Alennuskoodeja Temuun ja yleisiä kokemuksia Temusta

Anonyymi-ap

Hei kaikki! Halusin jakaa kanssanne kokemukseni Temu-verkkokaupasta, johon siirryin Aliexpressin jälkeen. Olen yli kymmenen vuoden ajan tilannut edullisia tuotteita Aliexpressistä, mutta nyt löysin Temun, joka on osoittautunut loistavaksi vaihtoehdoksi. Temussa hinnat ovat vieläkin halvemmat, toimitukset huomattavasti nopeampia ja palautukset täysin ilmaisia!

Jos haluatte kokeilla Temua, niin tässä on teille linkki ja alennuskoodi, jolla saatte sadan euron alennuskupongin ja lisäalennuksia: käyttäkää linkkiä https://temu.to/m/uzedhwnimop saadaksenne 100€ arvoisen kuponkipaketin, tai etsikää alennuskoodia aci526247 Temu-sovelluksessa, jolla saatte 30% alennuksen. Tämän jälkeen Temu App tarjoaa yleensä vielä lisää alennuskuponkipaketteja. Itsellä tuo sadan euron kupongi tuplaantua kahden sadan euron kupongiksi.

Alennuskoodeja Temuun:
aci526247
Discount777
dailybox777
blitz001
discount card 000
discount card 999
new second gift 00

Huom. Koodeja pitää hakea Temun appin haussa eikä syöttää mihinkään kenttään!

Olen tilannut Temusta monenlaista, kuten drybageja melontaan, koiran kenkiä, pyöränhuoltotarvikkeita, pehmustettuja pyöräilyhousuja ja pyörän tavaratelineen. Olen käyttänyt kaikkeen noin 200 euroa, kun taas Suomessa vastaaviin tuotteisiin olisin kuluttanut todennäköisesti yli tuhat euroa. Vuosien aikana tilasin Aliexpressistä tuhansien eurojen edestä, mutta nykyään en enää tilaa sieltä mitään. Hinnat ovat nousseet paljon, ja kokemus on huomattavasti huonompi verrattuna Temuun.

Lisäksi haluan suositella muutamaa huipputuotetta, jotka olen löytänyt Temusta erinomaisin alennuksin:
- 6 kpl vedenpitäviä drybageja: täydellisiä melontaan, retkeilyyn ja veneilyyn. Kevyet ja kestävät säilytysratkaisut varusteillesi. Tarjoushinta vain 3,50€, alennus -87% + lisä 30% alennus uusille sovelluksen käyttäjille. https://temu.to/m/ezemetvtbt5
- Säädettävä pyörän tavarateline**: Tarjoushinta vain 4,79€, alennus -78% + lisä 30% alennus uusille sovelluksen käyttäjille. https://temu.to/m/eh9zwhhnckn
- Kattovinssi polkupyörälle, suksiboksille tai kajakille: Todella kätevä raskaiden esineiden ripustukseen kattoon. Itsellä käytössä kajakin kanssa ja tämä vastaava maksaa päälle sata euroa Suomessa. Temun arjous vain 3,04€, alennus -92% + lisä 30% alennus uusille sovelluksen käyttäjille. https://temu.to/m/eas7ccb2z2r

Suosittelen kokeilemaan Temua ja kertomaan omista kokemuksistanne!

10

3353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, mulla kans vähentynyt alista tilaaminen koska Teemusta saa kaiken saman roinan ja puolet halvemmalla.

• Anonyymi

Ladatkaapa Temu tästä, niin saatte alennuskuponkeja ison kasan (jopa 100e asti) ja ensimmäisestä tilauksesta 30% alennusta.
      https://temu.to/m/u9srnjkfsi1

• Anonyymi

Kiitti. Osa koodeista toimi

• Anonyymi

Kiitos koodeista!

• Anonyymi

Kiitti

• Anonyymi

Kun laittaa tämän koodin Temu-äpin hakukenttään, saa alennuksia: acj031894

• Anonyymi
    • Anonyymi

acu930718

Tuolla koodilla alet ja edut myös!

• Anonyymi

Temun itse kirjoittama liian ”npc” viesti eli todennäköidesiti joku käännetty viesti tai joku ostaja joka haluaa myrkkyjä kotiin.

• Anonyymi

Kommentoin siis ekaan viestiin👍🏽

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3266
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1539
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1146
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe