Onko teillä skitsofreniaa sairastavilla ollut voimakasta väsymystä?

Anonyymi-ap

Mulla on ollut nyt kolmannen psykoosijakson jälkeen paljon väsymystä. Tuntuu että ei meinaa jaksaa edes suihkuun lähteä. Ennen tykkäsin lenkkeilystä, nyt sekin on liian väsyttävää. Väsyn myös lähes olemattomasta, jopa naamanpesun jälkeen pitää levätä. Turhauttaa tämä tilanne. Kamalaa jos tämä jaksamattomuus jää pysyväksi olotilaksi. Päivät kuluu sängyssä makoillen. En haluaisi elää näin mutta ei voi muutakaan. Tuntuu siltä että elämäni on ohi.

11

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisiko sulle tullut masennusta ?
      Jos olet saanut psykoosilääkkeet, niin nekin kyllä väsyttää.
      Psykoosisairaus ei ole mikään kiva sairaus, mutta senkin kanssa pystyy elämään.

      • Anonyymi

        Saattaa olla masennustakin. Joskus olen tehnyt masennustestejä netissä ja tuloksena on ollut keskivaikea tai vaikea masennus. Nykyään menee jo kahta eri psykoosilääkettä, ketiapiini ja brekspipratsoli eli Rxulti. Väsymys saattaa johtua niistäkin. Olen miettinyt brekspipratsolin vaihtamista aripipratsoliin, jos se yhtään auttaisi tähän väsymykseen.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­y­m­f­­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­N­­y­­­m­­­f­­o­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Oireet viittaavat enemmän joko vitamiini, ja hivenainepuutoksiin, autoimmuunisairauksiin, tai CFS- sairauteen.

      Skitsofrenian tyypillinen oire ei ole kyllä väsymys.

    • Anonyymi

      On tuttua. En itsekään pääse sängystä ylös. Näin mennyt jo about 5 vuotta. Aika kuluu puhelimella ja syöden. Päihteet on ainut mikä kiinnostaa. Niitä menee kerran viikossa ja silloin olen "virkeä". Aiemmin opiskelin, kävin töissä, kuntosalilla, oli kavereita. Nyt pyörii itsari mielessä kun ei pysty mihinkään .

      • Anonyymi

        Sanoit itse tuon päihteet.
        Onko tullut mietittyä, että ne päihteet vaan pahentaa sun tilannetta ?
        Jos päihteet jäisi pois, vaikka edes joksikin aikaa, niin varmasti tapahtuisi muutosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit itse tuon päihteet.
        Onko tullut mietittyä, että ne päihteet vaan pahentaa sun tilannetta ?
        Jos päihteet jäisi pois, vaikka edes joksikin aikaa, niin varmasti tapahtuisi muutosta.

        En oikeen keksi muuta mistä saan mielihyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeen keksi muuta mistä saan mielihyvää.

        Mistä olet saanut joskus aiemmin mielihyvää ? Varmasti olet joskus tykännyt tehdä jotain ?
        Alkoholi tosiaan antaa sen hetken mielihyvän, tiedän omasta kokemuksesta, mutta tiedän senkin, että se on pahin " lääke " silloin kun on psyyken ongelmia.
        Se vain ylläpitää sitä jatkuvaa pahaa, ahdistavaa oloa, valitettavasti.

        Mieti, mikä olisi sellaista, mistä olisi hyvä aloittaa, se voi olla joku ihan pikku juttu. Vaikka pienikin kävelylenkki ulkona, nyt kun kevätkin on, ja kesä tulollaan. Jos ei se tunnu hyvältä, keksi jotain muuta.
        Jos väsyt ihan kaikesta, on aloitettava todella pienestä, voimat kyllä lisääntyvät aika pian, jos vaan jaksaa yrittää.

        Olet varmaan ennenkin kuullut vaikka mitä neuvoja ja kehotuksia, mutta niillä ihmiset tarkoittavat vain hyvää. Kukaan muu ei pysty puolestasi tekemään mitään, sen takia ei voi kuin yrittää neuvoa ja tsempata.


    • Anonyymi

      Kurre-Puthe kirjoithelee hauskhoja

      Jokhu yrithää niithaa spashen tothaalisesthi

      She perkheleen lääkhäri thaas yrithää vethää turphaan

      Vinnea Lirulainen MD MP MT on thaas löythänyt kohtheensa ja syökshyy siemenehnä kohthi thargethiaan

      Mionhultta eih paashe paskha karkhuun niith-- oiskho ulkomaailmalla paskhempia lääkärhiä thää nykhyinen on aivhan scebeliä

    • Anonyymi

      Paskhe Md yrithää kielthää kaikhen

      Elkhe herre guud kertohoko liukas lannea turrelaiselle vinnea llirulaiselle missä pöässä se pissäpaa on

      She tapha minhut ja Suomhi tuulhettaa vierhessä. Perkhele, ette enää tuuleta urheilusaatanoille - eläville, homhot, theen theisthä makharaa - taphan enemhän holistisia tottoreitha khuin kukhaan mhuu ja nhä saathanan peruspaskha md:t ei pyshyy minkhään mielipitheen takahana sthaatana Tapan kaikki 3.2.1 kannattaa ladata tänään

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe