Kankaanpäässä on julkisen tiedon mukaan 2 100 ukrainalaista. Prosenttilaskussa 100x2100/11 000 on 19%! Siis joka viides on ukrainalainen vierasmaalainen, oudosta kulttuurista, uskonnosta ja käsityksestä suomalaisuudesta. Muut ulkomaalaiset joukkoon, niin prosentti onkin jo 25%! Nämä eivt näytä tajuavan, kuinka kallista lystiä tämä meille on!
Prosenttilaskua kankaanpääläiset
10
409
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko, että täällä olisi montaakin prosenttilaskun ymmärtäjää? Paskajauhajia ja kaikesta tietämättömiä jankuttajia riittää. Geenit ovat sellaiset Makkaran veljeksiltä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ulkomaalaisia miehiä!! Ihanaa ulkomaisia miehiä täällä!
- Anonyymi
Sinun olisi pitänyt päästä Makkaroiden luokse viikoksi.
- Anonyymi
kohotan
- Anonyymi
Ai että te jaksatte nähdä vaivaa ja oikein laskee prosenttilaskureilla ukrainalaisten asioista. Elä omaa elämääs vaan.
- Anonyymi
Mä en jaksa enää, päättäjissä on liikaa sellaisia tolloja kuin sinä, kyllä tämä Suomi tästä pikkuhiljaa ajautuu selvitystilaan. Lapsille olen sanonut että olisi hyvä osata kieliä niin voi vaihtaa maata jos pahalta näyttää.
- Anonyymi
Ei persut osaa.
- Anonyymi
Sodanvälttelijöitä ja rintamakarkureita. Kuinka suuri osa onkaan venäjämielisiä tai peräti venäläisiä?
- Anonyymi
Niinpä täällä karkulaiset ja maansa jätääneet elelevät herroiksi, nytkin torilla perhekunnittain ostamassa lapsilleen ilmapalloja, ruokaa, vaatteita kun heillä on varaa, kun suomen kela ja sossutädit järjestäneet muutama huntin jokaisella kuukaudessa ettei vaan ole pulaa mistään. Vastaavasti suomalaisilta viety asumistuet, ja nostetaan verot niiltä jotka maksavat työnteollaan pienillä palkoilaan kaikki itse eivät sossun maksusitoumuksilla. Ilman mitään vastetta matut saavat elatustuet, lapsilisät, elatustuet, ilmaiset terveydenhoitopalvelut, tulkit ja päivähoidot , koulutukset, illanviettoja, kuljetuksia. HELVETIN TYYRISTÄ, EI IHME ETTÄ SUOMESSA BANKROTTI NÄIDEN HYYSÄTTYJEN VUOKSI.
kaiken huipuksi on heitelty ilmaan ajatusta että suomen soltut lähetetään UKRAINAA SOTIMAAN MUTTA TÄÄLLÄ OLIJA SAAVAT MAKOILLA TÄYDELLÄ ELÄTYKSELLÄ SUOMEN VAROILLA.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379