Nainen. Se sun miesystävä sanoi kerran mulle, että

Anonyymi-ap

Voita paha hyvällä. Ei se tainnut tietää elämästä mitään vaikka varmasti sinut pahaksi tunnistikin.

34

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Epäilen, että piti minua pilkkanaan. Tiesi että pahalle toimii vain paha. Ap

      • Anonyymi

        Oon keh vammainen. T. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon keh vammainen. T. AP

        Ahaa niinkö? En kyl ymmärrä mikä tää juttu on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa niinkö? En kyl ymmärrä mikä tää juttu on..

        Kerroin vain itsestäni.
        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin vain itsestäni.
        T. Ap

        Sä puhuit naisesta myös..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä puhuit naisesta myös..

        Kun en ymmarrä
        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa niinkö? En kyl ymmärrä mikä tää juttu on..

        Koita elää sen asian kanssa, että et ehkä ratkaise miehen jokaista provoa tai oikeastaan ensimmäistäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä puhuit naisesta myös..

        No totaa, millä perustella koet, että tämä nainen liittyisi sinun obsessoon millään tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totaa, millä perustella koet, että tämä nainen liittyisi sinun obsessoon millään tavalla?

        Vähän on nimittäin sairasta kuvitella, että joku nainen mistä esim tämä trollaava mies puhuu olisi pakkomielteen kohde josta löytyy aina lisää asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on nimittäin sairasta kuvitella, että joku nainen mistä esim tämä trollaava mies puhuu olisi pakkomielteen kohde josta löytyy aina lisää asiaa

        Mutta jos sillä jotain kurahousuja pitää pihdeissä niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos sillä jotain kurahousuja pitää pihdeissä niin

        Arvaan, että tämä saattoi sisuunnuttaa (heh) selevitykseen, sen esim kyllä kestää tarkastelu, mites muilla lala?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on nimittäin sairasta kuvitella, että joku nainen mistä esim tämä trollaava mies puhuu olisi pakkomielteen kohde josta löytyy aina lisää asiaa

        Kyllä se näin o!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näin o!

        Onneksi äänekäs vähemmistö tietää aina parhaiten, toistossa on tehoa kerrottiin varmaa populismin verkkokurssilla


    • Anonyymi

      nainen, jos hakkaat muita, vainoat ja lähetät painostavaa vihaa ja häiriköitä kaikkia ja kaikkien elämää. olet paha. jos olet tyylisi valinnut älä meitä muita siihen pakota. olet tehnyt hirveitä juttuja, ja tuo lause lähtee minusta myös. ja me uskotaan siihen. voi sopia muihinkin. Freedom!!!

      • Anonyymi

        Taitaa olla ap mies toi kirjoittelija, esiintyy yleensä naisena!


      • Anonyymi

        En hakkaa, se olisi poikkeuksellista ja iso työ tehty ettei näin olisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla ap mies toi kirjoittelija, esiintyy yleensä naisena!

        No se on kyllä tämäkin ed kommentoijatyyppi et..sama mies capishe?


    • Anonyymi

      ja ymmärrä minä en ole vaikka en teihin elämää käytä tai teitä auta. minulla on oikeus elää, eikö mikään elämässäni ole teiltä tullut. Freedom!!!

      • Anonyymi

        And finally- niin, jos ei vaikka puolin ja toisin kiinnostais kuha oltais vaan


    • Anonyymi

      helvetti ymmärrä se vaikka sinä siinä elät, sen toiminnan ulkopuolella voi elää, ja paremmin. tehdä töitä ja saada elämää mihin itse vaikuttaa ei tarvitse olla siinä mukana jos ei ole siihen lähtenyt. minun ei tarvitse antaa teille mitään, eikä teiltä ole mitää juurikaan tullut. Freedom!!!

      • Anonyymi

        Niin ei kaikkeen aina kannatakkaa lähteä olet fiksu mies selvästi


    • Anonyymi

      Mun multipersoona miesystävä ei olisi noin fiksu.

      • Anonyymi

        Mutta osaisiko se kirjoittaa yhtä hienoa freedom- tekstiä kuin miesaloittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta osaisiko se kirjoittaa yhtä hienoa freedom- tekstiä kuin miesaloittaja?

        Nostetaanko vai lasketaanko rimaa, se on niin ajankohtaista ja suhteellista miten tai millä tarinoilla voi mennä alta riman


    • Anonyymi

      Ap puhuu nyt höpöjä, taitaa olla psykoosin oireita!

    • Anonyymi

      Yes big buddy- wax on wax off

    • Anonyymi

      Huom!
      Tätä ei kannata lukea, ovat vain minun hajatelmia, joissa ei ole toisille päätä eikä häntää. Mielikuvia on helppoa synnyttään, kun ei ole parempaa tietoa tarjolla. Epäilyjä syntyy jo tyhjästä ja eriävät mielipiteet perusteluineen ovat joskus jopa hyvästä?

      Uskominen hyvään tai pahaan toisesta on enemmän mielikuvan muokkausta, johon jokaisella on omanlaiset keinot vastata. Ensivaikutelma ja sen hyödyntäminen hyvällä on monesti lähtökohta tilanteelle. Huono ensivaikutelma vaatii paljon enemmän työtä muuttumiseen kuin hyvä.

      Sivusta kirjoitan. Jokainen ymmärtää asioita omalla tavalla. Mun tapa nähdä aloitus on sellainen. Et, jos toinen on aluksi vähän skeptinen, epäileväinen toista kohtaan, kokee hän toisen pahana, jolloin toisen skeptisyyden voi voittaa joskus hyvällä? Mitä se hyvä sitten tarkoittaa?

      Lähes jokainen osaa miellyttää toista tarvittaessa (jos on luonut itselleen jonkun tavoitteen "laskelmoiva, manipuloiva"), kehua, puhua mukavia, aistii toisessa sen, mitä toinen ehkä haluaa kuulla? Tai minkä toinen on kokenut hyväksi tavaksi synnyttää luottamusta toisessa?

      Taitava, tavoitteellinen ja hyvä ihminen onnistuu voittamaan toisen pelot ja skeptisyyden, jos vain uskoo itse sen voimaan vahvasti. Onnistumiset ruokkii onnistumisia, joskus ulkoisilla asioilla voi olla ennalta mahdollistava merkitys. Menestynyt tai julkisuudesta tuttu tai muuten vain hyvän päivän tuttu jne.

      Heillä monesti helpompi saavuttaa luottamus toiseen? Toisen halun uskoa hyvään voittaminen puolelleen toisinaan voi vaatia malttia ja menneisyyden kuorma voi monesti olla painolastina, jolloin haaste on suurempi. Hyvän eteen toisilla on enemmän halua nähdä vaivaa kuin toisilla.

      Itsekin joskus ajattelin, että aika on aina puolellani, koska koin itseni hyvällä tavalla ajattelevaksi mieheksi, luotettavaksi, jolla ei ole luurankoja kaapissa. Hyväuskoinen olin liikaa ja erehdyin toisesta (mielikuva "ensivaikutelma" oli väärä toisesta), se koitui haitaksi, jota en osannut kuvitellakaan.

      Toisilla on paljon paremmat eväät kuin minulla, en kuulunut top10 miehiin, enkä niin itse ole ajatellutkaan koskaan, mut halusin uskoa hyvän voimaan. Mut siihenkään en ollut ulkoiselta habitukseltani riittävä. Ehkä toisen menneet (traumat) olivat myös osaltaan vaikuttamassa lopputulokseen?

      Uskon, et aloituksessa on minusta ajatusta, kun sen vain haluaa oivaltaa oikein. Anteeksi, että aloin tarinoimaan ja perustelemaan omia päättelyjäni. 🙄

      • Anonyymi

        Säkö siis niinku "hylkäsit" toisen menneisyyden ja traumojen takia?

        Hyväuskoinen olit ja erehdyit toisesta,
        ai että sä olet hyvä ja se toinen on sitten paha?

        Mitenkähän se toinen olikaan sitten paha ja "huijasi" sua jos olitkin vaan hyväuskoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkö siis niinku "hylkäsit" toisen menneisyyden ja traumojen takia?

        Hyväuskoinen olit ja erehdyit toisesta,
        ai että sä olet hyvä ja se toinen on sitten paha?

        Mitenkähän se toinen olikaan sitten paha ja "huijasi" sua jos olitkin vaan hyväuskoinen?

        Toisen traumat vaikuttivat siihen, miten käyttäytyi minua kohtaan (valheet, ylireakoiva jne). Samalla avasi silmät itsellä näkemään enemmän totuutta toisesta. Toisen koin pahaksi, itse en olisi voinut käyttäytyä toista kohtaan samalla tavalla kuin hän minua kohtaan. Siksi näin.


    • Anonyymi

      Onko nainen jättänyt sut vai oletko joku mustasukkainen exä

      • Anonyymi

        Siis mustasukkainen tuleva exä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mustasukkainen tuleva exä

        Poliisista päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisista päivää.

        Jaa poliisista päivää vai niin 😶


    • Anonyymi

      Kuulepas kuka mahdat olla edes,
      ja mukamas olisit jonkun entisen kanssa pölissyt. Saatathan sä tietenkin ollakin,
      eihän sitä mistään tiedä millainen osastolta taikka vankilasta päässyt olet.
      Taikka "slummista ja piireistä" joista mä olen päässyt todella kauas ja eroon.
      Kauas kaikista niistä ihmisistä ja ongelmista,
      Joista ei ole muutakun haittaa,
      tai jotka haluavat vaan hyötyä mun hyväuskoisuudestani.
      Mulla menee oikeastaan nykyään melkeinpä kaikinpuolin paremmin kuin ikinä ennen,
      lukuunottamatta sitä että jonkun entisen takia saa kuraa niskaan vielä vuosikymmentenkin jälkeen.
      Ja mä olen siis se kamala ja paha vaikka kaiken jälkeen siltikin mä välitän ja pysyisin tukena??

      Mutta niin itse aloituksen mustamaalaukseen taikka veetuilu yritykseen,
      oliskohan ehkä silti vaikka jotenkin toisinpäin asiat kuitenkin?
      Jos olisitkin tosissasi tuossa kaikessa,
      niin eikö tosiaan tullut mieleen selvittää toisen puolta tuossa sun ihme tarinassa?
      Tietty saatat itse olla se entinen,
      jota hyvä koitti vaan tukea ja auttaa.
      Tai sitten olet yksi niistä jotka haluavat pahaa toiselle jonkun entisen tekojen takia.
      Ihan kuinka vaan..
      Mä en ole salannut mennyttä tai sitä entistäkään keneltäkään joka on tärkeä mulle.
      Enkä sitä että oli mikä oli mä en hylkää toista.
      Rakkautta vaan sinne jos olisi mun entinen.
      Olisi yksi juttu, voisitko keskustella asiasta ihan suoraan vaikka eikä tollei todella rohkeasti anonyymiyden takaa muka hyviksenä? 🙂

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1223
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      869
    4. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      859
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      834
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. 3
      740
    Aihe