Mode, lue Lieksa palstaa

Anonyymi-ap

Saisiko mode jonkun tolkun näihin hom......, jama....., bm..... juttuihin? Järkyttävää kirjoitusta.

27

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellä taas yksi homofoobikko. Oletko kaupunginvaltuustossa?

      • Anonyymi

        Mistä arvasit että olen valtuutettu?🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä arvasit että olen valtuutettu?🤔

        kristillisten arvojen puolesta


    • Anonyymi

      Lue lieksa palstaa suosittelen kaikille lämpimästi 🧒

    • Anonyymi

      Miksi Lieksan asioista ei saisi puhua rehellisesti?
      Kyllä Jatkis haaremeineen, Yamalin saunakylä-saunalauttaveistämö, sekä bemariparkki ansaitsevat rehellistä ja ajankohtaista tiedottamista.
      Olemmehan globaalin mielenkiinnon kohteena!

    • Anonyymi

      Sinä siis väität järkyttäväksi kirjoituksia, mitkä edustaa kaikkein korkeinta älyllisyyttä / henkistä kehittyneisyyttä tämän palstan kirjoitusten joukossa!
      Nämä suuret ajattelijat, filosofit, ovat kuin Platon ja Nietzsche, eli varmuudella aitoa ja alkuperäistä lieksalaisuutta!

      • Anonyymi

        'Nämä suuret ajattelijat' ovat susi ukkoja kevät kiimassa. Syksyn tullen alkaa kirjoittelu susista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Nämä suuret ajattelijat' ovat susi ukkoja kevät kiimassa. Syksyn tullen alkaa kirjoittelu susista.

        Sen takia ne ovatkin suuria ajattelijoita kuin ovat susiukkoja. Parasta A-luokkaa älykkyydessä kuin henkisyydeltään. Korkeinta mitä tästä maasta löytyy, eli kaikkein aidointa lieksalaisuutta. Siitä on paha paremmaksi panna missään maassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tällä palstalla kirjoittelee Suomen kärkiälymystö, ei moderaattoreilla riitä ymmärrys seulomaan näitä korkeampaan ajatteluun perustuvia mietelmiä.
      Olkaa iloisia että on olemassa ilmainen kanava josta voitte käydä ammentamassa ylivertaista älykkyyttä jota ette muualta löydä!

      • Anonyymi

        Nimenomaan juuri noin! Tämän pitäisi olla kaikille palstaa seuranneille selvää että monet kirjoittajat polveutuu antiikin ajan suurista filosofeista kuten Sokrates, Platon, Aristoteles ja ties kuinka monia muitakin älykköjä. Lieksa onkin varsinainen ajatushautomo sanan varsinaisessa merkityksessä! 😁


    • Anonyymi

      Olen pannut susiukkoja paljaalla suuhun.

      • Anonyymi

        Oliko mustasusi? Sellainen temmeltää 24/7 Ikävä-palstalla harhoineen ja vastailee itse itselleen anonyymisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko mustasusi? Sellainen temmeltää 24/7 Ikävä-palstalla harhoineen ja vastailee itse itselleen anonyymisti.

        Paikallinen susihattu oli, laavulla. 🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko mustasusi? Sellainen temmeltää 24/7 Ikävä-palstalla harhoineen ja vastailee itse itselleen anonyymisti.

        Se on ituhippien jakomielitautia parhaimmillaan, on vähintään kaksi persoonaa, toinen kysyy ja toinen vastaa.😁


      • Anonyymi

        Et raukka näytä ymmärtävän,että olet hoidon tarpeessa ainakin juttujesi perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et raukka näytä ymmärtävän,että olet hoidon tarpeessa ainakin juttujesi perusteella.

        Nyt tuli kiire elinhierojalle. 🛻


    • Anonyymi

      Ötökkä kesä tulossa?🐺

      • Anonyymi

        Joo, taas itikat ja mäkärät kuppaa persien laavulla pyllyillessä...😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, taas itikat ja mäkärät kuppaa persien laavulla pyllyillessä...😒

        Elä huijo Lieksan mies, ota Ohvi tai paa nuotio palamaan persiin taakse nii ei ötökät pistele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä huijo Lieksan mies, ota Ohvi tai paa nuotio palamaan persiin taakse nii ei ötökät pistele.

        Täällä yllytetään pistämään ohvia ahnukseen ja kaikki varoitusviestit asiasta poistetaan! Kuka ottaa vastuun?


    • Anonyymi

      Itä-Suomen yliopisto käyttää tutkimuksissaan tätä palstaa lähdeaineistonaan.
      Lieksa palstan pohjalta on saatu aikaan mullistavia ja koko maailmaa vavisuttavia tutkimustuloksia, kuten että jää sulaa auringonpaisteessa ja että mustikka ei ole sininen.
      Olkaamme ylpeitä tästä pohjattomasta viisauden lähteestämme, mihin maailma joutuisi ilman sitä?

      • Anonyymi

        Tämän palstan pohjalta on myös Itä-Suomen yliopiston taholta todistettu ettei kaikilla aikuisikään ehtineillä lieksalaisilla ole pään sisällä elintä, mitä normaaleilla yksilöillä kutsutaan aivoiksi! Tämä on paikallisen mutaation aiheuttaman sisäisen mätänemisen tulosta. Vaikka asiaa on jo kauan osattu epäillä, niin vasta nyt asiaan paneuduttiin toden teolla vakavasti huolestuneiden kansalaisten yhteydenottojen ansiosta. Vastaavanlaista mutaatioita ei ole tavattu ainakaan toistaiseksi muualla maakunnassa Lieksan aluetta lukuun ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän palstan pohjalta on myös Itä-Suomen yliopiston taholta todistettu ettei kaikilla aikuisikään ehtineillä lieksalaisilla ole pään sisällä elintä, mitä normaaleilla yksilöillä kutsutaan aivoiksi! Tämä on paikallisen mutaation aiheuttaman sisäisen mätänemisen tulosta. Vaikka asiaa on jo kauan osattu epäillä, niin vasta nyt asiaan paneuduttiin toden teolla vakavasti huolestuneiden kansalaisten yhteydenottojen ansiosta. Vastaavanlaista mutaatioita ei ole tavattu ainakaan toistaiseksi muualla maakunnassa Lieksan aluetta lukuun ottamatta.

        Syö paskas!Syö paskas!Ammattimiehen puhetta, vahvaa osaamista 🏋🏿‍♂️Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Olen ampunut pinpillä kananmunia 9 metriä lentää kananmuna kaaressa osuu työttömän otsaan työtön nuolee nälkäisenä roiskeet ja syö kuoretkin.Mä oon tojomies keikalla alas
        Tonneja takana, ruostetta alla
        Jo poikana päätin; mä oon tojomies
        Vaikka skodakuski saa puuronsa helpommalla

        Mä oon tojomies, oon hitto soikoon
        Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
        Kulkeva konttori on tojomiehen hotelli
        Ja pennit revittävä irti kiamiehenpyllyreiästä

        Tuhansia töitä, valvottuja öitä
        Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
        Silmiä painaa, ei kia kuski anna lainaa
        Hei tojomiesmies, mikä pitää homon tiellä

        Mä oon tojomies, aina miehen päällä
        Ja joskus ylipainan en kiellä
        Kiusana kiire ja kondomit
        Ja kiamiesten spermat pakko niellä

        Mä oon tojomies, peppureiällelle kiire
        Viikko tiellä, kotona jorma
        Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
        Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina

        Mm.. homoilen taas
        Mikä pitää miehen tiellä
        Oo.. homoilen taasTörkeä temppu! Prinssi Harryn uskotaan rikkoneen miljoonasopimustaan
        Harryn ja Meghanin kerrotaan olleen tyytymättömiä aiemmin laatimaansa sopimukseen, joka on kuitenkin allekirjoitettu kestämään vuoteen 2025 saakka.Jumala sanoi: "Tulkoon pirkka!" Ja pirkka tuli. Jumala näki, että pirkka oli hyvä 🍺Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö paskas!Syö paskas!Ammattimiehen puhetta, vahvaa osaamista 🏋🏿‍♂️Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Olen ampunut pinpillä kananmunia 9 metriä lentää kananmuna kaaressa osuu työttömän otsaan työtön nuolee nälkäisenä roiskeet ja syö kuoretkin.Mä oon tojomies keikalla alas
        Tonneja takana, ruostetta alla
        Jo poikana päätin; mä oon tojomies
        Vaikka skodakuski saa puuronsa helpommalla

        Mä oon tojomies, oon hitto soikoon
        Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
        Kulkeva konttori on tojomiehen hotelli
        Ja pennit revittävä irti kiamiehenpyllyreiästä

        Tuhansia töitä, valvottuja öitä
        Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
        Silmiä painaa, ei kia kuski anna lainaa
        Hei tojomiesmies, mikä pitää homon tiellä

        Mä oon tojomies, aina miehen päällä
        Ja joskus ylipainan en kiellä
        Kiusana kiire ja kondomit
        Ja kiamiesten spermat pakko niellä

        Mä oon tojomies, peppureiällelle kiire
        Viikko tiellä, kotona jorma
        Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
        Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina

        Mm.. homoilen taas
        Mikä pitää miehen tiellä
        Oo.. homoilen taasTörkeä temppu! Prinssi Harryn uskotaan rikkoneen miljoonasopimustaan
        Harryn ja Meghanin kerrotaan olleen tyytymättömiä aiemmin laatimaansa sopimukseen, joka on kuitenkin allekirjoitettu kestämään vuoteen 2025 saakka.Jumala sanoi: "Tulkoon pirkka!" Ja pirkka tuli. Jumala näki, että pirkka oli hyvä 🍺Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!

        Nytpä tulikin hyvä tiivistelmä lieksalaista korkeamman asteen sivistystä! Sinun täytyy olla vähintään maisteri! On aina hauskaa tavata todella intelligentti ja asioista perillä oleva ihminen! 👍


    • Anonyymi

      Luen lieksa-palstaa lapselleni iltasaduksi. Lapsi nukkuu yönsä rauhallisesti tietäessään saaneensa verenperintönä ylivertaisen lieksalaisen nerouden.

      • Anonyymi

        Kannattaa lukea Lieksa palstaa jo kohdussa olevalle lapselle niin tämä saa hyvät lähtö kohdat elämään 🧒


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe