Kampittakaa Kosulan väkäleukaa

Anonyymi-ap

Tuo epärehellinen Kosulan perä-aukosta maailmaan putkahtanut tilaajamäärien ostaja on huono esimerkki Kosulan nuorisolle.

13

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venkula mies ja hiton tyhmä

      • Anonyymi

        Kerroppa kuka se on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa kuka se on ?

        Ei nämä uskalla nimeä kertoa koska tietävät että ovat sen jälkeen käräjillä. Siispä tyytyvät huutelemaan puskista.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­y­m­­­f­­o­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Lehmäkin potkaisi sitä päähän. Eivät ottaneet Postille vakinaiseen työsuhteeseen. Piti koulussa talonmiehen traktoria parhaana kaverinaan. Latva B jo syntymästään saakka.

    • Anonyymi

      Rahaa pitää käyttää,kanava poikii mukavasti nousua.

    • Anonyymi

      Kosulan perä-aukosta maailmaan putkahtanut pölynimurikauppiaan lehtolapsi on elävä esimerkki siitä, että perä-aukon kautta synnyttäminen on mahdollista... Hoh, hoo...

    • Anonyymi

      Raha poikii ovelan käsissä.

      • Anonyymi

        Hehe


    • Anonyymi

      Peräreiästä putkahti maailmaan väkäleuka, eikä pa$kapökäle... Hoh, hoo...

    • Anonyymi

      Mani tooks,bulsit vooks.

    • Anonyymi

      Väkäleuka kävi peräreiässä kovaa kisaa kihomatojen kanssa, kuka pääsee ensimmäisenä putkahtamaan ulos mustasta aukosta... Hoh, hoo...

    • Anonyymi

      Kosulan nuorisokin naatiskelee suosikistaan.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe