Vaihdoitko sinäkin rakas

Anonyymi-ap

Tänään kesärenkaat? Minäkin vaihdoin...😊💗

42

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä ei pysty kun tulee ensviikolla luntakin 🤣

      • Anonyymi

        Voit vedota luisuun jos ajat jonkun perään jos olet sellainen kuumaverinen mies


    • Anonyymi

      En omista autoa

      • Anonyymi

        Voi ne vaihtaa polkupyörästäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ne vaihtaa polkupyörästäkin?

        Voi ku söpöä.


      • Anonyymi

        Mulla ei ole edes korttia - ois varmaan jollain ajelulla muodostunut jo ongelmaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ku söpöä.

        Näytäpä mallia kuinka pumpataan, ei muuten opita ja ensi kerralla jo ihan itse


    • Anonyymi

      Pekkja Pouta sanoi ettei vielä kannata vaihtaa kun ensi viikolla on talvikelit.

      • Anonyymi

        Pekka Pouta on ällöttävä ja lässyttelevä savolaiseläkeläinen, jonka olis syytä poistua ruudusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka Pouta on ällöttävä ja lässyttelevä savolaiseläkeläinen, jonka olis syytä poistua ruudusta.

        Kovaa tekstiä. Minusta pekka pouta on symppis.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka Pouta on ällöttävä ja lässyttelevä savolaiseläkeläinen, jonka olis syytä poistua ruudusta.

        Sinussa on jotakin vikaa, kun haukut kaikki ihmiset. Ikääntyminen on luonnollinen asia ja se on edessä sinullakin. Muistele näitä kirjoituksiasi sitten, kun sulla louskuu tekohampaat suussa ja "kiiruhdat" rollaattorilla kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa on jotakin vikaa, kun haukut kaikki ihmiset. Ikääntyminen on luonnollinen asia ja se on edessä sinullakin. Muistele näitä kirjoituksiasi sitten, kun sulla louskuu tekohampaat suussa ja "kiiruhdat" rollaattorilla kauppaan.

        Ihan samanlaisia ajatuksia tuli kun luin tuon kommentin. Lisäksi tuli mieleen että hänellä voi olla viha julkisuuden henkilöitä kohtaan. Kateutta ehkä.


    • Anonyymi

      Kitkat alla niin ajan ne loppuun kesärenkaina🧐

      • Anonyymi

        Tuo onkin hyvä kierrätys systeemi.


      • Anonyymi

        Yksi tuttu osti aina kaks rengasta ja vaihtoi ne alle esim eteen. Seuraavalla kerralla hän vaihtoi ne uudemmat taakse ja osti eteen uudet. En koskaan ymmärtänyt tuota logiikkaa.


    • Anonyymi

      Pyörään joo 😘

      • Anonyymi

        Oikein olette penkitkin siirtäneet aitiopaikalle kytätä toisten piha puuhastelua.Olette kyllä huvittava pari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein olette penkitkin siirtäneet aitiopaikalle kytätä toisten piha puuhastelua.Olette kyllä huvittava pari.

        Niin syrjäseudulla sitä voi jopa odottaa, niin ei tule yllätyksenä mutta siellä pääkaupunkiseudulla pistää varmaan silmään


    • Anonyymi

      En vaihda, vaihdatan ne liikkeessä😊

      • Anonyymi

        Se on hankalaa, kun pitää auto ylöskin nostaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hankalaa, kun pitää auto ylöskin nostaa...

        Onhan se jos ei omista hallitunkkia. Eikä nuo pultit aukea kuin pulttipyssyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hankalaa, kun pitää auto ylöskin nostaa...

        Itse käänsin menopelin vain ylösalaisin, ei tarvinnut nosturia, kun oli jerkkua riittävästi käsissä. Jokainen tekee näitä omalla tyylillään. Tapoja on monia.


      • Anonyymi

        Vaihdata pyyhkijänsulat samalla ja tunne itsesi äveriääksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se jos ei omista hallitunkkia. Eikä nuo pultit aukea kuin pulttipyssyllä.

        Hän taisi tarkoittaa että hankalaa auton liikkuessa..


    • Anonyymi

      Minulle se kävi käden käänteessä kun vaihdoin nokialaisiin tässä surkeassa säässä.

    • Anonyymi

      Ei ole autoa eikä ajokorttia joten en vaihtanut. Etkä ole kellekään rakas.

    • Anonyymi

      Vaihdoin jo eilen.

    • Anonyymi

      Minä vetelen suvikumeilla kesät talvet. Mitä nyt käyn sudittelemassa mustaa raitaa rakkaani kanssa slikseillä V8:n muristessa

      • Anonyymi

        Mustaa raitaa ei ole ku boxereissa ja nainenkin löytyy komerosta. T keinovaginamies


      • Anonyymi

        Kuulen kun murahti tänne asti


    • Anonyymi

      Voisitko tulla vaihtamaan mullekin? 😉😚🥹💅🫦🧑‍🔧

      • Anonyymi

        Tottakait🍑 öljyt myös 😘


    • Anonyymi

      Tiedän kuka vaihtoi eilen...

      • Anonyymi

        🤭🤭🤭


      • Anonyymi

        I bet you know all the stuff big guy


    • Anonyymi

      Heitin ne kokonaan menemään- kyllä elämä kantaa!

    • Anonyymi

      Mitään kumia vaihtele,ajelen paljaalla!

    • Anonyymi

      en sitten joskus voit vaihtaa minunkin, tämä näin jollekin jonka kanssa ei olla ikinä puhuttu, että yx kriteeri miehelle on osata vaihtaa talvirenkaat. minä kun en osaa tehdä autoille mitään, enkä viitsi opetella.

    • Anonyymi

      En vielä

    • Anonyymi

      En ole vieläkään vaihdattanut. Ihan kiva kun muistutit. Koitan saada perjantaille tai lauantaille ajan. Thanks

    • Anonyymi

      Vaihdoin talvikiekot takaisin.

    • Anonyymi

      Faija hoitaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe