Monikohan mies haluaa peppuleluista aitoon?

Anonyymi-ap

Miehen ( -kin) peppu ja anus antaa paljon nautinnollisia erilaisia fiiliksiä. Kun kerran on tuon alueen oivaltanut ja uskaltaunut vapautuneesti siitä nauttia, niin siitä tulee enempi vähempi osa miehen seksuaalisuutta, extraa.

Usein homma alkaa masturboidessa anaalin sormilla hyväilystä ja sormen kevyesti siään laitosta ja eri esineillä tai vihanneksillakin, sitten hieman liukkaria avuksi.

Sitten ruokahalu kasvaa ja tulee hommatuksi ensimmäinen tai ensimmäiset peppulelut, jokin sauvan (ehkä imukupillinenkin ja / tai aidonkin näköinen), pepputappi tai eturauhasen hieroja joista saa yhä enempi nautintoa.

Mutta miten mahtanee olla. Monikohan puhdasveriseksi heteroksi itsensä kokeva alkaa jossakin vaiheessa peppunautintojen myötä alkaa filistellä ajatuksella, että miltähän se aito lämmin toisen miehen komea erektio voisi tuntua pepussa. Siitä saattaa alkaa bi-kokielut, vaikka naiset maistuukin edelleen ihan täysillä

4

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma kokemus analikäyttöön tarkoitetuista leluista on se, että "oikean" kullin näköinen lelu on huonompi kuin sellainen jonka pinta on sopivasti pykälöity tarkoitusta varten. Kulli on siis aivan liian sileä tuohon.

      Minun kohdallani optimi olisi lelu ja nainen jolla lelu kiinni strap-on vyössä. Ajatus miehestä panemassa minua ei kiihoita ollenkaan kun olen liian hetero sellaiseen.

      Kiinnostus anaalilelujen käytöön vastaanottavana osapuolena ei tarkoita bi- tai homoseksuaalisuutta vaikka jotkut sitä toistuvasti yrittävät väittää.

      • Anonyymi

        Ainakin vallinnanvaraa on melko runsaasti kunkin mieltymyksiin.

        - https://hotlips.fi/c10313/dildot-imukupilla

        Sitten tuo strap-on-juttu on varmaankin harvan naisen listalla, mutta ne parit joilla se on kuvassa mukana, niin se antaa varmasti monella tavalla uusia ulottuvuuksia.

        - https://hotlips.fi/p40966/pipedream-body-dock-se-fantasy-kit

        "Kiinnostus anaalilelujen käytöön vastaanottavana osapuolena ei tarkoita bi- tai homoseksuaalisuutta vaikka jotkut sitä toistuvasti yrittävät väittää."

        Avauksen ehdollisesta kysymyksenasettelusta käynee varsin selkeästi ilmi, etteivät yksiviivaiset yleistykset olleet kyseessä, väittämistä puhumattakaan.

        Mutta yksi ei estä toista, eli (suurelle?) osalle peppumatkailu jää lelutasolle ja sitten jotkut saattavat kiinnostua ja tai jo olla kiinnostuneita myös bi-kokemuksista, uusista ulottuvuuksista, vaikka naiset ovatkin se täysi ykkönen. Toisaalta, bi-uteliaisuus ja mahdolliset sellaiset kokemuksetkaan eivät tarkiota heterosta homoseksuaaliksi siirtymää. Ihmisten seksuaalisuudessa voi olla melko paljonkin liukumaa / tilaa. Ihmisten seksuaalisuus ja sen muuttuminen eri ulottuvuuksineen on yksilöllistä.

        ps. Myös trap-on voi olla useille miehille ylittämätön kynnys, eli kaikki on yksilöllistä.


    • Anonyymi

      isoa vibraa aina jos aitoo ei löydy ei ees tuttuja kavereita joille antanut peppua ei sauva oikeaa voita

      • Anonyymi

        No kerro mitäs tänään tiedät buaahaa


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe