Myötäily ahdistaa

Anonyymi-ap

Miksi myötäilen muita ihmisiä kaikissa asioissa? En osaa ja uskalla sanoa omaa mielipidettä mistään. Minulla ei edes ole omia mielipiteitä. Minua on kiusattu tästä. Olen aina samaa mieltä kaikessa ja yritän päästä pois tilanteesta nopeasti. Vaikutan siltä varmaan ettei kiinnosta. Varmaan 10vuoden erikoistuminen tehny tehtävänsä, kun ei ole kuin äiti ja isä kavereina.

16

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erakoituminen siis

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­N­y­­m­f­o­­­m­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ehkäpä häpeät omaa sairauttasi ?
      Kirjoitan nyt aika suoraa tekstiä, en tarkoita loukata millään tavalla.
      Ongelmasi taitaa olla ainakin osittain häpeästä johtuvaa, saatat tuntea huonommuutta porukassa sairautesi takia.
      Uskallatko olla oma itsesi ? Luultavimmin et. Myötäily johtuu aika usein siitä, kun haluaa tulla hyväksytyksi muiden keskuudessa, pelottaa, jos sanoo omat mielipiteensä, että mitä mieltä muut ovat siitä. Saattaa tulla pelko, hylkäävätkö ne muut, jos en ole sellainen kuin he ( muka ) haluavat.
      Koska kukaan ei halua jonkun toisen olevan tietynlainen, ei voi tietää odottavatko ne muut mitään sinulta/minulta, joten ketään ei oikeastaan pysty miellyttämään, paitsi ehkä juuri sillä myötäilyllä.
      Ja jos jatkuvasti myötäilee, vaikka itse olisi asioista täysin eri mieltä, alkaahan se ahdistaa itseä.

      Itsetuntoa olisi hyvä saada vähän kohoamaan, että lisääntyisi uskallus olla oma itsensä juuri sellaisena kuin on. Aina löytyy ihmisiä, jotka hyväksyvät toisen omana itsenään.
      Kun on itsestään epävarma, ja muistakin, tulee väistämättä tilanteita, että voi hyvinkin alkaa väheksyä itseään, joka johtaa erilaisiin ajatuksiin omasta kelpaamisesta, omasta riittävyydestä.

      Itse tunnen skitsofreenikoita, eikä heissä ole ihmisinä mitään vikaa. Ehkä ovat vähän erilaisia kuin ns. terveet, ja saattavat joskus jopa puhua vähän höpöjä, mutta mitä sitten. Kaikilla ihmisillä on ihmisarvo, on sitten terve tai sairas.
      Ihminen, joka e hyväksy sairasta ihmistä elämäänsä, ei ole tutustumisen arvoinen. Heitäkin riittää, jotka hyväksyvät.

      Itselläni on ollut vuosia sitten samantyylisiä ongelmia, tosin ei skitsofreniaa, kaikkea muuta kylläkin. Eli ymmärrän hyvin, että on asioita, jotka voivat aiheuttaa voimakastakin ahdistusta. Ja niistä olisi aina hyvä puhua jollekin, ei kasata kaikkea vaan itsensä sisään, useimmiten se vain pahentaa tilanteita.

      Kaikkea hyvää sinulle, ja rohkeutta ja uskallusta omaan itseen, reilusti ihmisten ilmoille, yhteiseen tekemiseen, vain sillä se pikkuhiljaa onnistuu.

    • Anonyymi

      Saattaa se johtua sellaisestakin, ettei ole itsenäistynyt.Minun äitini oli henkisesti sairas. Isä kuoli, kun olin 6 ikäinen. Olin kasvattina vieraissa perheissä. Minulla ei saanut olla omia mielipiteitä, varsinkaan negatiivisia. Muuten hylättäisiin. Aikuisena olin myötäilijä. Kun tulin uskoon, aloin itsenäistyä, mutta se on ollut pitkä tie

      • Anonyymi

        Pitkä tie, mutta varmaankin kannattava.
        Vai mitä olet itse mieltä ?


      • Anonyymi

        Mitäs tapahtuisi jos itsenäistyisit myös uskonnosta?

        Sekin voi olla tapa täyttää omia tarpeita ja arvoja jonkun toisen uskomuksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tapahtuisi jos itsenäistyisit myös uskonnosta?

        Sekin voi olla tapa täyttää omia tarpeita ja arvoja jonkun toisen uskomuksilla.

        Se ei oikeastaan kuulu kenellekään muulle, uskooko johonkin, vai ei.
        Jos ihminen on onnellinen ja pärjää, sehän on vain hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä tie, mutta varmaankin kannattava.
        Vai mitä olet itse mieltä ?

        kannattava on totisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tapahtuisi jos itsenäistyisit myös uskonnosta?

        Sekin voi olla tapa täyttää omia tarpeita ja arvoja jonkun toisen uskomuksilla.

        Jumala tuli elämääni kuin pyörremyrsky. Akoholi jäi. Tupakka jäi. Elämä muuttui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei oikeastaan kuulu kenellekään muulle, uskooko johonkin, vai ei.
        Jos ihminen on onnellinen ja pärjää, sehän on vain hyvä.

        Niin kauan on hyvä kun ei tuputeta herkälle ihimiselle mitään uskontoa eikä muistakaa tyylejä. Ensin sinun on tultava sinut itsesi kansa, ja päättää, että haluat muuttua , ja menet lääkäriin puhumaan että saisit puheterapiaa jossa kaikki solmut voisivat auteta , ja olen ihan varma että tervehdyt kun saat oikeaa apua , siis ihmisen joka kuuntelee sinua , niin löysät oman tyylisi elää ja saada työpaikan kuten muutkin ikäisesi , se onnistuu kun yrität vaan luottaa itseesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala tuli elämääni kuin pyörremyrsky. Akoholi jäi. Tupakka jäi. Elämä muuttui.

        Monelle on todella muuttunut elämä uskon myötä. Mutta herkille ihmisille sitä ei tartte tuputtaa, sillä tämän ihmisen on ennen kaikkea löydettävä oma itsensä ja saada hoitoa tilanteeseen missä on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelle on todella muuttunut elämä uskon myötä. Mutta herkille ihmisille sitä ei tartte tuputtaa, sillä tämän ihmisen on ennen kaikkea löydettävä oma itsensä ja saada hoitoa tilanteeseen missä on .

        Uskoa ei tule tuputtaa yhtään kenellekään, oli sitten herkkä tai ei.
        Uskon asiat saa jokainen päättää ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei oikeastaan kuulu kenellekään muulle, uskooko johonkin, vai ei.
        Jos ihminen on onnellinen ja pärjää, sehän on vain hyvä.

        Jos uskonnon myötäily tuo hyvän olon, niin kukapa minä olen sitä tuomitsemaan.

        Ehkä siitä sitten voisi tehdä sen johtopäätöksen, että se myötäily ei sitten ole se ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelle on todella muuttunut elämä uskon myötä. Mutta herkille ihmisille sitä ei tartte tuputtaa, sillä tämän ihmisen on ennen kaikkea löydettävä oma itsensä ja saada hoitoa tilanteeseen missä on .

        Jos joku oli herkkä, niin minä olin. Jumala tuli elämääni kuin pyörremyrsky. Hän otti minusta heti vahvan otteen. Antauduin täydellisesti Jumalalle. Ajan myötä Hän auttoi, että lapsuuden traumat selvisivät. Ei tosin ole ihan kaikki vieläkään selvinnyt. Tunnen välillä pientä stressiä, kun joudun olemaan yksin.Ja maailma on tässä tilanteessa. Israel pattitilanteessa. Eräs veli epäili, että Hamas on tappanut ne panttivangit. Kun kysyin, milloin se sota lakkaa. Veli sanoi, että se lakkaa heti, kun Hamas luovuttaa panttivangit.Jeesus tulee ja ottaa omansa täältä temmaten tuuliin ja pilviin. Sitten alkaa maailmalle vaikea aika.Raamatun profeetallinen ilmoitus on, että Israelille tulee ahdistus. " Jaakobin ahdistus" Se on melkein jo alkanut.


    • Anonyymi

      Minä olin nuorena sellainen myötäilijä kanssa mutta elämä opettaa , muistan kun monta kertaa tehtiin asioita kun kaveri määräsi , yhtä äkkiä vaan päätin lopettaa se myötäilyn ja jätin kaikki ne kaverit jotka määräilevät ja niin teen vieläkin jos alkavat neuvomaan Ilkan että olen edes kysynyt neuvoja. Tee inventaario itsesi kanssa , ja jätä myötäily , ja sano vaan mielipiteesi asioissa jonka tunnet sinulle oikeaksi . Sanotaan että kiltit ihmiset myötäilee , mutta aitä myötäilijä usein käytetään hyväksi .
      Joten ole ihan vaan oma itsesi silloin saa ystäviäkin jotka ovat samanlaisia

    • Anonyymi

      Myöthäily= tyhmhmä kavrehisi ei ymmärrä misthään mithään=>myöthäily on ainoa kheino siethää shen rikhoutuvaa paskhaphäätä jolla se yrithää tökhiä shut shairaalakunthoon

      Myöthäily on lähves pakho tyhmhmien ihmistden (niile joile vain jyksi mielipidje on tärkeä asisata kuin asihastha)

      Myöthäilyllä tyhmyghmyän ihfmisten kanssa pääshee läfemmäs niiden tuhoa sinu kohtan.

      Imsiashe pahjljon energhia nehe voi khuolla kohta. Mytöhäilet paskahapäätä.

      Ifminen suomesha siethä ykshi mielipidhe ihfan yleishesti ei pysthy näkhemään muutha. Thmä thmin riikha purrha

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe