Siskosi ja sinä, niin samannäköiset

Anonyymi-ap

Olette kuin kaksi maatuskaa. Voi käsittää kahdella eri tavalla 😆

51

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyöreitä?

    • Anonyymi

      Mulla ei oo siskoa

      • Anonyymi

        Sit ei ollut sulle.


    • Anonyymi

      Jos tietäisit elämästä mitään, sinullakin hymy hyytyisi. Mutta ole onnellinen, kun et tiedä. Tyhmyys ja tietämättömyys ovat kaksi eri asiaa, mutta joissakin ihmisistä ne kyllä kietoutuvat erottamattomasti yhteen.

      • Anonyymi

        Kerron mitä näen 😊. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron mitä näen 😊. Ap

        Ei. Kerrot, mitä ymmärrät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Kerrot, mitä ymmärrät.

        Ymmärrän mitä näen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mitä näen 😊

        Varmaan. Kapasiteettisi rajoissa.


    • Anonyymi

      Minkäs sille voi. Siis että on kuin siamilainen kaksonen olematta siamilainen kaksonen 😆😅

    • Anonyymi

      Pallona luokses pompin 🎶🎶🎵🎵🎵🎶🎶🎶

      • Anonyymi

        Kädet taskuun ja alas rinnettä 😅


    • Anonyymi

      😄😊 Mistä muuten ap tunnet siskon?

      • Anonyymi

        Niin, kerroppa. Minä tiedän jo vastauksen mutt kerroppa ihan omin sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kerroppa. Minä tiedän jo vastauksen mutt kerroppa ihan omin sanoin.

        Oon pannut sen siskoo.
        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon pannut sen siskoo.
        T. Ap

        Olet siis mies, joka ei ole laitellut yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kerroppa. Minä tiedän jo vastauksen mutt kerroppa ihan omin sanoin.

        I bet you ”know” everything you little moron


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I bet you ”know” everything you little moron

        Fuck you.


    • Anonyymi

      Maanvaivako?

    • Anonyymi

      Hahaha. Ansaitset oikein papukaijamerkin, kun olet niin hauska ja fiksu.

      • Anonyymi

        Todella typerä.


    • Anonyymi

      Töissäkäyvät ja KUNNON IHMISET nukkuvat tähän aikaan. Ajasta päätellen, et ole ap kumpaakaan.

      • Anonyymi

        Toiset tekee työtänsä juuri nytkin. Täälläkin.


      • Anonyymi

        Sinä et ole ollut miesaloittajan tapaan nukkumassa tähän aikaan, et taida olla työelämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole ollut miesaloittajan tapaan nukkumassa tähän aikaan, et taida olla työelämässä?

        😆😆


    • Anonyymi

      Lesbo tuleppas tänne ,paskaleikistä tykkäävä stalkki.

      • Anonyymi

        Tussulan miehellä värityskynät hukassa


    • Anonyymi

      Sisko tahtoisi jäädä, mutta moottoritie on kuuma.

    • Anonyymi

      Sä olet mulle unelmaa, mutta maailma on totta.

    • Anonyymi

      Niin no sisarukset muistuttavat toisiaan. 🧐

      • Anonyymi

        Teidät tehty samalla kaavalla aina kännissä kun on pantu lauantaisin saunan jälkeen.


    • Anonyymi

      vituttaako sinua kun ette kelvanneet? ja piti hakata täältäkin ja syöttää muita? ja tuhota taloutta ja estää rahaa? olet tuhonnut jo monta juttua, hakkaan siis takaisin ja aiheutan paskaa ja pahaa joka päivä jonnekin. kohta hakkaan taas, saadaan teille vähän teille ahdinkoa 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😍😍😍😍😄😄😄😍😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😍😍😍😍😍😄😄😄😄😍😄😄😄😄😄😄😄😄😍😍😍😍😍😄🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🦄🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰netsuite 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰tyyliin😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄AG😄😄🦓🦓🦓🦓🦓🦓😄😄😄🦓🦓😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍pitää tulla ja antaa itsestään muille 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄joo se kuoli mutta yritetään ettei niin enää käy 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄ostetut ritarit 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄syödyt pollet 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😍😍😍😍😍😍😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍lääkärit ja entiset psykologian asiantuntijat 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄🫠😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄vieläkö haluat olla hehku ja ritari 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄🫠🫠😄🫠🫠🫠🫠😄😄😄😄😄😄😄😄😄🐖😄😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄espanja 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄tietoja vuotaa koko ajan, kyllä minäkin joskus join hei noita teidän teetä 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄rakastan raakaa jauhelihaa 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        No niin😂


    • Anonyymi

      se touhu lisää kannibaalioireita, esim raan lihan syöminen ja tunteeton hakkaaminen. tein perässä ne ei tunne mitään. minussa ei ole mitä etövihaa eli hakkasmiseni ei vaikuta kehenkään, katson mitä kellekin on tehty ja mitä on tehnyt.

    • Anonyymi

      se raivo on osittain koneellista, eli aivoihin lisätään sähköä, ne hakatut pollet ja armeijaväki sekä joukko muita aloja.

    • Anonyymi

      se hakkaaminen on myös halua, eli niin ikään kuin robotille syötetään käsky, ja se tekee niin pitkään kunnes käsky käy, lopeta. en ymmärrä, mutta jotain osittain koneellista ja jäljittelevää touhua. kuten osa suhteistakin, henkilöstä luodaan jokin kopio jolla hallitaan sinua. on myös aitoja, siksi ne niitä piirejä rahoittaa ja tekee niistä kiinnostavia, eihän se toiminta kannata.

    • Anonyymi

      ohjelmoinnilla voi myös tuhota taloutta, eli lainahakemukset, tulotiedot, laskutus ym. voit asettaa tietyn rajan mikä vahingoittaa ei paranna, jolloin henkilö lopulta menee konkursiin jos on noissa mukana. ohjelmoinnilla voi myös virittää viiruksia joka hakee tietoja laskee automaattisesti keittistä pistettä talouden tuhoon. se on koneellista, mikä sallitaan.

    • Anonyymi

      tietoisuuksia isketään yhteen, ja toisten on tarkoitus tuhota ja toisten parantaa, ja etsiä ratkaisua ja joidenkin kerätä tietoa. jokin tarkoitus on aina. en ole ikinä kertonut sinusta, kuka tiesi meistä?

    • Anonyymi

      se markkinointi on myös on myös koneellista, hakee tietoja ja antaa tarjouksia, ja ohjaa oikeita pelejä, siinä on mukana ystävällistä psykologiaa, tuntu että olisi ystävä ja osa haluaa että ostat lisää.

      • Anonyymi

        Hienoa Hoo


    • Anonyymi

      sosiaalisten suhteiden estäminen on osa manipulointia myös työpaikkakiusaaminen. annetaan ymmärtää sitä sun tätä ja haetaan tiettyä mallia, jossa roolit haetaan. osa kärsii ja osa hyötyy.

      • Anonyymi

        Mulla on kaks siskoo

        Toinen on varsinainen pakkaus


    • Anonyymi

      et oo varmaan nähnytkään mun toista siskoa joka on paljon enemmän mun näköinen kuin tämä täällä asuva 😃😃 ainakin kaikki aina sanoo niin..

    • Anonyymi

      Mun 10v.veli asuu naapurissa, seinänaapuri. Ollaan kuin kaks marjaa.

      • Anonyymi

        Korjaan kaksoset.


      • Anonyymi

        Korjaan 10v.nuorempi veli.


    • Anonyymi

      Sehän on vaan hyvä että samalta näyttää, onpahan toinen ainakin varalla jos toisen kanssa menee ensin sukset ristiin 😗.

      • Anonyymi

        Joo,mut me ollaankin siiamilaiset,ollaan päästä kiinni.Kahden kauppa on kolmannen dallaspulla.


    • Anonyymi

      Voi onpa hauskaa😆🤣😭😀

    • Anonyymi

      On mulla toinenkin sisko.🙂

    • Anonyymi

      Joo se M sisko ratsastussaappaissa on aika hottis

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1719
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1678
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1209
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1047
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1001
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 9
      976
    Aihe