Ikävä todeta

Anonyymi-ap

Kuinka tyhmiä monet ihmiset ovatkaan.

35

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, tyhmyys on välillä vaarallista, ja vaarat on aina ikäviä. Sinänsä tyhmyys voi olla joskus myös hilpeän kevyttä oloa.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­N­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hyvä kun tulit tänne kertoo viisas järkevä kukoistava ihminen
      Oikeassa paikassa olet ja syystä

    • Anonyymi

      Tähä oli iha kiva tutustua ja katoa millainen paikka/jengi täällä sekoilee
      Aikansa kutaki
      No näkipä homman ja jutun juuren 🤣

      • Anonyymi

        Katsoa


    • Anonyymi

      Eikö se ole mukava kun saat tuntea itsesi fiksummaksi kuin oletkaan. Nautihan nyt. Jokaisella on hetkensä.

    • Anonyymi

      Kyllähän sitä useinkin on aika tyhmä tunnustan näin ihmisenä, mutta sitä sitten silleen on fiksumpi ettei tee samoja virheitä uudestaan eli tyhmästä vähän fiksummaksi tai tekee parhaansa ettei niitä samoja virheitä tee uudestaan. Tuskin kukaan nyt ihan älykkö on ellei ole robotti tai yli-ihminen.

    • Anonyymi

      Tyhmä tyhmän tyhmentää.
      Tuota sanaa kun rimmaillee hetken saa todeta, että on tyhmä sana.

      • Anonyymi

        Ei kannata riidellä tyhmän kanssa. Se vain alentaa tasolleen ja pieksee sinut kokemuksella.
        Mark Twain


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parempi olla tyhmä kuin ilkeä.

      • Anonyymi

        Sulkeeko noi mielestäsi toisensa? Kommenttisi osoittaa aloituksen paikkaansapitävyyden


      • Anonyymi

        Ilkeys ja tyhmyys eli hyväuskoisuus tulee yleensä samassa paketissa nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulkeeko noi mielestäsi toisensa? Kommenttisi osoittaa aloituksen paikkaansapitävyyden

        Ei sulje. En ole missään niin sanonut. Ilkeys on tyhmää mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeys ja tyhmyys eli hyväuskoisuus tulee yleensä samassa paketissa nääs

        Öö ilkeys ja tyhmyys ei ole hyväuskoisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulje. En ole missään niin sanonut. Ilkeys on tyhmää mielestäni.

        Ja ilkeät ihmiset ovat typeriä ja siltä myös näyttävät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö ilkeys ja tyhmyys ei ole hyväuskoisuutta.

        No kyllä on, jos elämän ainoa suola on länkyttää muista ihmisistä perättömiä juttuja eikä mikään absurdiuden raja tule vastaan. Kuulostaako tutulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä on, jos elämän ainoa suola on länkyttää muista ihmisistä perättömiä juttuja eikä mikään absurdiuden raja tule vastaan. Kuulostaako tutulta?

        Öö. Ei kyllä yhtään kuulosta. Mun elämänsuola on läheiset, rakkaus, eläimet, luonto, koti yms. Hyväuskoisuus on lapsenomaisuutta, naiiviutta, tietynlaista sinisilmäisyyttä. Itsestäni se jossain sopivassa määrin hyväkin piirre ihmisessä ettei aina oleta pahinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä on, jos elämän ainoa suola on länkyttää muista ihmisistä perättömiä juttuja eikä mikään absurdiuden raja tule vastaan. Kuulostaako tutulta?

        Harmittaahan se jos joku sanoo totuuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö. Ei kyllä yhtään kuulosta. Mun elämänsuola on läheiset, rakkaus, eläimet, luonto, koti yms. Hyväuskoisuus on lapsenomaisuutta, naiiviutta, tietynlaista sinisilmäisyyttä. Itsestäni se jossain sopivassa määrin hyväkin piirre ihmisessä ettei aina oleta pahinta.

        Itse taas vaan sain kärsiä hyväuskoisuudesta. 😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas vaan sain kärsiä hyväuskoisuudesta. 😐

        Harmi. Niinhän meistä aika moni on saanut elämänsä aikana kärsiä. Mutta parempi sekin kuin katkeroitua ja epäillä kaikkea. Tervejärki kantaa pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaahan se jos joku sanoo totuuden?

        Varmasti kun en tunne teistä ketään. Niin kannattaa ne pelihousut repiä kyllä.


    • Anonyymi

      Kyllä tyhmempää näkyä olekaan kuin vajaaälyiseltä näyttävä aivopesty tollo, joka luulee tietävänsä jotain- näyttää sketsihahmolta hampaat etukenossa ja luulee olevansa vielä Viksuu

      • Anonyymi

        Joo terveisiä vaan itseään salaseuran jäseninä pitäville joutilaille tallukoille ihan meni toistenne imutteluksi koko homma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo terveisiä vaan itseään salaseuran jäseninä pitäville joutilaille tallukoille ihan meni toistenne imutteluksi koko homma

        Luuliko ne ääliöt koko ajan ettei tätä muka tajuta ihan jo kolme vuotta sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo terveisiä vaan itseään salaseuran jäseninä pitäville joutilaille tallukoille ihan meni toistenne imutteluksi koko homma

        etkös sinä olekkaan joutilas nääs kun siis onko minulla nyt väärää tietoa? 🤔🤔


    • Anonyymi

      Niin on syydetään miljoonia ellei jopa miljardeja militarismiin.

      • Anonyymi

        Tyhmää on myös että kouluissa opetetetaan että olemme tasavalta eikä ketään mihinkään saa pakottaa. Samaan aikaan pakotetaan maksamaan verojen muodossa upseereiden ryyppäjäisiä ja tappoharjoituksia. Siitä ei voi kieltäytyä. Uskonnosta voi kieltäytyä mutta ei tappamisesta. Näin saatana itse ja hänen palvelijansa upseerit ovelasti ovat järjestelmän luoneet. Palkka maksetaan automaattisesti ikuisesti eikä mitään todellista vastuuta tarvitse ottaa yhtään mistään.


    • Anonyymi

      No niinpä itse olen ainakin oppinut hillitsemään hermoni mutta poistun jos joku alkaa länkyttää ei silloin minun seuraa tarvitsr

    • Anonyymi

      Ja jotkut taas pitävät muita tyhminä ja yrittävät käyttää hyväksi ja sotkea omiin ongelmiinsa. Kunnes vastaan tulee ihminen joka ei ole tyhmä. Sitten aletaan heti puolustuskannalle. Onneksi pääsee eroon tällaisesta. 🙄

    • Anonyymi

      Tunnetko nyt itsesi paremmaksi

    • Anonyymi

      ehkä tyhmä on väärä sana, he vain ajattelevat toisin ja arvostavat eri asioita. Ihmisiä on vaan niin erilaisia.

      • Anonyymi

        Kerro mitä asioita he arvostavat.


    • Anonyymi

      Tyhmän kun näkee niin sille ei kannata sanoa edes moi.

    • Anonyymi

      Sekä pinnallisia, empatiakyvyttömiä julmureita. Sen olen hoksannut etten ainakaan voi joutua helvettiin, koska olen jo siellä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe