🙄 🛏 💤 Mulla on joku outo jakso meneillään. Varmaan johtuu siitä kun on niin valoisaa. En nuku tarpeeksi ja se alkaa näkyä toimissa. Dosetista iltalääkkeitä ottaessani huomasin aamulääkkeidenkin olevan syömättä.
Nykyisin kun olen alkanut nähdä mukavia unia niin ei ole kiva herätä liian aikaisin. Seikkaileehan niissä usein hän jonka lähellä oli hyvä olla 💘
Love story/Andy Williams
https://youtu.be/LDwkDS_Scycättä
Hyvää yötä
6
225
Vastaukset
Facebook ehdottelee nykyisin tiktok videoita. Minusta tiktokin ehdotusalgoritmi on pöllö. Mulle ehdotellaan pelkkiä seefferivideoita nykyisin. Samaa outoutta on ehdotetuissa mainoksissa. Kuinka monta likakaivoa ne kuvittelevat ihmisen ostavan?
BUU 🙄👎- Anonyymi
Joo, sen kyllä huomaa, ettei sulla ole pitkään aikaan ollut lääkitykset kohdallaan 🤡🤣
- Anonyymi
Kuinka pitkä tarkastelujakso sinulla on takana näitä trollimiehen tekstejä? Se saattaa hyvinkin korreloisa henkisen hyvinvointisi kanssa
Ai naurattaa tuo mun lääkitys? Mulla ei niin hauskaa sen kanssa ole. 3 sydänlääkettä, 2 kolesterolilääkettä, 3 diabeteslääkettä. Ihan hyvät lääkkeet kun muistaa ne ottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pitkä tarkastelujakso sinulla on takana näitä trollimiehen tekstejä? Se saattaa hyvinkin korreloisa henkisen hyvinvointisi kanssa
Hyvin sanottu! Kahdesta asiasta olen eri mieltä. En ole trolli enkä mies. Noilla ei ole kuitenkaan väliä, koska minulke tärkeät ihmiset tietävät! Poikani hämmästyisi väitteestäsi.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Hyvin sanottu! Kahdesta asiasta olen eri mieltä. En ole trolli enkä mies. Noilla ei ole kuitenkaan väliä, koska minulke tärkeät ihmiset tietävät! Poikani hämmästyisi väitteestäsi.
Niinpä, kuten moni saattaisi hämmästyä väitteestä, että joku on poikien tai pojan äiti. Mies sinä kuitenkin olet
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
