Mikä teki sinusta tuollaisen

Anonyymi-ap

Ootko koskaan miettinyt miks sulla on kusta pää täynnä?

51

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan se on niin iso että sieltä sitä riittää koko kroppaan.

    • Anonyymi

      Kuinka ei uni tule? Huono omatunto vaivaa?

      • Anonyymi

        Ja tämäkö koski herra huuhaa juuri sinua tämä paljon puhuva lausunto? Taidat kuvitella jopa tässä suhteessa liikoja itsestäsi. Toisekseen mistä tällä henkilöllä jolle omasta mielestäsi avaudut aamuyöllä olisi huono omatunto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämäkö koski herra huuhaa juuri sinua tämä paljon puhuva lausunto? Taidat kuvitella jopa tässä suhteessa liikoja itsestäsi. Toisekseen mistä tällä henkilöllä jolle omasta mielestäsi avaudut aamuyöllä olisi huono omatunto?

        Ps oletko pyörinyt paljon pitkin maakuntia tekemässä tihutöitä, mitä lavastaa muiden niskaan. En yllättyisi yhtään autojen naarmuja tai puhkottuja renkaita, jollainhan se pässien mieliala ja taistelutahto on nääs korkealla pidettävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps oletko pyörinyt paljon pitkin maakuntia tekemässä tihutöitä, mitä lavastaa muiden niskaan. En yllättyisi yhtään autojen naarmuja tai puhkottuja renkaita, jollainhan se pässien mieliala ja taistelutahto on nääs korkealla pidettävä

        Touche ny muuten osu leukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämäkö koski herra huuhaa juuri sinua tämä paljon puhuva lausunto? Taidat kuvitella jopa tässä suhteessa liikoja itsestäsi. Toisekseen mistä tällä henkilöllä jolle omasta mielestäsi avaudut aamuyöllä olisi huono omatunto?

        Mistä tiedät, että kyseessä on just herra? Et kai vaan kuvittele?🤣


    • Anonyymi

      Mitä sen sitten pitäisi olla täynnä?

    • Anonyymi

      Toiset ihmiset.

    • Anonyymi

      Mieluummin täyskusipää nainen kuin lammas.

      • Anonyymi

        Elämänkokemus toisinsanoin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


      • Anonyymi

        Kuin omasta kynästäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänkokemus toisinsanoin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Joo näinhän se on, toiset ottaa kokonaisen kylän tai kaupunnin kitisemään rinnalle kun pistä pikkusen takaisinpäin. Sankarillista nääs. En pidä miehinä.


    • Anonyymi

      Minulla on pokkaa kertoo miten asiat on. Toiset luuserit salaa. Voi, että.

      • Anonyymi

        Niin, kannattaa olla avoin niin ei tuu väärinkäsityksiä ja turhaa kaunaa.


      • Anonyymi

        Palstalla jatkuva "totuuksien" laukominen toisten seläntakana ja katseilta piilossa ei ole pokkaa vaan nössöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla jatkuva "totuuksien" laukominen toisten seläntakana ja katseilta piilossa ei ole pokkaa vaan nössöä.

        En ole sortunut siihen. Tässä nyt tullaan siihen väärinkäsitysasiaan. Olen nähnyt IRL kuinka minua luullaan jonkun muun tekemisistä tai sanomisista. Ehkä olen ruokkinut sitä luuloa puolustaessani itseeni.Tämä on mennyt niin pitkälle etten voi enää edes antaa periksi vaan tapella vastaan vaikka henki menisi. Minua ette pidä kynnysmattona helpomman kautta.
        Saatanan imbesillit...kapiaivot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla jatkuva "totuuksien" laukominen toisten seläntakana ja katseilta piilossa ei ole pokkaa vaan nössöä.

        Joo sepä se ihan yhtä turhaa hommaa kuin hinkua huomiota jonkun joukon keskellä, että kuinka on arvostelujen kohteena kun joku trolliäijä avautuu sellaisia asioita, mitä ei millään voi yhdistää keneenkään, mutta jollain se viidentoista minuutin sekundahuomio on hoo..,luotava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sortunut siihen. Tässä nyt tullaan siihen väärinkäsitysasiaan. Olen nähnyt IRL kuinka minua luullaan jonkun muun tekemisistä tai sanomisista. Ehkä olen ruokkinut sitä luuloa puolustaessani itseeni.Tämä on mennyt niin pitkälle etten voi enää edes antaa periksi vaan tapella vastaan vaikka henki menisi. Minua ette pidä kynnysmattona helpomman kautta.
        Saatanan imbesillit...kapiaivot.

        Jos on vähänkään seuraillut tätä keskustelupalstaa, niin luulisi hitaimmankin jo oppimineen oikolukemaan sen, ettei sinun miespuolisen sössöttäjän teksti ikinä nivoudu minkään kanssa yhteen, mutta onkohan se toki jylhää kuvitella teutaroivansa asianomaisen kanssa, josta itse valehtelee niin että korvat heiluu mr prinsessa


    • Anonyymi

      Kus on niin ihana. Eiks täällä saanut ikävöidä?

      • Anonyymi

        Sun on parasta ikävöidä vaan työvoimatoimiston virkailijoita.


    • Anonyymi

      Ehkä ku oon niin kusessa

      • Anonyymi

        Mitä eikö se edistä työhönpaluutasi, että keksit työympäristöstäsi sakeita valheita, eikö sinua rapsuteta korvan takaa, että sattuuhan sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eikö se edistä työhönpaluutasi, että keksit työympäristöstäsi sakeita valheita, eikö sinua rapsuteta korvan takaa, että sattuuhan sitä

        Voihan siinä olla jotain juonittelus, salakuuntelua, toisena esiintymistä jne jne
        Mistä sen tietää. Kukaan järkevä tuskin omiin muroihinsa ja miks ihmeessä. Ellei tilanne olle täysin mielipuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä olla jotain juonittelus, salakuuntelua, toisena esiintymistä jne jne
        Mistä sen tietää. Kukaan järkevä tuskin omiin muroihinsa ja miks ihmeessä. Ellei tilanne olle täysin mielipuolinen.

        Juuri näin. Ellei ihmisiä tunne, niin turhaa aukoa naamaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ellei ihmisiä tunne, niin turhaa aukoa naamaansa.

        Niinpä turhaa tänne on tulla tunnistemaan esim tuon palstan yleispakinamiehen jutun perusteella ja tehdä siitä muka päteviä arvioita kun oikeasti korvien välissä ei selvästi liiku mitään


    • Anonyymi

      Hmmm mietinkin mistä kuuluu tämä lirinä

    • Anonyymi

      Se olikin pääni eikä lempi sääni

    • Anonyymi

      Kusen kohina

    • Anonyymi

      Fight fire with fire that’s all big buddy

    • Anonyymi

      Kauheen vakavasti itseään mulkerona pitävät ihmiset tuntuu ottaneen aloituksesi ätmi. Miksei olisi ennemmin rehellinen kuten minä, että tarvittaessa ihan suoraan hornan porteilta, mutta rajoittuu henkiseen väkivaltaan ja muute kyynel

      • Anonyymi

        Saatiinhan me rakas ätmittelijä yksinpuhelijakin paikalle 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatiinhan me rakas ätmittelijä yksinpuhelijakin paikalle 🤣

        No kaikell viisii. Hää onkin kova jupissee tääll palstall mut oikkeessa elämässä pien hiiri. Mut nii ku hänen eno Lefa san kusi se on joka suurinta osaa immeisist piät pakkottaa. Terkui lähettää myös isoäittees et terkui. Ps. Hää kuttoo myös yöasun sinulle R.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaikell viisii. Hää onkin kova jupissee tääll palstall mut oikkeessa elämässä pien hiiri. Mut nii ku hänen eno Lefa san kusi se on joka suurinta osaa immeisist piät pakkottaa. Terkui lähettää myös isoäittees et terkui. Ps. Hää kuttoo myös yöasun sinulle R.

        Toivottavasti mies joku leiffi käsitteleekin sinut huolella joku päivä, taitaa olla väistämätöntä


    • Anonyymi

      Aivan kamalaa kyllä tämä, että jotain abstraktia anonyymia nimitellään tällä tavalla keskustelupalstalla, kyllä tähän nääs kunnon armeija tarvitaan taakse puolustamaan ”uhria” joka ihan itse ilmoittautuu pajeroksi. Miesten logiikka on niin pettämätön ja suhteellisuudentajuinen

      • Anonyymi

        En pidä miehinä- pidän hiirinä


    • Anonyymi

      Jos tykkään susta, onko päässä heti kusta?

    • Anonyymi

      🫡💖🫡💖💕💕😊😊😘😘🐶🐶😘😘🐶🐶😘😘💕💕😊😊

    • Anonyymi

      Se on varmaan mulla toi kapillaari-ilmiö. Kroppa kerää nestettä.

    • Anonyymi

      Suhina vaan kuuluu👱‍♀️

    • Anonyymi

      Harva tulee puhumaan itsekseen palstalle , mutta näitäkin näemmä löytyy . ..

      • Anonyymi

        Hienoa että viimein myönsit asian itsellesikin. Juttelemisiin!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      7kävä vei mehut puolet miehestä.

      • Anonyymi

        Mitä lause tarkoittaa suomeksi?


    • Anonyymi

      Minkälainen olen? Jokatapauksessa olen vuosien kouluttamisen ja työnteon tulos.

      • Anonyymi

        Sekä myös jatkuvan pilkanteon kohde ala-asteelta saakka tähän päivään asti.


    • Anonyymi

      Ai vahva oikeudentunto, rehellisyys, kyky rakastaa, suoraselkäinen, vähän huono itsetunto, kyky nähdä kokonaiskuva, kyky lumoutua, kyky olla hyötymättä muista, siis heikoimmista, ei halua manipuloida ketään ja pyrkinys olla loukkaamatta muita tai satuttamatta ja mieletön rakkaus ihmisiin jotka myöskään ei.?

      • Anonyymi

        Itse aiheutettu

        Voi myös korjata


    • Anonyymi

      Kun kokee liian paljon hyvää lyhyen ajan sisällä, muuttuu neste päässä keltaiseksi?

      • Anonyymi

        En ole vielä kokenut omasta mielestäni mitään hyvää.


    • Anonyymi

      Se kun aina kiusaat minua jos olisin nätisti niin en katosisi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe