Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä kenkiä fetissien toteutukseen

Anonyymi-ap

Mistähän sitä voisi nykyään etsiä kovasti käytettyjä naisten tennareita ja lenkkareita runkattavaksi? Nykyään kun tuo tori on niin vihamielinen.

18

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      keikkamiehesi(at) gmailpistecom hoitaa kyllä tällaisiakin

      • Anonyymi

        Eipä sulla rahaa olekkaan. Siksihän joudut paskaa haistelee sitä syödessäsi.


    • Anonyymi

      Kirppareilta niitä löytyy aika hyvin ja edullisesti.

    • Anonyymi

      Itse olen kirpputoreilta hakenut naisten urheilulenkkareita tuohon puuhaan.Saa kyllä hävetä silmät päästä,mutta minkäs teet.

      • Anonyymi

        Saisi olla kuluneenpia ja rikkinäisempiä kuin kirpputoreilla yleensä on myynnissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi olla kuluneenpia ja rikkinäisempiä kuin kirpputoreilla yleensä on myynnissä.

        Saisi olla kyllä sillä kuluneet tuo sen kiihokkeen naisten urheilulenkkarien kohdalla.Toinen mitä toivoisi,että ovat mahdollisimman värikkäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi olla kyllä sillä kuluneet tuo sen kiihokkeen naisten urheilulenkkarien kohdalla.Toinen mitä toivoisi,että ovat mahdollisimman värikkäitä.

        Rikkinäinen, haiseva ja likainen lenkkari kiihottaa parhaiten. Sellaiseen on ilo päästää lasti sisään.


    • Anonyymi

      Näyttäviä Nokian kumisaappaita löytyy kirppareilta aina silloin tällöin. Valitettavan usein kuitenkin kiinaronttosia tai täysin loppuun käytettyjä.

      • Anonyymi

        Kato kumppari työnnä se perseesees vajakki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato kumppari työnnä se perseesees vajakki

        Turhaan provosoit.Itse runkkailen naisten lenkkareille joita kirppikseltä tulee löydettyä.m47v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato kumppari työnnä se perseesees vajakki

        Niuvanniemen asukki taas äänessä


    • Mä en ihan ymmärrä miksi pitää nolostella, jos kirpparilta ostaa kenkiä. Siis mies ostaa naisten. Ootteko ajatelleet kuinka moni ostaa puolisolleen tai mukuloilleen niitä? Sitten vielä teatterit ja muut, jotka tarpeistoon etsivät asusteita. Toisaalta mä voisin hyvinkin lähteä kaveriksi etsimään kivoja juttuja tai ostaa niitä valmiiksi, kun sattuu kohdalle.

      • Anonyymi

        Ei sinällään nolota ostaakaan naisten lenkkareita kirpputorilta,mutta jotenkin tuntuu vähän hävettävä ajatus,että tulee tumputettua niiden päälle ja fantasioitua 20-30v naisesta niissä.Jos joku saisi tietää siis puuhasta.m47v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinällään nolota ostaakaan naisten lenkkareita kirpputorilta,mutta jotenkin tuntuu vähän hävettävä ajatus,että tulee tumputettua niiden päälle ja fantasioitua 20-30v naisesta niissä.Jos joku saisi tietää siis puuhasta.m47v

        Äh, ihan turhaa hävetä fantasioitaan. Nehän on vaan unelmia. Olematonta huttua.
        Ja sitten kuitenkin nautinnollisen ihanaa puuhaa. Jos kirppikseltä ostat ja sattuu joku näkemään niin aina voi keksiä valmiiksi jonkun hyvän tarinan. Ostat sukulaislikalle tai kummiperheelle, jos jotain pitää selittää. Paras on, kun ei selitä mitään on niin ku ei oliskaan.


    • Anonyymi

      Olen itse pitkään etsinyt tuo samaa. Kirpputorien nettisivulta löytänyt, ja joistakin nettisivuissa missä myydään käytettyjä pikkuhousuja yms. myydään myös kenkiä. Olen tähän asti ostanut niistä pikkuhousukaupoista vain käytettyjä sukkia, mutta kyllä kenkiäkin siinä löytyy.

      • Mä oon jotenkin niin liberaali, etten pidä minään sitä, että joku ostelee pikkareita, sukkia, kenkiä tai muita vaatteita. Olen itsekin myynyt ja kaveri tuoksuttelee sukkia myös.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a stream. Sisää­­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­a haluavat pi­­­tää ha­uskaa 👉 http://alikuzu.com/H/Z7w2E0

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe