koneelta, mutta ylläpito ei taitaisi tuollaiseen suostua ja se olisi muutenkin hankalaa.

        Myös tuo ip-osoitteiden bannaus vaatii enemmän valtuuksia kuin mitä sheriffillä on, eli valitettavasti minä en ketään pysty itse bannimaan.


      • pohtinut kirjoitti:

        ..kun näyttäisi siltät ettet oikeen selviä tosta sun duunistas.
        Paljon ehtii nimii ja herjoi täälä oleen pitkän aikaa eikä se oikeesti kyl oo palstalaisten asia toimii apushefuna.
        Et emmä millää pahal mut mä aattelen nyte oikeesti sitä et tän palsta ongelmat o jo niin isoi että niisä tarvittais enempi tehoi ku sulta nyt löytyy.
        Et josset meinaa vaihtaa duunii nii koita kuiteskin järkätä vaiks muita apulaisii ku palstalaiset, jookos?

        Heh jos joku ehtii 100% varasti istumaan koneensa ääressä 24/7 niin varmasti luovun paikastani, mutta kun tälläistä henkilöä ei ole. Ja ottakaa ihmiset huomioon, että teen tätä täysin vapaaehtoisesti ja minulla ei ole kaikkia valtuuksia edes tällä palstalla. Ja apulaisia en voi ottaa, valitan.
        Ja itsekin olin ennen palstalainen, joten miksi en voisi palstalaisilta pyytää apua. Jos joku tahtoo, että viestit poistuvat nopeammin ja tehokkaammin, niin ilmoittakoot asiattomasta viestistä tai laittakoot minulle sähköpostia, tosin ilmoitus asiattomasta viestistä on tehokkaampi.


    • volvoboost

      on kytän ainesta paljon.

    • koira
      • Itseasiassa tämä Pori-palsta vie suurimman osan shefuilun ajastani. Olen tosiaan neljällä palstalla sheriffinä, mutta yksi palsta ei tuota ollenkaan ongelmia, ei ole tuottanut kuukausiin, yhdellä palstalla on niin hyvä yhteishenki, että ilmoituksia asiattomuuksista tulee heti ja muutenkin on hiljainen palsta ja se yksi palsta on myös hyvin hiljainen palsta. Joillain sheriffeillä saattaa olla kymmeniä palstoja valvottavana ja monet niistä hyvinkin aktiivisia. Itselleni riittää aivan hyvin tämä, että on yksi aktiivinen ja muut sitten helppotöisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe