Stringeissä voikkatunnilla

Anonyymi-ap

Kävin amiskan joskus 70luvulla .Olin vähän muita vanhempi. Yhtenä kerran keksin jotta kiusampa vähän jätkiä en tosin aavistanut jotta tulos olisi päinvastainen. Minulla oli pienet narustringit läpykkkä munien edessä ja pylly aivan paljas. Edellisenä jo kokeilin niitä päälle näytin varsin hyvältä ne päällä munakarvoja ajoin pikkuisen pois ettei näkyisi stringejen alta .talvisin palaisimme yleensä lentopalloa voimistelusalissa.ennen urheilutuntia oli teoriatunti. Jännitin sen koko tunnin hirveänkö panna päälle stringit riisuinnuimme pinä ja paraskaveri jäimme viimeiseksi olivat jo muut varmaan salissa. Sydän loi varmasti 200 olon stringit päällä kysyin kaverilta mitä pitää Han sanoi wow näytät hyvältä jatkaen nyt tytöt huomaa sinut. Sanoin etten niitä laittanut tyttöjen tähden vaikka laitoin osalle. Sanoin mitähän jätkät tuumii. Menimme voikkasaliin sydän löi varmasti 200 kertaa. Opettaja sanoi nyt on luokan vanhimmalla sellainen asu ettei tule kuuma ottakaa mallia hänestä. Kun tulimme saliin jotkut viheltivät. Joukkueen nimettiin jäin tietysti viimeiseksi nimettäessä joku huusi kuitenkin stringi pöksy meidän joukkueesseen. Palaisimme tyttöluoķa tuli odottamaan vuoroaan paras kaverini sanoi katsovat sinua. Pelailessa yht äkkiä mulkkuni meni kovAksi kuin rautakanki olin kuulut jätkät puhuivat että heittävät minulta stringit pukukopissa. Paras kaveri sanoi kuulitko mitä aivokat sinulle tehtä pukuhuoneessa. Kauhukseni ajattelin tätä en ottanut huomioon. Ensimmäisenä välähti ajatus annan heitän riisua minut alasti mutta tää kaveri sanoi hiljaa elä anna pentuen riisua sinua alasti kuitenkin se sinua viluttaa jälkeen päin kun pennut riisuivat minut alasti.hän sanoi vielä jos riisuvat väkisen sinut sano luokanvalvojalle. Kuitenkin olin päättänyt jos minut riisutaan alasti en mene sanomaat luokanvalvojalle. Eräs poika Pennanen keksi varmasti minun riisumisen hän oli nuorempi kuin minä mutta tiesin kuitenkin olin paljon heikompi kuin hän kaverini sanoi minulle että Pennanen aikoo riisua sinut pukukopissa. Et varmasti pärjää pennaselle. Tiesin sen itsekin sydän löi hirmuisesti kun menimme pukuhuoneeseen tiesinjätkien tarkoitus oli vain nähtä minun munat Pennanen otti minua pukuhuoneessa kiinni sanoi nyt antautut niin pääset helpommalla.en virkkanut hän sanoi yhteille pojalle heitä pois stringit rupesin sättimään hirmuisesti se tyrehtyi siihen. Yrititin kun Pennanen piti minua kiinni vietittää kaverille mutta hän vain puristi päästään. Kaatuimme lattialle painimme ihmeiseni stringit pysyivät päällä . Minut komennettiin vielä alle mutta selvisin siitäkin vaikka tiesin että en kauan jaksaisi. Sitten se tapahtui Pennanen puristi kurkusta en muista senälkeen tapahtumia mutta kaveri kertoi olin lysähtänyt kuin kuollut lattiaan. Vähitellen heräilin huoneessa ei näkynyt ketään sitten kaveri tuli huoneeseen. Tajusin että olen ihanalasti joku oli heittänyt pyyheen munien eteen stringejä ei tietysti ollut mulla. Kaveri alkoi kertoa tapahtumista. Rupesin itkemään vittutikin kun olin antanut pentujen heittää itseni alasti. Kaveri kertoi ettei hän voinut puuttua kun Pennanen piti minua . Hän kertoi että olin rajahtanuut kuin kuollut lattialle . Arvasin että munani oli nähnyt kaikki. Hän sanoi että kaikki kehuivat minun munia . En jaksanut iloita siitä. Sanoin että en lähte nyt luokkaan pitänyt loppupäivän vapaata ja totuttelen siihen kun jätkät vinoilevat minulle kotona heittäytyin tilalle ja itkin sitä kun pennut olivat riisuneet minut alasti pukuhuoneessa. Eihän se miksikään tule mutta viluttaa varmasti koko elämän9

20

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Empä tiennykkää et stringejä oli jo seiskyt luvul muistaakseni ne ois vasta joskus yhekskyt luvul tullu muotiin

      • Anonyymi

        Kirjoittaja oli nähny unta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja oli nähny unta...

        Sehän onkin spede niuvanniemestä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän onkin spede niuvanniemestä buaahaa

        ”Ehkäpä on vain hauskaa ja viihdyttävää kiusata sellaisia kieroonkasvaneita vajaamielisiä tuhkamunia kuin aloittaja.”

        Tämäkö on sitä sinun hauskaa ja viihdyttävää ajanvietettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän onkin spede niuvanniemestä buaahaa

        Niinhän sä olet,kukas muu muka kuin buaahaa spede.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä olet,kukas muu muka kuin buaahaa spede.

        Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

        Mitäs olet sää mää ja bää meidän oma kyylävä pikku marakatti niuvanniemeltä pus pus 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän onkin spede niuvanniemestä buaahaa

        Buuahaa spede mitäs olet niuvanniemessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

        Buaahaa mitäs olet hähähähähä


    • Anonyymi

      Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

      • Anonyymi

        Mitäs olet paskaputki hähähähähä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet paskaputki hähähähähä

        Sää mää ja bää on nyt paskaputki buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt paskaputki buaahaa

        Mitäs olet sää mää ja bää meidän oma pikku paskaputki marakatti niuvanniemeltä pus pus 😘


      • Anonyymi

        Heinolan setä on nyt spede ja suoltaa paskaa niuvanniemeltä.


    • Anonyymi

      Miehillä on tangat.

      • Anonyymi

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

        Kyllä se on aika paljon. Normaali ihmistä se kiinnosta lainkaan


    • Anonyymi

      Rauno47Tero tarinoi

    • Anonyymi

      Kaverini kertoi että tällä palstalla oli ollut juttua vanhojen savottamiesten palleista. Hänellä itsellään oli asiasta tiettyä kokemusta sillä hänen isopaappansa oli ollut savottamiesten lutka. Isopaappa meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli, joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle. Kaverin suku on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen.
      Kasvoimme pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi, tosin minä en ollut tästä aiemmin kuullut. Mutta kaveri joutui kai kasvaessaan kärsimään paljon tästä häpeästä.
      Itse olen tosin kuullut että savotoilla ei perseilyä sallittu. Mikä on totta, onko palstalaisilla tietoa?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe