Mikä siinä Venäjässä pelottaa??

Anonyymi-ap

25

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me täällä Teboililla rakastetaan Venäjää ja venäläisiä.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­y­­m­­­f­­o­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Melkein. Suomalainen onkin r.ssän ja ihmisen ristetys.

      • Anonyymi

        Suomalaiset ja venäläiset ovat sukulaiskansaa. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ja venäläiset ovat sukulaiskansaa. ❤️

        Paskat.


      • Anonyymi

        Itse asiassa venäläisillä ja suomalaisilla on pitkälti sama geeniperimä. Eli kyllä, olemme sukulaiskansaa ja itse asiassa venäläiset ovat enemmän suomalaisia kuin slaavilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa venäläisillä ja suomalaisilla on pitkälti sama geeniperimä. Eli kyllä, olemme sukulaiskansaa ja itse asiassa venäläiset ovat enemmän suomalaisia kuin slaavilaisia.

        Slaavilaisuutta ei edes ole. Se on kieliryhmä. Geneettiseltä perimältään suomalaiset suurimmaksi osaksi suomalaisia ja prosentuaalisesti about 25 % balttia, mikä takoittaa saksalaista ja puolaa, sekä baltian maita. Sinun suvussasi voi tietysti olla ryssän perimää. Oletko ottanut DNA testiä. Sen saa helposti netistä. Minulla ei ollut prosenttiakaan ryssän perimää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Slaavilaisuutta ei edes ole. Se on kieliryhmä. Geneettiseltä perimältään suomalaiset suurimmaksi osaksi suomalaisia ja prosentuaalisesti about 25 % balttia, mikä takoittaa saksalaista ja puolaa, sekä baltian maita. Sinun suvussasi voi tietysti olla ryssän perimää. Oletko ottanut DNA testiä. Sen saa helposti netistä. Minulla ei ollut prosenttiakaan ryssän perimää.

        Eli oot syntynyt Afrikassa? Eihän siinä mitään 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa venäläisillä ja suomalaisilla on pitkälti sama geeniperimä. Eli kyllä, olemme sukulaiskansaa ja itse asiassa venäläiset ovat enemmän suomalaisia kuin slaavilaisia.

        Suomea on asutettu lännestä, etelästä ja itä-kaakosta.
        Suomi on tavallaan kuin kaksiosainen palapeli.
        Hesarin teemalehdessä sen todettiin näkyvän esimerkiksi siinä , että lännessä leikataan nurmikot, idässä niiden annetaan rehottaa vapaana...
        Venäläisillä puolestaan on osaksi viikinkiperimää ja mongoliperimää.
        Jälkimmäisillä oli hirmuhallitsijoita, esimerkiksi Timur Lenk, joka valtaisi maita ja mantuja, ryösti, raiskasi ja tappoi ja rakennutti vastustajiensa pääkalloista pyramideja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomea on asutettu lännestä, etelästä ja itä-kaakosta.
        Suomi on tavallaan kuin kaksiosainen palapeli.
        Hesarin teemalehdessä sen todettiin näkyvän esimerkiksi siinä , että lännessä leikataan nurmikot, idässä niiden annetaan rehottaa vapaana...
        Venäläisillä puolestaan on osaksi viikinkiperimää ja mongoliperimää.
        Jälkimmäisillä oli hirmuhallitsijoita, esimerkiksi Timur Lenk, joka valtaisi maita ja mantuja, ryösti, raiskasi ja tappoi ja rakennutti vastustajiensa pääkalloista pyramideja...

        Itäisessä Suomessa ja vielä idempänä, itärajan takana,
        on kuin vanhassa kansanlaulussa:
        "Portti piti pystyssä harmaata aitaa,
        ja kaikki oli ihanasti rempallaan..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomea on asutettu lännestä, etelästä ja itä-kaakosta.
        Suomi on tavallaan kuin kaksiosainen palapeli.
        Hesarin teemalehdessä sen todettiin näkyvän esimerkiksi siinä , että lännessä leikataan nurmikot, idässä niiden annetaan rehottaa vapaana...
        Venäläisillä puolestaan on osaksi viikinkiperimää ja mongoliperimää.
        Jälkimmäisillä oli hirmuhallitsijoita, esimerkiksi Timur Lenk, joka valtaisi maita ja mantuja, ryösti, raiskasi ja tappoi ja rakennutti vastustajiensa pääkalloista pyramideja...

        Muuan kolumnisti totesi vuosia sitten:
        "Itäiseen kulttuuriin kuuluu alamaisten häikäilemätön sorto ja ylempien häpeämätön nuoleskelu",
        Sitä samaa on levinnyt myös meidän itärajamme yli, itäitseen Suomeen ja ehkä laajemmallekin.
        Meillä se näkyy kansalaisten alistamisena ja kansalaisten alistumisena.
        Pohojanmaalla sellainen peli ei käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ja venäläiset ovat sukulaiskansaa. ❤️

        Itäisessä Ukrainassa oli jo 2014 kiduttaja Ģirgin


    • Anonyymi

      Sitä minäkin ihmettelen,
      lyijyä nekin tottelevat....

    • Anonyymi

      Ei niitä turisteja ja oikeita ihmisiä kukaan pelkää.
      Vaan niitä Putin uskovaisia, sitä roska sakkia joka tekee pahaa venäjän agendan mukaan.
      Sama kuten Trump uskovat ihan pimeetä sakkia .

    • Anonyymi

      Suomi oli toistasataa vuotta venäjän vallan alla joten suomessa on vahva geeniperimä venäläisyyttä.
      Ettekö te tollot sitä tienneet.
      Suomi on venäläinen.

      • Anonyymi

        Niinpä. Myöskin nykyisen Venäjän alueella asuvat ainakin Uralin tälläpuolen ovat pitkälti suomalaista perimää.


      • Anonyymi

        Suomessa on myös vahva läntinen (Ruotsi) ja vahva eteläinen (baltit) perimä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kajaanissa asuessani pystyin läheltä seuraamaan Venäläisten käyttäytymistä ravintolassa. Siitä pitäis ottaa Suomalaistenkin esimerkkiä. Ei siellä lapset riehuneet ja laukkaileet ympäri ravintolaa ne istuivat kiltisti vanhempiensa vieressä. Suomessa ei oikein näytä tämä onnistuvan.

      • Anonyymi

        Mitä minä ainakin näin työssäni tosi fiksua porukkaa, ja tippiäkin tuli aika mukavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä ainakin näin työssäni tosi fiksua porukkaa, ja tippiäkin tuli aika mukavasti.

        Kyllä ainakin Kuopion Teboililla viihtyisa tunnelma, paljon porukkaa syömässä ja tankkaamassa. On herraa ja narria!


      • Anonyymi

        Suurimpia öykkäreitä maailmalla turistikohteissa ovat olleet ja ovat venäläiset, esimerkiksi hotellien aamupalalla itsepalvelutiskillä.
        Ei tietoakaan jonottamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimpia öykkäreitä maailmalla turistikohteissa ovat olleet ja ovat venäläiset, esimerkiksi hotellien aamupalalla itsepalvelutiskillä.
        Ei tietoakaan jonottamisesta.

        Myös joissakin nykyisen itärajan takaa
        sotien jälkeen tulleissa oli sitä samaa öykkärimäisyyttä.
        Juhlissakin aina eturiviin pakkautuivat, eivätkä olleet
        edes samoja, tavallisia heimolaisiaan näkevinään.


    • Anonyymi

      Elekee kiusatko tuota tebskavastaista reppanaa. Tiedän kaverin ja ei käy täysillä valoilla.

    • Anonyymi

      Mikä vaikutus ihmisen näöllä on käytökseen ? Käytöshän on roskasakin luokkaa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe