Viranomaiset voi hoitaa sen maanpuolustuksen aseilla

Anonyymi-ap

Turha tulla viranomaisten mitään rynnäkkökivääriä mulle määräämään, kun eivät antaneet lupaa aseeseen, jota hain.
Totesivat vaan, että koskaan ei sulle lupia tuohon aseeseen tulla myöntämään.

8

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Armeijassa saat asekoulutusta ja ymmärrät paremmin vaarat ja vaarallisuuden.
      Ehdottomasti kannattaa käydä. Itse sain ampua konepistoolilla, ryhkyllä, singolla, kevyellä ja raskaalla konekiväärillä ja lisäksi tykillä.
      Oli kaikkiaan hyvä kokemus. Alkoi ymmärtämään mikä se ase on.
      Inttiin vaan. Saat rynkyn mikä on sun oma koko palvelusajan.

• Anonyymi

Mahdatkohan puhua aloittajan kanssa ollenkaan samasta asiasta ?

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­y­­m­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vesipistooliin ei tarvii lupaa.

Radalla kun käy ampumassa, jonkun klubin jäsenenä, niin siinä on tietty progressio, minkä aseen saa ja milloin, josta klubikin osannee neuvoa.

Nykyaseluvat eivät taida olla toistaiseksi vaan oltava harrastuneisuutta jatkossakin.

Voi harrastaa myös kuula-asella yms. Ulkomailla kuitenkin huoamttava, että nekin saattaa olla luvanvaraisia tai/ja vaatia kurssin käymisen ja ehkei niitä turisteille myönnetä, ja niillä voi olla nopeusrajoituksia (m/s), joka sekin hyvä ottaa siinä tapauksessa huomioon kun ostaa Suomesta sellaista asetta. Radan pituus on suhteellinen, että senkin mukaan.

Oikeita aseita ei mun mielestä oikeastaan tarvii, ellei ne ole kivääreitä ja silloinkin voi harkita ilmakivääriä, joita on melko tehokkaitakin, ja paikkoja on enemmän, jossa harrastaa. Myös nuolia voi ampua joissain paikoissa; nopeuksista en siinäkään tiedä, kun tehokkaitakin on olemassa.

Ammuntalajeja on monenlaisia, ja normaali käsiaseammunta on aikanaan melko tylsää - varsinkin jossain kanakoppia muistuttavassa paikassa ei-omaan tahtiin ammuttuna.

• Anonyymi

Vihollinen saa tulla luoteesta
      tai sitten ihan mistä vaan
      Sotavammasairaalan vuoteesta
      ei Osku jaksa vastaamaan

On sissi tuo painettu pimeään
      ei muisteta kohta ees nimeään
      Raju ostovoima rintamaeläkkeen
      sillä sämpylän saa, ja teen

• Anonyymi

Kohta vievät kaikilta miehiltä vielä "pistimenkin" pois kun on liian vaarallinen ja voi laueta ennen aikojaan ja vieläpä jonkun kasvoille

• Anonyymi

Aika paha..

• Anonyymi

Ihan hyvä pointti. Suomen poliisilaitos saa hoitaa aseellisen maanpuolustuksen tosiaan kyllä itse, kun eivät katso muiden, edes sijoitettujen reserviläisten, olevan kykeneviä aseiden käyttöön. Muut voi sitten seurata vierestä popparikulhon kanssa ja lämmittää kamiinaa poliisien sotiessa pum pum.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe