Viranomaiset voi hoitaa sen maanpuolustuksen aseilla

Anonyymi-ap

Turha tulla viranomaisten mitään rynnäkkökivääriä mulle määräämään, kun eivät antaneet lupaa aseeseen, jota hain.
Totesivat vaan, että koskaan ei sulle lupia tuohon aseeseen tulla myöntämään.

8

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Armeijassa saat asekoulutusta ja ymmärrät paremmin vaarat ja vaarallisuuden.
      Ehdottomasti kannattaa käydä. Itse sain ampua konepistoolilla, ryhkyllä, singolla, kevyellä ja raskaalla konekiväärillä ja lisäksi tykillä.
      Oli kaikkiaan hyvä kokemus. Alkoi ymmärtämään mikä se ase on.
      Inttiin vaan. Saat rynkyn mikä on sun oma koko palvelusajan.

• Anonyymi

Mahdatkohan puhua aloittajan kanssa ollenkaan samasta asiasta ?

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­y­­m­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vesipistooliin ei tarvii lupaa.

Radalla kun käy ampumassa, jonkun klubin jäsenenä, niin siinä on tietty progressio, minkä aseen saa ja milloin, josta klubikin osannee neuvoa.

Nykyaseluvat eivät taida olla toistaiseksi vaan oltava harrastuneisuutta jatkossakin.

Voi harrastaa myös kuula-asella yms. Ulkomailla kuitenkin huoamttava, että nekin saattaa olla luvanvaraisia tai/ja vaatia kurssin käymisen ja ehkei niitä turisteille myönnetä, ja niillä voi olla nopeusrajoituksia (m/s), joka sekin hyvä ottaa siinä tapauksessa huomioon kun ostaa Suomesta sellaista asetta. Radan pituus on suhteellinen, että senkin mukaan.

Oikeita aseita ei mun mielestä oikeastaan tarvii, ellei ne ole kivääreitä ja silloinkin voi harkita ilmakivääriä, joita on melko tehokkaitakin, ja paikkoja on enemmän, jossa harrastaa. Myös nuolia voi ampua joissain paikoissa; nopeuksista en siinäkään tiedä, kun tehokkaitakin on olemassa.

Ammuntalajeja on monenlaisia, ja normaali käsiaseammunta on aikanaan melko tylsää - varsinkin jossain kanakoppia muistuttavassa paikassa ei-omaan tahtiin ammuttuna.

• Anonyymi

Vihollinen saa tulla luoteesta
      tai sitten ihan mistä vaan
      Sotavammasairaalan vuoteesta
      ei Osku jaksa vastaamaan

On sissi tuo painettu pimeään
      ei muisteta kohta ees nimeään
      Raju ostovoima rintamaeläkkeen
      sillä sämpylän saa, ja teen

• Anonyymi

Kohta vievät kaikilta miehiltä vielä "pistimenkin" pois kun on liian vaarallinen ja voi laueta ennen aikojaan ja vieläpä jonkun kasvoille

• Anonyymi

Aika paha..

• Anonyymi

Ihan hyvä pointti. Suomen poliisilaitos saa hoitaa aseellisen maanpuolustuksen tosiaan kyllä itse, kun eivät katso muiden, edes sijoitettujen reserviläisten, olevan kykeneviä aseiden käyttöön. Muut voi sitten seurata vierestä popparikulhon kanssa ja lämmittää kamiinaa poliisien sotiessa pum pum.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      391
      1942
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1739
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1348
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      76
      965
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      950
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      908
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      731
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      55
      720
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      69
      696
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      693
    Aihe