Hyvää yötä

🙄 🛏 💤 Mulla on joku outo jakso meneillään. Varmaan johtuu siitä kun on niin valoisaa. En nuku tarpeeksi ja se alkaa näkyä toimissa. Dosetista iltalääkkeitä ottaessani huomasin aamulääkkeidenkin olevan syömättä.

Nykyisin kun olen alkanut nähdä mukavia unia niin ei ole kiva herätä liian aikaisin. Seikkaileehan niissä usein hän jonka lähellä oli hyvä olla 💘

Love story/Andy Williams
https://youtu.be/LDwkDS_Scycättä
6226
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat
Aloittaja

Facebook ehdottelee nykyisin tiktok videoita. Minusta tiktokin ehdotusalgoritmi on pöllö. Mulle ehdotellaan pelkkiä seefferivideoita nykyisin. Samaa outoutta on ehdotetuissa mainoksissa. Kuinka monta likakaivoa ne kuvittelevat ihmisen ostavan?

BUU 🙄👎

Äänestä

Joo, sen kyllä huomaa, ettei sulla ole pitkään aikaan ollut lääkitykset kohdallaan 🤡🤣

Äänestä
  • Kuinka pitkä tarkastelujakso sinulla on takana näitä trollimiehen tekstejä? Se saattaa hyvinkin korreloisa henkisen hyvinvointisi kanssa

Äänestä

• Aloittaja

Ai naurattaa tuo mun lääkitys? Mulla ei niin hauskaa sen kanssa ole. 3 sydänlääkettä, 2 kolesterolilääkettä, 3 diabeteslääkettä. Ihan hyvät lääkkeet kun muistaa ne ottaa.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00002 kirjoitti:

Kuinka pitkä tarkastelujakso sinulla on takana näitä trollimiehen tekstejä? Se saattaa hyvinkin korreloisa henkisen hyvinvointisi kanssa

Hyvin sanottu! Kahdesta asiasta olen eri mieltä. En ole trolli enkä mies. Noilla ei ole kuitenkaan väliä, koska minulke tärkeät ihmiset tietävät! Poikani hämmästyisi väitteestäsi.

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Hyvin sanottu! Kahdesta asiasta olen eri mieltä. En ole trolli enkä mies. Noilla ei ole kuitenkaan väliä, koska minulke tärkeät ihmiset tietävät! Poikani hämmästyisi väitteestäsi.

Niinpä, kuten moni saattaisi hämmästyä väitteestä, että joku on poikien tai pojan äiti. Mies sinä kuitenkin olet

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🙄 🛏 💤 Mulla on joku outo jakso meneillään. Varmaan johtuu siitä kun on niin valoisaa. En nuku tarpeeksi ja se alkaa näkyä toimissa. Dosetista iltalääkkeitä ottaessani huomasin aamulääkkeidenkin olevan syömättä.

Nykyisin kun olen alkanut nähdä mukavia unia niin ei ole kiva herätä liian aikaisin. Seikkaileehan niissä usein hän jonka lähellä oli hyvä olla 💘

Love story/Andy Williams
https://youtu.be/LDwkDS_Scycättä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu