Oikeasti ajattelin

Anonyymi-ap

Että kaikki vain typerää leikkiä ja niin asia varmasti olikin.
Väärinkäsityksiä jo liikaa niin siksi en tänne enää halua laittaa mitään ja aika ei riitä muutenkaan tähän touhuun.

75

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla ei muuta ookkaan kuin aikaa olla täällä 24/7 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Eikä sulla ole mitään muuta elämää kuin tämä virheellinen sinuttelu, jollaiseksi sen jollain tasolla myös ymmärrät. Sivusta


    • Anonyymi

      Leikki kaukana

      • Anonyymi

        Mutta ei mene hyvin jos käytät miehen onttoa provoilua jonain kaikukammiona todellisten henkilöiden välille, sulla ei ol kaikki ihan ok näin ollen ja tiedät sen itsekin. Sinäkin tämän toisen kekkulin lisäksi tiedät ton olevan mies ja sinun haihattelusi olevan luonnollista henkilöä alentavaa👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei mene hyvin jos käytät miehen onttoa provoilua jonain kaikukammiona todellisten henkilöiden välille, sulla ei ol kaikki ihan ok näin ollen ja tiedät sen itsekin. Sinäkin tämän toisen kekkulin lisäksi tiedät ton olevan mies ja sinun haihattelusi olevan luonnollista henkilöä alentavaa👎

        Siis tämä muihin toksisesti suhtautuva peikko on niin raivostuttava tyyppi hyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei mene hyvin jos käytät miehen onttoa provoilua jonain kaikukammiona todellisten henkilöiden välille, sulla ei ol kaikki ihan ok näin ollen ja tiedät sen itsekin. Sinäkin tämän toisen kekkulin lisäksi tiedät ton olevan mies ja sinun haihattelusi olevan luonnollista henkilöä alentavaa👎

        Nämä kommenti lisää vain sitä että ei tänne kannata kirjoittaa mitään. joku pätee ja on liian tosissaan. Ei minun huumorintaju riitä tähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kommenti lisää vain sitä että ei tänne kannata kirjoittaa mitään. joku pätee ja on liian tosissaan. Ei minun huumorintaju riitä tähän

        Eteenpäin mars mars👍


      • Anonyymi

        Joo. 🙂


    • Anonyymi

      Ei oo enää mitää leikit on leikitty.

    • Anonyymi

      Ei koske minua, mutta sanonpahan vain ihmiset, että mitä enemmän kävelette pois ongelmien luota, niin sitä arpisemmiksi myös itse muututte. Siinä samalla myös aiheutatte toisille vuotavia haavoja, jotka voivat pahimmassa tapauksessa tihkua kolo loppuelämän.

      Ei Ap

    • Anonyymi

      Minä tyhmänä kuvittelin, että oltas oltu ns. samalla sivulla aikoinaan, ystävällisiä ja toisistamme kiinnostuneita, hyväntahtoisia, flirttailevia. Olihan se tavallaan kuin leikkiä, aikuisten leikkiä. Kunnes tylytit oikein huolella. Siinä kohtaa ymmärsin, että olitkin ihan eri kirjassa kokonaan, kuin minä, kuvitelmat ei pitäneet paikkaansa. Typerää leikkiä oli, ja se oli sen leikin loppu.

      • Anonyymi

        Kuka on tylyttänyt sinua ja missä?? Täällä vai irl? Minä en ole sinua tylyttänyt missään jos olet hän nainen. Tuntuu siltä, että haluat keksiä, jonkin tekosyyn minkä varjolla pääset minusta eroon, koska et halua myöntää olevasi pinnallinen ja en riitä sinulle ja sen takia tämä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on tylyttänyt sinua ja missä?? Täällä vai irl? Minä en ole sinua tylyttänyt missään jos olet hän nainen. Tuntuu siltä, että haluat keksiä, jonkin tekosyyn minkä varjolla pääset minusta eroon, koska et halua myöntää olevasi pinnallinen ja en riitä sinulle ja sen takia tämä kaikki.

        Sä käyt mies ja aloittaja aivan surrealistisia tunnekupletteja läpi projisoiden tuntemattomiin sekä selvästi vastahakoisuus naisiin


      • Anonyymi

        Yritetään vielä vaikka ei pitäisi todistella ja kirjoittaa tänne mitään. Tähänkin on jo sivulliset vastaillut niinkun aina.

        Hyvätahtoista se olikin ja ei siinä ollut mitään ongelmaa. Jossain viheessa tuntui silti että asia lähti liian vakavaksi ja siihen en halunnut lähteä sokeana mukaan.
        Tiedän että asia ei ollut näin mutta sellainen tunne tuli ja se i johti siihen että muutin pienesti suuntaa.
        Mitä palstaan tulee niin olen lähinnä saanut pieniä vinkkejä ja naljailua mutta ne voivat olla kenelle tahansa vaikka sopisivat tosi hyvin tilanteisiin.
        Palstaa en silti pysty vakavasti ottamaan ja en vedä täältä mukaan mitään ulkomaailmaan.
        Ja vaikea uskoa että olisin pytynyt häntä tylyttämään mitenkään.
        -Aloittaja-


      • Anonyymi

        Varatut leikkii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on tylyttänyt sinua ja missä?? Täällä vai irl? Minä en ole sinua tylyttänyt missään jos olet hän nainen. Tuntuu siltä, että haluat keksiä, jonkin tekosyyn minkä varjolla pääset minusta eroon, koska et halua myöntää olevasi pinnallinen ja en riitä sinulle ja sen takia tämä kaikki.

        En ole hän nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritetään vielä vaikka ei pitäisi todistella ja kirjoittaa tänne mitään. Tähänkin on jo sivulliset vastaillut niinkun aina.

        Hyvätahtoista se olikin ja ei siinä ollut mitään ongelmaa. Jossain viheessa tuntui silti että asia lähti liian vakavaksi ja siihen en halunnut lähteä sokeana mukaan.
        Tiedän että asia ei ollut näin mutta sellainen tunne tuli ja se i johti siihen että muutin pienesti suuntaa.
        Mitä palstaan tulee niin olen lähinnä saanut pieniä vinkkejä ja naljailua mutta ne voivat olla kenelle tahansa vaikka sopisivat tosi hyvin tilanteisiin.
        Palstaa en silti pysty vakavasti ottamaan ja en vedä täältä mukaan mitään ulkomaailmaan.
        Ja vaikea uskoa että olisin pytynyt häntä tylyttämään mitenkään.
        -Aloittaja-

        Pidät mies itseäsi varmaan todella mentalistina kun innostut kirjoittelemaan tätä puutaheinää auki vähän yksinkertaisille😏


      • Anonyymi

        Omit itselleen useamman kirjoituksia. Kaikki ei mene niin miltä aina näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omit itselleen useamman kirjoituksia. Kaikki ei mene niin miltä aina näyttää.

        Anteeksi. Luen joka päivä kaikkia sonta aloituksia niin alkaa välillä heikolla hetkellä uskomaan niitä. Kun meidän juttu on vielä niin herkässä vaiheessa. Haluan vaan omalta osaltani nainen sanoa sinulle, että rakastan sinua. Olet ihana.


    • Anonyymi

      Oon leikkisä mutten leiki paitsi hänen kanssa sillain kivasti. Toivottavasti vuosia.

      🌪️…. rikostoverille

      • Anonyymi

        Vähä enempi jos annat et tunnistaisi


      • Anonyymi

        Rikollinen heti vankilaan.


      • Anonyymi

        Miksi vuosia? Kauan olet jo leikkinyt?


      • Anonyymi

        Et tiedä ihmistä.


      • Anonyymi

        ⛈️🌩Onko näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä enempi jos annat et tunnistaisi

        Naiselta miehelle meni. Erityiselle rikostoverille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikollinen heti vankilaan.

        Tule ja pidätä.


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta miehelle meni. Erityiselle rikostoverille.

        Sullahan on oma rikoskööri omasta takaa. 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣

        Niin… Laita rautoihin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan on oma rikoskööri omasta takaa. 🤣🤣🤣🤣

        Sinulla tuntuu olevan yksin rupatteleva simppeli mies vähän hysteerinen meisinki, sitä on vissiin liikkeellä heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta miehelle meni. Erityiselle rikostoverille.

        Niin se on vissiin mies jotenkin juhlavampaa kirjoitella mielikuvitustyttöystävänä eikä toisinpäin, erityinen toveri hahah


      • Anonyymi

        Eiköhän tää oo sellanen piipahdus paikka.
        Kaipaus,jonka nähnyt aikaisemmin,
        löytyy tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin… Laita rautoihin…

        Joku muukin pyysi tuota joltain muulta 👮‍♀️⛓️🍬🌪️


    • Anonyymi

      Sua ,välttelee mies kaikki! Yritän olla ainoa ysäväsi vielä jos,annat siihen mahdollisuuden.

      • Anonyymi

        Anteeksi vaan tuollaiset sanomiset karahtaa aika pahasti. Et voi sanoa kuin omasta puolestasi mitä mieltä muut ovat hänestä miehestä. Tuo on joku ihme aivoklikki kun kuvitellaan päätettävän asioista jonkun toisen puolesta. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vaan tuollaiset sanomiset karahtaa aika pahasti. Et voi sanoa kuin omasta puolestasi mitä mieltä muut ovat hänestä miehestä. Tuo on joku ihme aivoklikki kun kuvitellaan päätettävän asioista jonkun toisen puolesta. -sivusta

        Anteekis,mutta tunnen hänet, paremmin kuin esim. sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteekis,mutta tunnen hänet, paremmin kuin esim. sinä

        Aivan sama tunnetko vai et. Kyse oli siitä, ettei kukaan voi yksinoikeudella päättää mitä muut naiset hänestä ajattelevat. Kommentoin sivusta. -sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteekis,mutta tunnen hänet, paremmin kuin esim. sinä

        Et sää ketään tunne jos et ole ollut suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama tunnetko vai et. Kyse oli siitä, ettei kukaan voi yksinoikeudella päättää mitä muut naiset hänestä ajattelevat. Kommentoin sivusta. -sivusta.

        Ei ,ole kyse samasta miehestä. Vaikeasta ja monimutkaisesta, mihin minulla on täysi yksinoikeus. En,keskustele enempää.Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ,ole kyse samasta miehestä. Vaikeasta ja monimutkaisesta, mihin minulla on täysi yksinoikeus. En,keskustele enempää.Kiitos

        Yksinoikeus 🤪🤪🤪🤣🤣🤣🤮🤮


      • Anonyymi

        Tottakai välttelee kun mustamaalasitte maanrakoon ja sabotoitte elämääni kaikin keinoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai välttelee kun mustamaalasitte maanrakoon ja sabotoitte elämääni kaikin keinoin

        En usko, että ihan noin.
        Erästä miestä on huijattu,kyllä paljon,, ei sama kun mustamaalaus. Ei,koske aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai välttelee kun mustamaalasitte maanrakoon ja sabotoitte elämääni kaikin keinoin

        Mitä pahaa sinä muuta teit kuin mustamaalasit, sabotoit, tuhosit toisten elämiä, valehtelit ja kieroilit kaiken aikaa. Suunnittelit seuraavaa katalaa siirtoasi jolla saisit tahtosi läpi keinolla millä hyvänsä. Ajattelit vain itseäsi et muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa sinä muuta teit kuin mustamaalasit, sabotoit, tuhosit toisten elämiä, valehtelit ja kieroilit kaiken aikaa. Suunnittelit seuraavaa katalaa siirtoasi jolla saisit tahtosi läpi keinolla millä hyvänsä. Ajattelit vain itseäsi et muita.

        Minulla ei ole resursseja tuhota kenenkään elämiä turhaan projisoit te nimenomaan porukkanne kanssa teitte noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että ihan noin.
        Erästä miestä on huijattu,kyllä paljon,, ei sama kun mustamaalaus. Ei,koske aloittaja.

        Ketä miestä huijattiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä miestä huijattiin

        No varmaan esim sinä huijaat itseäsi kuvittelemalla että saat pumpattua mitään käyttökelpoista tiatoa trollimieheltä hehheh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole resursseja tuhota kenenkään elämiä turhaan projisoit te nimenomaan porukkanne kanssa teitte noin

        No mutta sinähän olet sitten yhtä harmiton mies kuin tämä tallentajatöhö ähertämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinoikeus 🤪🤪🤪🤣🤣🤣🤮🤮

        Mutta eikö ollut aika uskottava lausahdus naisena esiintyvältä gubelta noin muuten, oi elämän reipas koululainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta sinähän olet sitten yhtä harmiton mies kuin tämä tallentajatöhö ähertämässä

        Mikä ihmeen tallentaja mitä nyt täällä tallennetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole resursseja tuhota kenenkään elämiä turhaan projisoit te nimenomaan porukkanne kanssa teitte noin

        Kerro vaikka sun peilille niitä sun valheita ja kysy siltä uskooko sekin sun valheisiin. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vaikka sun peilille niitä sun valheita ja kysy siltä uskooko sekin sun valheisiin. 🤭

        Oot kyllä sairas ihminen toivottavasti karma kostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vaikka sun peilille niitä sun valheita ja kysy siltä uskooko sekin sun valheisiin. 🤭

        Niin- taikka vastaavasti sinun ufojuttuihin, että juuri sinun valioliigasta täällä jutskaillaan, ajatus on irrationaalinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä sairas ihminen toivottavasti karma kostaa

        Kyllä kostaa, sama koskee sinua uhriutujaäijä, yhtä töhöjä oletatte molemmat😄


    • Anonyymi

      Jaa. Mä taas en harrasta palstoilla leikkimistä ollenkaan, jos jonnekin vaivaudun kirjoittamaan, niin mulla selvää asiaa.

    • Anonyymi

      Pajulintuja bongailemaa menkää.
      Laulu hieman flirttaileva myös.

      • Anonyymi

        Sun taas kannattaa bongailla täällä.


    • Anonyymi

      Bongaillut siis ajankohtaisia

    • Anonyymi

      Olin kuitenkin aistivinani ainakin ripauksen muustakin. Mutta ihan miten vaan. Laitetaan pelleily piikkiin niin jää hyvä mieli eikä kenenkään tarvitse tuntea itseään kelvottomakdi.

      • Anonyymi

        No joku ainakin tuntee kun ei itse pelleillyt tai leikkinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joku ainakin tuntee kun ei itse pelleillyt tai leikkinyt.

        Hyvin hoksaat jyviät mitä tiputellaan. Osaat nostaa oikeat aloitukset esiin uudelleen ja uudelleen, osaat lukea palstaa mikä on tehty vain ohjaamiseen ja suunnistamiseen.Miksi et toimi kun kerta kaikki on selvää?
        Jotkut asiat on leikkiä, kaikki ei.....
        Paljon on nyt sinulle tarjottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin hoksaat jyviät mitä tiputellaan. Osaat nostaa oikeat aloitukset esiin uudelleen ja uudelleen, osaat lukea palstaa mikä on tehty vain ohjaamiseen ja suunnistamiseen.Miksi et toimi kun kerta kaikki on selvää?
        Jotkut asiat on leikkiä, kaikki ei.....
        Paljon on nyt sinulle tarjottu

        Miten mun pitäisi muka toimia ja minkä suhteen?
        Eikä mikään ole selvää, vielä.
        Kyllä osaan lukea ja hoksannut joitakin juttuja jo aikoi sitten.
        Ja osaan myös nostella tiettyjä aloituksiakin uudelleen ja uudelleen.
        Ohjaamiseen ja suunnistamiseen, mihin lie sitten pitäis ohjatakaan..

        Herää vaan kysymys mieleen,
        mistähän sä osasit tuon kaiken yhdistää juuri muhun tollasesta pikku kommentista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mun pitäisi muka toimia ja minkä suhteen?
        Eikä mikään ole selvää, vielä.
        Kyllä osaan lukea ja hoksannut joitakin juttuja jo aikoi sitten.
        Ja osaan myös nostella tiettyjä aloituksiakin uudelleen ja uudelleen.
        Ohjaamiseen ja suunnistamiseen, mihin lie sitten pitäis ohjatakaan..

        Herää vaan kysymys mieleen,
        mistähän sä osasit tuon kaiken yhdistää juuri muhun tollasesta pikku kommentista?

        En ole kommentin tekijä. Mutta onko sinut kenties pyydetty palstalle tai ohjattu? Joku yrittää selvästi viestiä IRL tapahtumiin, ehkä?
        Muista että tämä on vain palsta ja kaikki toisilleen tuntemattomia.
        Jos olet varma että on sinulle osoitettu niin sitten asiat on toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mun pitäisi muka toimia ja minkä suhteen?
        Eikä mikään ole selvää, vielä.
        Kyllä osaan lukea ja hoksannut joitakin juttuja jo aikoi sitten.
        Ja osaan myös nostella tiettyjä aloituksiakin uudelleen ja uudelleen.
        Ohjaamiseen ja suunnistamiseen, mihin lie sitten pitäis ohjatakaan..

        Herää vaan kysymys mieleen,
        mistähän sä osasit tuon kaiken yhdistää juuri muhun tollasesta pikku kommentista?

        Mieti,mieti ja mieti.
        https://youtu.be/2UInBwhQQ0A?si=lFb4XoOwylfw3I_W


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kommentin tekijä. Mutta onko sinut kenties pyydetty palstalle tai ohjattu? Joku yrittää selvästi viestiä IRL tapahtumiin, ehkä?
        Muista että tämä on vain palsta ja kaikki toisilleen tuntemattomia.
        Jos olet varma että on sinulle osoitettu niin sitten asiat on toisin.

        No kyllä ohjattiin tänne ja sellasta..


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minä just tänään ajattelin, että (niinno, ainakin tänään) että vihdoin kun mä oon saanu leikkikaverin.

      Kun anna mun olla tämmönen , vähän leikkisä juttuineni ja usein kyllä vain pienellä hymyllä varustettuna.

      Emmä vaan enempään jaksa.

      Vanhakin alan olemaan.

      Mutta joss ä oot vähän jössikkä, niin se on vaan hyvä.

      Mulle.

      • Anonyymi

        Leikkikaverita liikakin.


    • Anonyymi

      Itsehän sä koko ajan minun kanssani leikit vaikka mä olisin niin halumnnut olla yhteydessä ihannalusta astinmut ei susta ollut mihinkään muuhunnkunnmun.kiusaamiseen

      • Anonyymi

        En ole kiusannut. Enkä ole nähnyt mitään merkkejä, että haluaisit olla missään tekemisissä sen enempää. Vaikuttaa siltä, että jos ilmaisen mitään tunteita mihinkään suuntaan, se on sinulle punainen vaate. Joudut johonkin ihmeelliseen kuohuntaan, johon mulla ei ole osaa eikä arpaa. Se kanssakäyminen, mitä on ollut viimeisen vuoden aikana, on ollut puoleltani asiallista. Jopa kuivan asiallista. Pitää paikkaansa että en ole sanonut pelkästään sinua miellyttäviä asioita, mutta en ole sanonut mitään loukkaavaa. Myönnän, että eräs kommenttini saattoi tuntua ivaamiselta. Olin vihainen jostain. Ihminen on joskus vihainen. Se ei silti tarkoita muuta kuin että on sillä hetkellä vihainen. En ymmärrä miksi näet kaikki tekemiseni synkässä valossa. Olen ollut yhteydessä senkin jälkeen ja tehnyt asioita, että olisi yhteys. Mitä sinä olet tehnyt asian eteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiusannut. Enkä ole nähnyt mitään merkkejä, että haluaisit olla missään tekemisissä sen enempää. Vaikuttaa siltä, että jos ilmaisen mitään tunteita mihinkään suuntaan, se on sinulle punainen vaate. Joudut johonkin ihmeelliseen kuohuntaan, johon mulla ei ole osaa eikä arpaa. Se kanssakäyminen, mitä on ollut viimeisen vuoden aikana, on ollut puoleltani asiallista. Jopa kuivan asiallista. Pitää paikkaansa että en ole sanonut pelkästään sinua miellyttäviä asioita, mutta en ole sanonut mitään loukkaavaa. Myönnän, että eräs kommenttini saattoi tuntua ivaamiselta. Olin vihainen jostain. Ihminen on joskus vihainen. Se ei silti tarkoita muuta kuin että on sillä hetkellä vihainen. En ymmärrä miksi näet kaikki tekemiseni synkässä valossa. Olen ollut yhteydessä senkin jälkeen ja tehnyt asioita, että olisi yhteys. Mitä sinä olet tehnyt asian eteen?

        Miten sä oot ollut yhteydessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä oot ollut yhteydessä?

        Suomen välityksellä. Mitenkäs muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen välityksellä. Mitenkäs muuten?

        Siis somen. Kyllä. Juuri sen.


    • Anonyymi

      No mites tää. Minä iloinen aina positiivinen. Elän ja annan toisten elää ja olla Mieheni ei vastaa aionastaan humalassa kertoo olevansa tälläinen. 16 v yhteieloa. Kaikki päivityäinen hellyys tarkoittaa hänelle sexiä. Ei mitään halimista tai muuta läheisyyttä.

    • Autan tytärtäni rahallisesti ja hoidan lapsia. Tytär huutaa ja kommenti kaikkea tekemääni. Ostan lapsille vaatteet, vien ruokaa, annan rahaa maksan laskuja. Nyt tytär haukkuu, että olen liikaa puuttunut hänen elämäänsä ?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe