En todellakaan luovuta sinun suhteesi

Anonyymi-ap

Kuulet minusta vielä.

174

3953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva kuulla. Minäkään en luovuta.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kirves on kaivossa ja syvällä .

      • Anonyymi

        Ahaa että kirves mainittu tälläses aloituksessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa että kirves mainittu tälläses aloituksessa...

        Tuo on sanonta. Kun heittää kirveen kaivoon, se tarkoittaa luovuttamista.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa että kirves mainittu tälläses aloituksessa...

        Ajattele, tämän pilkka- ym kirveen täytyy liittyä juuri sinuun ja polemiikkiporukkaasi tai sitten fiiraa. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sanonta. Kun heittää kirveen kaivoon, se tarkoittaa luovuttamista.

        Sivusta

        Vähän tylsäksi pistit tämän kävelevälle ämyrille pakinojen mies ja aloituksen kirjoittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele, tämän pilkka- ym kirveen täytyy liittyä juuri sinuun ja polemiikkiporukkaasi tai sitten fiiraa. Sivusta

        Terve vaa ja katsellaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa että kirves mainittu tälläses aloituksessa...

        Oletko koskaan esim putkapapin ym hengellisen ohjaajan kanssa jutellut näistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sanonta. Kun heittää kirveen kaivoon, se tarkoittaa luovuttamista.

        Sivusta

        Minä heitin kyrvänki kaivoon samalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä heitin kyrvänki kaivoon samalla...

        Gonna crack this code


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele, tämän pilkka- ym kirveen täytyy liittyä juuri sinuun ja polemiikkiporukkaasi tai sitten fiiraa. Sivusta

        Sivusta🤑


      • Anonyymi

        Kenet Josefin veljet heittivät kaivoon ?
        Hohtimetin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta🤑

        Varmaan sun nainen kantsii olla hiljaa.jos yhtään itsesuojeluvaistoo.


    • Anonyymi

      Omin tämän ihan vaan siksi että muuten meinaa usko loppua.
      Tämä on häneltä ja tämä on minulle. On!

    • Anonyymi

      EI tarkoittaa Ei, yritä ymmärtää! Olet pelkkä stalkkeri ja luuseri.

      • Anonyymi

        Sinähän olet aito troIIi. Usko jo. Olet pelkkä troIIi ja Iuuseri. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet aito troIIi. Usko jo. Olet pelkkä troIIi ja Iuuseri. Sivusta

        Stalkkereissa ei ole mitään hyvää. Kirjoituksesta päätellen taidat olla itse stalkkeri 🤔


      • Anonyymi

        Missä tämä hyvin abstrakti ei olisi sitten sanottu ja kenelle? Kerro sinäkin yksäri hätäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkereissa ei ole mitään hyvää. Kirjoituksesta päätellen taidat olla itse stalkkeri 🤔

        Ei vaan epätoivoinen🦄 mustamaalaaja, rinnakkain sen kanssa tavallaan, että miten miehen tarina myy versus naisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan epätoivoinen🦄 mustamaalaaja, rinnakkain sen kanssa tavallaan, että miten miehen tarina myy versus naisen

        Bellissimo masculinity!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bellissimo masculinity!

        Mutta sitten tässä ns verrokkitapauksessa kuitenki erittäin bueno homma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitten tässä ns verrokkitapauksessa kuitenki erittäin bueno homma

        Mutta toksinen maskuliinisuus yhdistettynä aivan uskomattomaan raukkamaisuuteen ei lähde niin vaan tuulettamalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkereissa ei ole mitään hyvää. Kirjoituksesta päätellen taidat olla itse stalkkeri 🤔

        Seura tekee näköjäänkaltaisekseen elikkä kumpainenki stalkkeri ja vainoaja ja pahantekijä hoitoon tosta, normijärkiset ei pärjää noiden kaa, joita pitää oikeesti pelätä! Siis PELÄTÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seura tekee näköjäänkaltaisekseen elikkä kumpainenki stalkkeri ja vainoaja ja pahantekijä hoitoon tosta, normijärkiset ei pärjää noiden kaa, joita pitää oikeesti pelätä! Siis PELÄTÄ!

        Joko sinun miehen olemattomiin asioihin perustuva kokemus on typistynyt kahteen henkilöön? Uudellamaallako kans untsitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta toksinen maskuliinisuus yhdistettynä aivan uskomattomaan raukkamaisuuteen ei lähde niin vaan tuulettamalla

        Hyi hitto mitä mikkihiiriä suoraansanoen kimpassa yhden kimppuun ja yhden olemattomien kokemuksien takia kimppuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bellissimo masculinity!

        Boolssit tulessa,tauti tappaa...🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Boolssit tulessa,tauti tappaa...🤑

        Yes, that can be intense too


    • Anonyymi

      Hyvä, ei pidä luovuttaa kesken.

    • Anonyymi

      Vitapro pitää kunnon yllä

      • Anonyymi

        Lenkkeily pitää paremmin kuntoa yllä.


      • Anonyymi

        Foolihappo tekee kans hyvää jos on lennokkaita ajatuksia tai se ei kulje ollenkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Foolihappo tekee kans hyvää jos on lennokkaita ajatuksia tai se ei kulje ollenkaa

        Ei ole humehista kyse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole humehista kyse

        Keltanokat kyselemään oisko poistaa foolia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keltanokat kyselemään oisko poistaa foolia

        Toorverkossa, mistä jahvat tulee


    • Anonyymi

      Elämästään pitää joskus luovuttaa.

    • Anonyymi

      Kannattaa luovuttaa en oo nainen minkään arvoinen

      • Anonyymi

        Säälillä sisään ei toimi


      • Anonyymi

        Sano se sille poikaystävälles, hän ei ole mikään nainen!!


      • Anonyymi

        Mikä on vienyt arvokkuuden tunteesi. Olet arvokas kuin kuka muu tahansa ihminen.


    • Anonyymi

      Olen sen naisen oma aina, jos vaan huolii minut.

      • Anonyymi

        ♥️♥️♥️♥️


    • Anonyymi

      Mulle tuli hikka vaikka join vain limpparia. En muista milloin olisi ollut hikka viimeksi. Inhottavaa.

      • Anonyymi

        Wahva nikotiinipussi hikottaa myöskin ..


    • Anonyymi

      Laitoin varalta eston.

      • Anonyymi

        Hienoa, se onkin todella kätevä lisäominaisuus ja viestinnänkin keino👍


      • Anonyymi

        Samma här,,,sanos routtalainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samma här,,,sanos routtalainen...

        Miten nyt sitten ikinä testaat ja näytöt toteen oletko kiinnostava ihminen? Hehheh huuhaa


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen aihe. Oon hyvinkin samaa mieltä siinä, ettei pidä luovuttaa ennen kuin on maalissa.

      • Anonyymi

        Oi oi oi


      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂voi ihmisiä te olette kaiken syypäitä


    • Anonyymi

      Nähdään ja kuullaan kulta… Hyvinkin pian!😘 Menevää lauantaipäivää sinulle 🕶️❤️‍🔥

      • Anonyymi

        Menen minne menen ei tartte tulla völjyssä tai tarkemmin ei ole vaivan väärti lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen minne menen ei tartte tulla völjyssä tai tarkemmin ei ole vaivan väärti lol

        No sun völjyyn en koskaan tuliskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sun völjyyn en koskaan tuliskaa

        Sinä aivan ensimmäisenä jos olis saumaa, ihme kun ei juttu muista naisväen kanssa


      • Anonyymi

        Rakkani...Niin toivon ja haluan kertoa Sinulle kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sun völjyyn en koskaan tuliskaa

        Puhut Lapin murretta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkani...Niin toivon ja haluan kertoa Sinulle kaiken

        Kulta. ❤️‍🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut Lapin murretta.

        Ei tuo ole lapin murretta nähnytkään äljöttäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sun völjyyn en koskaan tuliskaa

        Komppaan...seuransa voi valita,sukulaisia ei.


    • Anonyymi

      Monissa alkaa jo elämisen jäljet näkymään, mutta sinä oot hyvin säilyny😂

      • Anonyymi

        Onko tämä nyt sitä että pitää kehua itseään kun muut ei sitä tee? 😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä nyt sitä että pitää kehua itseään kun muut ei sitä tee? 😆😆

        Tätäkö sinä kelaat joka päivä- et saako joku abstrakti anonyymi kehuja vai ei? Taitaa olla hyvin vakavia itsetunto-ongelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä nyt sitä että pitää kehua itseään kun muut ei sitä tee? 😆😆

        Elätkö sinä ihan kuintenkin omassa päässäsi tällaisella kehujen ns anekaupalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elätkö sinä ihan kuintenkin omassa päässäsi tällaisella kehujen ns anekaupalla?

        Mikä on anekauppa ? Joku Ane vai Anne 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on anekauppa ? Joku Ane vai Anne 🤣

        Anekauppa on jotain minkä yleissivistyksen omaava ihminen saattaisi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anekauppa on jotain minkä yleissivistyksen omaava ihminen saattaisi tietää.

        Niin, se oli ehkä vähän kömpelö kuvaamaan mustamaalaavan tapauksen (yksäri) projisoimia narsistisia tendenssejä


      • Anonyymi

        Mikä elämä


      • Anonyymi

        Niinhän sinä aina sanot, mutta jotenkin en jaksa enää uskoa että sitä oikeasti tarkoitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se oli ehkä vähän kömpelö kuvaamaan mustamaalaavan tapauksen (yksäri) projisoimia narsistisia tendenssejä

        Vähän olis kiusallista esiintyä työnantajan edustajana sekavissa ilmoituksissansa


    • Anonyymi

      Luovutus voittoha se oli

    • Anonyymi

      Meren rantaan yhdessä...Mutta ei viimeistä tanssia...Vaan ikuista Rakkaani

      • Anonyymi

        Sinä vain… Rakas


      • Anonyymi

        Kerro miksi meri on sinulle tärkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vain… Rakas

        Olet kauneinta mitä olen koskaan tavannut/kokenut...Hallitset ajatuksiani ja kaikkea toimintaani mitä välillä on vaikeaa käsitellä...Olet kylläkin Super ihana...Tuleva vaimoni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kauneinta mitä olen koskaan tavannut/kokenut...Hallitset ajatuksiani ja kaikkea toimintaani mitä välillä on vaikeaa käsitellä...Olet kylläkin Super ihana...Tuleva vaimoni

        Ei todellakaan ole sitä 🤮


      • Anonyymi

        Niin ja tuonhan kyllä tajuaa tyhmempikin. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kauneinta mitä olen koskaan tavannut/kokenut...Hallitset ajatuksiani ja kaikkea toimintaani mitä välillä on vaikeaa käsitellä...Olet kylläkin Super ihana...Tuleva vaimoni

        Samoin Rakas…
        Olet mielettömin taideteos jonka tunnen/tiedän. Kiitollinen että saan olla Sinun.

        Ja jos jonkun niin sinun kanssa naimisiin …❤️‍🔥❤️‍🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miksi meri on sinulle tärkeä?

        No eikö tuo meri ole just hyvä klisee puppua suoltavalle palstan miehelle? Voi juma sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miksi meri on sinulle tärkeä?

        Kerro mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mies

        Et olis yllyttäny. Nyt alkaa taas miehen omanapatyränen ruikutus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et olis yllyttäny. Nyt alkaa taas miehen omanapatyränen ruikutus

        Meri aallot yhyy meri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kauneinta mitä olen koskaan tavannut/kokenut...Hallitset ajatuksiani ja kaikkea toimintaani mitä välillä on vaikeaa käsitellä...Olet kylläkin Super ihana...Tuleva vaimoni

        En tule koskaan olemaan vaimosi, tiedät sen kyllä.. Vaikka minulle kerran sanoitkin, että olisin varmasti täydellinen vaimo! Ja mitä siihen tulee, niin olen kaukana siitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kauneinta mitä olen koskaan tavannut/kokenut...Hallitset ajatuksiani ja kaikkea toimintaani mitä välillä on vaikeaa käsitellä...Olet kylläkin Super ihana...Tuleva vaimoni

        💙💚


      • Anonyymi

        Se kestääkin varmaan kauan😁,pakkomielteisen kanssa.🤪


      • Anonyymi

        Mikään ei ole ikuista,korkeintaan turhat lupaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meri aallot yhyy meri

        Eix Saara Aallolla ole Meri 😀


    • Anonyymi

      Jollekin voisi sanoa hyvä juttu ja jollekin toiselle en? Toivon mukaan olet hänelle se hyvä juttu? Jota ei osaa vaan vielä tajuta omien ongelmien vuoksi?

      • Anonyymi

        Mistä ongelmista on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ongelmista on kyse?

        Kääritkö useinkin tällai hihat anonyymilla trollien kansoittamalla palstalla ja tarjoat apua ym? I smell toxicity


    • Anonyymi

      Kuulen kyllä.

    • Anonyymi

      Joskus luovuttaminenkin on viisasta ja terveellistä, eikä aina heikon ihmisen merkki.

      • Anonyymi

        Hui miten sä tällaisista aiheista puhut?!


      • Anonyymi

        Toivottavasti mun elämään ei ainakaan tuoda tällaisia aiheita


      • Anonyymi

        Olen ajatellut samaa viimeiset puoli vuotta. Päästän irti nykyisestä ja avaan sylin tulevaisuudelle.


      • Anonyymi

        Jos mies on vaikka tämmöinen tosi ujo ja osaamaton, niin kuin minä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut samaa viimeiset puoli vuotta. Päästän irti nykyisestä ja avaan sylin tulevaisuudelle.

        Tietääköhän tämä tuleva exäsi tästä?Vai roikutko hänessä,vaikka ero tuli jo kauan sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääköhän tämä tuleva exäsi tästä?Vai roikutko hänessä,vaikka ero tuli jo kauan sitten?

        Ihan on yhteinen päätös. Ja syli ei tarkoita ketään ihmistä, vaan itsellistä elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääköhän tämä tuleva exäsi tästä?Vai roikutko hänessä,vaikka ero tuli jo kauan sitten?

        Oletko itse huomannut, että yrität roikkua päämäärättömästi miehen eri teksteissä ja tehdä päivittäin uuden virheellisen päätelmän jonkun yksilön elämästä, joka ei näitä tekstejä tuota. Fanaattinen tarpeesi mitätöidä ja nujertaa keinolla millä hyvänsä pistää vihaksi ihan näin tässä vierestä seuraten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse huomannut, että yrität roikkua päämäärättömästi miehen eri teksteissä ja tehdä päivittäin uuden virheellisen päätelmän jonkun yksilön elämästä, joka ei näitä tekstejä tuota. Fanaattinen tarpeesi mitätöidä ja nujertaa keinolla millä hyvänsä pistää vihaksi ihan näin tässä vierestä seuraten

        Joo vierestä viisastelee,omistaa varmaan koko palstan😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse huomannut, että yrität roikkua päämäärättömästi miehen eri teksteissä ja tehdä päivittäin uuden virheellisen päätelmän jonkun yksilön elämästä, joka ei näitä tekstejä tuota. Fanaattinen tarpeesi mitätöidä ja nujertaa keinolla millä hyvänsä pistää vihaksi ihan näin tässä vierestä seuraten

        Se älähtää,johon kalikka kalahtaa.Sinä vierestä olet trolli-peikko.Sinulls taitaa vihaksi pistellä kaikki,mikä ei mene juuri kuten sinä haluat,virheellisine päätelmiseni.Eikös tänne voi kaikki kirjoittaa?Elämäni on ihanaa.Toivon samaa sinulle sivusta päällepäsmäröijä.


    • Anonyymi

      No se kyllä on tiedossa sää ja sun iänikuiset ruikutukset.

      • Anonyymi

        Eli lueskelet saman miehen samaa rutinaa ja yrität löytää siitä uusia nyansseja? Vähän rutikuivan oloista hommaa


    • Anonyymi

      Sinut on estetty ja poliisille on ilmoitettu vainoamisesta.

      • Anonyymi

        Minä myös toivon että saa rangaistuksen kun oon tätä palstaa seurannut jo tovin.


      • Anonyymi

        Kenelle mahdat yrittää ikäänkuin puhua ja mistä estämisestä- oletko se sekava emäntä, joka on yrittänyt mustamaalata toista naista kirjoittelemalla viranomaisille toistuvasti värikkäitä kertomuksia ja puhua muiden puolesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle mahdat yrittää ikäänkuin puhua ja mistä estämisestä- oletko se sekava emäntä, joka on yrittänyt mustamaalata toista naista kirjoittelemalla viranomaisille toistuvasti värikkäitä kertomuksia ja puhua muiden puolesta?

        SE täyttäisi nääs vainoamisen kriteerit, mutta mistäpä sitä syyttäjän puolesta osaa sanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle mahdat yrittää ikäänkuin puhua ja mistä estämisestä- oletko se sekava emäntä, joka on yrittänyt mustamaalata toista naista kirjoittelemalla viranomaisille toistuvasti värikkäitä kertomuksia ja puhua muiden puolesta?

        Kyllä tämä nyt taitaa osua juurikin omaan nilkkaasi, hakkerinstalkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä nyt taitaa osua juurikin omaan nilkkaasi, hakkerinstalkki.

        Lause ei ole ymmärrettävä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SE täyttäisi nääs vainoamisen kriteerit, mutta mistäpä sitä syyttäjän puolesta osaa sanoa

        Kyllähän läski touhutäti saa mellastaa kunnes työnantaja hankkiutuu vaivihkaa eroon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän läski touhutäti saa mellastaa kunnes työnantaja hankkiutuu vaivihkaa eroon

        Kohta nähdään vainoaja. Tappouhkauksia tekevä tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta nähdään vainoaja. Tappouhkauksia tekevä tollo.

        Taitaa olla väärät syytökset sulla, mutta kokeile kouluttaa jostain syyttäjästä sulle kunnon terrieri sitä ennen sinun täytyy kouluttaa tiedät kyllä ketkä saadaksesi tämän spektaakkelin aikaan mikä se sitten tällä kertaa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta nähdään vainoaja. Tappouhkauksia tekevä tollo.

        Muista omat valinnat omat kausaaliset vaikutukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla väärät syytökset sulla, mutta kokeile kouluttaa jostain syyttäjästä sulle kunnon terrieri sitä ennen sinun täytyy kouluttaa tiedät kyllä ketkä saadaksesi tämän spektaakkelin aikaan mikä se sitten tällä kertaa on

        👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista omat valinnat omat kausaaliset vaikutukset

        👍👍


    • Anonyymi

      Sehän kiva.

    • Anonyymi

      Ei kai siinä mitään, pidät meteliä itsestäsi ja katsotaan mihin asti se riittää.

      • Anonyymi

        Pata ja kattilat soimaan.


    • Anonyymi

      Sivusta. Ajattelin myös samaa etten luovuta. Menee helposti vielä 2 vuotta näin.

      • Anonyymi

        Luovuta missä? Kai tajuat miten rajua on viedä ääni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luovuta missä? Kai tajuat miten rajua on viedä ääni?

        Oliko mies ihan aito suomalais-ugrilainen miehen ääni? Kyllä ne sen sulle takasin hakevat


    • Anonyymi

      Hän ei vaan ole kiinnostunut sinusta, mitä nopeammin uskot niin sitä nopeammin pääset itsekin eteenpäin. Naisena oikeasti ahdistavaa kun mies ei ymmärrä lopettaa.

      • Anonyymi

        Poistu palstalta ja huomaat että kukaan ei kaipaa sinua. Palsta kaipaa kaikkia jotka tänne eksyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistu palstalta ja huomaat että kukaan ei kaipaa sinua. Palsta kaipaa kaikkia jotka tänne eksyy.

        Miksi sä kontrolloit näin ilman oikeaa syytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä kontrolloit näin ilman oikeaa syytä

        Ahdistut vain siitä että kukaan ei oikeasti olekkaan sinusta palstalla kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistut vain siitä että kukaan ei oikeasti olekkaan sinusta palstalla kiinnostunut.

        Siinäkö sun elämä on kiinni- tästä miehen sydämien raapustelusta, että kenelle ne on tai ei ole korvamerkitty? Sivusta huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistut vain siitä että kukaan ei oikeasti olekkaan sinusta palstalla kiinnostunut.

        Kirjoita nyt yksäri ihmeessä joku itseäsi mainostava avaus ja kilpaile huomiosta naisena esiintyvän äijän kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistut vain siitä että kukaan ei oikeasti olekkaan sinusta palstalla kiinnostunut.

        Varmaan useampi mies uskoo satutätiä...ja yx pakkomielteinen odottelee naimisiin,perinnön toivossa..🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan useampi mies uskoo satutätiä...ja yx pakkomielteinen odottelee naimisiin,perinnön toivossa..🤣

        Nyt en miespuolinen massapostaaja ole oikein kärrryillä, olet katkera naimisissa olevalle muikkelille vai miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkö sun elämä on kiinni- tästä miehen sydämien raapustelusta, että kenelle ne on tai ei ole korvamerkitty? Sivusta huh

        Mistäs tiedät vaikka ne olisi minulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät vaikka ne olisi minulle?

        No en itkisi verta sanotaanko nyt vaikka näin


    • Anonyymi

      Kun stalkkaa, vainoaa ja ei ymmärrä vihjettä kun toinen ei lämpene "kuulet minusta vielä, en luovuta" lähestymiskielto olis hyvä varman päälle.

      • Anonyymi

        Komppaan...


    • Anonyymi

      Paavo Väyrynen?

      • Anonyymi

        Tälle mä repesin ja pahasti… jotenkin ihan liian osuva omaan elämään.


      • Anonyymi

        Kyl 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl 😂😂😂

        …. Ja taas repesin 😂😂😂


    • Anonyymi

      Ei ole nähty viikkoihin. Olen kyllä liikkunut edes kolmesti keskuksessa asioillani.
      Tiedät missä asun, olet ajanut postilaatikkoni ohi varmaan useinkin.

      Sinun osoitettasi ei ole tiedossa sen jälkeen kun muutit viime vuonna keskustaan. Olisin kirjoittanut.
      Tietenkin voisin jättää sinulle osoitetun kirjeen työpaikkasi postilootaan. Voisit pitää sitä tungetteluna. Minulla ei ole tähän antamaasi lupaa.

      Kaikkea hyvää kuitenkin sinulle ja läheisillesi!
      . pyk.

    • Anonyymi

      Kyllä todellakin olen luovuttanut. Mutta ystävällinen ja kohtelias voin olla silti.

      • Anonyymi

        Voi ku osaiskin luovuttaa…🥹 Mutta ei pysty. Liian hyvä tyyppi kyseessä. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ku osaiskin luovuttaa…🥹 Mutta ei pysty. Liian hyvä tyyppi kyseessä. -sivusta

        Sama tilanne täällä.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Ei jaksa tätä tykkäämistä, ei vaan jaksa. Toista ei edes näe niin usein kuin haluaisi. -sivusta m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Ei jaksa tätä tykkäämistä, ei vaan jaksa. Toista ei edes näe niin usein kuin haluaisi. -sivusta m

        Miksi ei näe :/?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei näe :/?

        En jaksa tikusta asiaa keksiä ja en voi mitään jos toinen ei halua sitäkään vertaa. -sivusta m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa tikusta asiaa keksiä ja en voi mitään jos toinen ei halua sitäkään vertaa. -sivusta m

        Aaa nii okei. Ymmärrän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ku osaiskin luovuttaa…🥹 Mutta ei pysty. Liian hyvä tyyppi kyseessä. -sivusta

        Pientä nuoleskelua väliin....toimii varmasti🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientä nuoleskelua väliin....toimii varmasti🤑

        Jos kulta tois tarjottavansa nassuni eteen niin toki nuolisin. Tottakai Se toimis. Vetovoima on älytön.


    • Anonyymi

      Jep lähestymiskielto äijälle. Katkera kun oikeus voitti, vainoaa, ei älyä että tuomio on ja pysyy.

    • Anonyymi

      Ja katsottaisiin mitä tulee tapahtumaan ...

      N- M

    • Anonyymi

      Jaaha vai niin itsehän sinä olet kiuluttelus alottanut en minä ja enk jaksa katsella lapsellista käytöstä mua kohtaan

      • Anonyymi

        En ole kiukutellut sulle mistään. Eikä tarvi katsella.


    • Anonyymi

      Ai taas joku nosti tämän erittäin informatiivisen aloituksen, soittiko joku muuten skoudet tai paranoidin jo illan päälle?

    • Anonyymi

      Valmis pettämään siis olet....

      • Anonyymi

        Miten sinä tuollaisenkin luit läpi tästä miehen avauksesta, etsi niitä uhkauksia vaan mieluummin mitä olet tullut toimittamaan


    • Anonyymi

      minä jo luovutin ja otan pari pilsneriä :D

    • Anonyymi

      Ikävä kyllä POTM Mbappe on umputunut

    • Anonyymi

      *umpeutunut

    • Anonyymi

      Kirjoitit ”kuulet minusta vielä”. Kyllä, yleensä kuulen, kuinka ihmiset ovat saaneet tekojensa mukaan.
      Tai sitten, on päätetty lähteä kostamaan syyttömille ja kompastuttu matkalla.
      Luoja näkee kaikki tekomme. Kannattaa olla nöyrä.

    • Anonyymi

      Oliks tää joku uhkaus

      • Anonyymi

        Totta kai tämä on, kipitä juoksuttamaan nettipollareita sun muita tällä kokemuksella heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai tämä on, kipitä juoksuttamaan nettipollareita sun muita tällä kokemuksella heti

        Jos kerran niin hyvät puhelahjat on ja Kaikkea


      • Anonyymi

        Aloitus on uhkaus. Varmaan jo nöyrää poikaa.


    • Anonyymi

      Pahoin pelkään ettei itsepintaisuutesi nyt kertakaikkiaan riitä, vakavampaan. Ja muu olisi väärin sinua kohtaan.

    • Anonyymi

      Luovutatpas, räkäpää ruikunraato.

    • Anonyymi

      Luovutit jo kun lähit sen mustalaismiehen matkaan...

      • Anonyymi

        Absurdi juttu viimestä päälle.


    • Anonyymi

      EI KANNATA IKINÄ LUOVUTTAA, ETEENPÄIN JA ONNEA!

    • Anonyymi

      Olipa vahva kommentti. Hienoa.

    • Anonyymi

      Eiköhän ne sun ärjymiset mua kohtaan ollu siinä mulle riitti en jaksa enään katsella mulla on muutakin olla esim rakkaan minikaivurin kanssa se ei ärjy minulle niin kuin sinä

    • Anonyymi

      Ootettaa mielekiinnolla.. mut mietin miksi ottaisit yhteyttä, ymmärttääksen ei pitäis olla tarvetta.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe