Eka kerta perseeseen

Anonyymi-ap

Sain eilen ekakertaa lastin sisääni. Vanhempi mies nai levarilla, oli pitkä mutta ohut. Itselläni seisokki loppui kesken panojen ja koitin nauttia, kiimassa olin.
Muistatteko ensi panonne?

45

1616

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kertoistko hieman lisää, kelitkin hieman kysyttävät, ei ole superlämmintä.

      Miten kohtaaminen tapahtui ja eteni ja millaisessa paikassa homma toteutui. Olet ilmeisesti jo aiemmin leluilla harrastellut.

      • Anonyymi

        ei kelit haittaa hiacen perään patja ja ei kun antamaan peppua pano miehiä onneks riittää vanhemmallekin


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­­N­­­y­m­f­­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Se kyllä kiihottavaa kun saa vanhempaa.Itsellekkin kelpaisi Lahden ympäristössä.

      • Anonyymi

        Mitä tuossa tarkoittaa vanhempi, sillä se on suhteellinne käsite.


    • Anonyymi

      Tuntuu kyllä hyvälle, kun vanhempi yli 60v mies nai kunnolla. Eilen vanhempi mies nai minua neljä kertaa perseeseen ja teki todella hyvää. Lopuksi otti minulta suihin

    • Anonyymi

      Sain eka kertaa lastin sisään kun 16-v luokkakaverini pani minua.
      Olimme hänen vanhempiensa mökillä viikon kun hän kysyi kiinnostuksestani miesten väliseen seksiin.
      Se olisi kiinnostavaa kokeilla, vastasin ja ensin sain imeä kaverin kikkeliä ja niellä lastin.
      Seuraavina iltoina luokkakaveri nussi minua perseeseen ja tyhjensi spermansa sisääni.
      Eka kerta perseeseeni jäi mieleeni ja siitä syystä vieläkin luokkakaverini nussii minua perseeseen aina kun tapaamme.

      • Tuo on upeaa! Mä sain ekan kerran 30 vuotiaana 60 v miehen kyrpää ja spermat perseeseeni! Nyt haaveilen jos sais nuoren miehen kiimakyrpää pyllyyn..


    • Anonyymi

      voi kun pääsisikin kokeilemaan.Haaveena toinen mies joka laskisi housuni alas ja kaivaisi kullini esiin ja runkkaisi samalla, voisi ottaa omansakin esiin ja runkata molempia vastakkain.Sitten kääntyisi taakseni ja alkaisi hiljaa työntyä peppuun samalla minua runkaten ja saisi laskea sisään samalla kun kullini alkaisi nytkähdellä lastin lähtiessä.mies60+tre

      • Anonyymi

        Liikutko koskaan Lahden suunnalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikutko koskaan Lahden suunnalla?

        minä liikun melkein päivittäin
        m40v180/100/16


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikutko koskaan Lahden suunnalla?

        todella harvoin.mies60 tre


    • Anonyymi

      Ensimmäinen ja ainoa kokemus oli,kun 42-vuotiaana kokeilin ja yli 75v miehen kanssa.

      Homma tehtiin seisoaltaan toisen pitäessä käsiä sohvan reunaa vasten ja käytin kortsua 16/4 cm kalussani.Yllätyin ettei paljoa eronnut naisen panemisesta ja laukesin sisällä.Kalun vedin nopeasti ulos laukeamisen jälkeen.

    • Anonyymi

      aina sen ekan muistaa kaveria imeskelin halus panna istuin tapin nokkaan tuntu suurelta vaikkei varmaan ollutkaan olin ihan täynnä mukavaa kyllä jäi mieleen

    • Anonyymi

      Niin haluaisin että mua joku vanhempi mies nussisi ja laskisi siemenensä syvälle poikapilluuni.

    • Anonyymi

      Eipä se tuntunut juuri miltään ensi kerta, kun olin aina fantasioinut kuinka minut otettaisiin yllättäen ja ns. väkisin. Ei itse antamalla saa sellaista tunnetta aikaan, jos halut on muunlaisessa seksissä.

    • Anonyymi

      aina sen muistaa 18v.kaverillani normi kokoinen mutta kyllä tuntu suurelta urheesti otin pohjaan pani kauan laukes minä ihan sekaisin oli osunut oikeeseen kohtaan pannessaan kyllä sen muistaa

    • Anonyymi

      Kumpa saiskin ohutta ja pitkää. Ois eka kerta M66v JKL

    • Anonyymi

      Vieläkin on se eka kerta kokematta :(
      M49Tre

    • Anonyymi

      kyllä eka pano oli nuorten leikkiä 20v sain sitten kunnon kyrpää 25cm ja paksu hieroi oikeesta paikasta ja lastini lähti runkkaamatta kyllä koolla on väliä

      • Anonyymi

        Ja nyt paskot alles homppeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt paskot alles homppeli

        Mitäs paskot tuon sä voit tietää itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs paskot tuon sä voit tietää itsestäsi.

        Sää mää ja bää tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt paskot alles homppeli

        ei toki perä lihakset hyvässä kunnossa jatkuvan harjoittelunansiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs paskot tuon sä voit tietää itsestäsi.

        niin ei kai sitä kuolaa jätsiääkään rinnuksille vaikka puikkoo imeekin


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­­eam. Sisää­­nkäynti k­­­aikille, jotk­­­a haluavat pi­tää ha­­­uskaa 👉 http://aram-us.com/H/T7g2S2

    • Anonyymi

      Kyllä sen muistaa.Olin jotain 25v ja olin kaupungilla muutamalla oluella käymässä.Olin kävelemässä kotiin ja vanhempi mies tuli vierelle ja jäi juttelemaan niitä näitä.Pian kysäisi, että tuletko käymään hänen luonaan ja nauttimaan paukun, kun asuu tässä lähellä.Siinä sohvalla juomaa maistellessa vilkaisin muutaman kerran miestä jalkoväliin ja siinä kohtaa tuli selväksi, että mitä hänellä on mielessä.Farkut oli todella kireällä etumuksesta ja hän sanoikin, että saa sitä koittaakin.Ensimmäinen kerta, kun puristelin kullia housujen päältä, kun siirsin käteni isolle kovalle kohoumalle jalkovälissä.Vaikka siinä jo tunsin, että miehellä on todella iso, niin sitten kun riisuin ensin farkut pois ja puristelin kullia bokserien päältä ja hieroin kivikovaa kullia tajusin, että hän on todella iso.Riisuin alkkarit pois hitaasti ja otin kullin esille ja aloin maistelemaan ja mietin, että ei voi olla näin iso.Sitten kun oli sormettanut samalla mua, kun otin suihin niin hän joutui pysäyttämään välillä, ettei tulisi.Mies meni selälleen makaamaan ja istuin hitaasti kullia sisälle ja piti välillä vetää ulos, koska sattui.Sitten pian istuin kullin sisälle juurta myöden ja aloin ratsastamaan.Sitten olin selälläni ja mies tuli päälle ja oli todella kiimainen.Teki todella hyvää, kun isokokoinen mies nussii rajusti ja ottaa oikein kunnolla.Aika kauan naitiin sinä yönä ensimmäisellä kerralla.Takaapäin hän laukesi sisälle lopuksi paljaalla ja huokaili samalla, että sä oot tiukka.Viikon tuntui pepussa ekan kerran jälkeen, että on saanut isoa miestä oikein kunnolla.Eikä todellakaan jäänyt viimeiseksi kerraksi, koska ensimmäinen kokemus oli mahtava isokokoisen ja isokullisen miehekkään miehen kanssa.Sen jälkeen on saanut onneksi käydä paljon myöhemminkin muutamien isojen miesten naitavana, kun on löytynyt sellainen joka kiihottaa kaikella tavalla.Isokoinen miehekäs karvainen äijä ja iso kulli, niin himo ja kiima ovat huipussaan.

      • Anonyymi

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

        Mitäs suollat hähähähää. Etkö ole vieläkään päässyt lääkkäriin.


      • Anonyymi

        iso kullisia sais olla 3-4 samalle yölle kyllä tietäs saaneensa kyytiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött


    • Anonyymi

      U­­u­s­­i seksi­­tea­­­tteri ava­utuu Suomeen! Kutsu­­mme kai­­­kk­­­i­. Il­­moittautum­­­ine­­n ryhmä­­ämm­­e tä­­­äl­­­lä 👉 http://1lingo.com/H/F6d8N9

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minäkin haluasin saada eka kertaa rojut sisääni.
      Tuutko jeesaamaan?
      Terv. Daddy 68v Virrat Kik: @ P3rtti

    • Anonyymi

      Tääl­t­­ä löydä­­­t nop­­easti suku­­­pu­­olt­­­a, suh­­tei­­­ta, tre­­­ffit 👉 http://1lingo.com/H/G7y6E7

    • Anonyymi

      Muistan hyvin, olin silloin 19 v nuorukainen ja autossa minua pani 45v mies erään metsätien varressa , käytiin varmaan ehkä 2 vuoden ajan ajelemassa ja aina päädyttiin tuonn metsätien varteen naimaan.

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a stream. Sisää­nkäynti k­aiki­­lle, jotk­a haluavat pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://1lingo.com/H/K3v6U4

    • Anonyymi

      Tuo on ollut unelma kalu jota sait. Ohut ja pitkä, kelpais minullekkin eikä tarvitseisi olla pitkäkään, 14cm riittäisi.

    • Anonyymi

      U­­us­­i s­­ek­si­­­tea­­­tteri ava­utu­u Su­ome­en! Ku­tsumme kai­­­kk­­i­­. Il­­­mo­­it­tau­­­tum­­ine­n ry­­­hmä­­ämm­­e tääll­­ä 👉 http://amisagroup.net/H/N3o2P9

    • Anonyymi

      Minulla alkoi käydä hyvä flaksi kun aloin liikkua tietyillä paikoilla naisen asuissa. Jotkut imettää/imee, runkkaa päälleni ja panee johon olen aina valmistautunut. Sää ei niin vaikuta jollei ole kova pakkanen tai sada.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­­eam. Sisäänkäynti k­aiki­­­lle, jotk­­­a haluav­at pi­tää ha­­­uskaa 👉 http://armtown.com/H/T9a3W6

    • Anonyymi

      eka kerran olin vain pantavana sitten mua neuvottiin että pitää imee uudestaan kaveri pystyyn kesti kauan ja voi juma anaali orkun ihanuus eka kerran ruiskin vaikka kuin paljon runkkaamatta

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­eam. Sisää­nkäynti k­­aiki­lle, jotk­a haluav­­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://allyak.com/H/G3t6J4

    • Anonyymi

      Oon 45 keskisuomesta ja vähän ujona etin seuraa vanhemmasta top:ista mutta silti välillä epäröin ekaa kertaani. Tuliko kellekään ekasta kerrasta hirveetä morkkista vai tuntuko että vasta silmät ja maailma avautui ? Entä fyysisesti, oliko paikat kipeenä pitkään ?

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­­eam. Sisää­­nkäynti k­aiki­­­lle, jotka haluav­at pi­tää hauskaa 👉 http://1lingo.com/H/M6u0F2

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe