Mikdi verkostomarkkinoijat

Anonyymi-ap

kuten Onpassivelaiset eivät kerro tuotteistaan tai itsestään mitään vaan hokevat vasn , että "ota asioista selvää miin tiedät" lausettaan, muut ottamalla asioista selvää, niin sinun pitää maksaa asioista selvää ottamisesta ?

Oliko liian pitkä kysymys verkosto- ainstaineille ?

18

289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuolta sivulta ei itseasiassa löydy mitään tietoa. Vain typerää bisnes jargoniaa, mutta ei mitään ole saatu edes listattu tuotteiden ominaisuuksia. Ja jos yrityksille tuolta ei löäydy yhtään mmitään tietoa, koska tätä onpassivea ei ole tarkoitettu yrityksille. Teiltä puuttuu kaikki ne työkalut mitä yritykset tarvitsevat. Mutta mitäpä sinä näistä asioista tietäisit....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolta sivulta ei itseasiassa löydy mitään tietoa. Vain typerää bisnes jargoniaa, mutta ei mitään ole saatu edes listattu tuotteiden ominaisuuksia. Ja jos yrityksille tuolta ei löäydy yhtään mmitään tietoa, koska tätä onpassivea ei ole tarkoitettu yrityksille. Teiltä puuttuu kaikki ne työkalut mitä yritykset tarvitsevat. Mutta mitäpä sinä näistä asioista tietäisit....

        Voit yrittäjänä tutustua ilmaiseksi näihin ensin. Ei sitten tarvitse ostaa "sikaa säkissä"

        https://ecosystem.onpassive.com/streamvideo?uuid=5lv5TwN5rpqwC8QSXYnSHw==&vid=BCmviS8IzYG8a2SxOOfPPw==

        https://ecosystem.onpassive.com/streamvideo?uuid=5lv5TwN5rpqwC8QSXYnSHw==&vid=Fs2QWdpzLbHijYsK0hWVYg==


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolta sivulta ei itseasiassa löydy mitään tietoa. Vain typerää bisnes jargoniaa, mutta ei mitään ole saatu edes listattu tuotteiden ominaisuuksia. Ja jos yrityksille tuolta ei löäydy yhtään mmitään tietoa, koska tätä onpassivea ei ole tarkoitettu yrityksille. Teiltä puuttuu kaikki ne työkalut mitä yritykset tarvitsevat. Mutta mitäpä sinä näistä asioista tietäisit....

        https://www.onpassive.com/products/


        Ja kannattaa klikata tuotteet auki ja lukea vielä " Here are some of the most requested sources for information. Reed Moore "


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.onpassive.com/products/


        Ja kannattaa klikata tuotteet auki ja lukea vielä " Here are some of the most requested sources for information. Reed Moore "

        No tuolta ainakin selvisi se että onpassive ei tee itse mitään koodia, vaan käyttää muiden tekemiä koodeja.


    • Anonyymi

      Ja vielä ei ole tuotteita julkisessa myynnissä, joten tutustukaa sillä aikaa niihin mitä on saatavilla ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      En tiedä ko. firmasta mitään, mutta olisko ihan vaan siitä syystä, että ei ehdoin tahdoin haluta edesauttaa sen oman firman maineen pilaamista? Tämä palsta kun on edelleen haukkumista varten ja mitään positiivista ei hyväksytä. Siksi pitää mennä ihan kasvokkain tapaamaan niitä ihmisiä, jotka voi esitellä tuotteet ja kertoa myös firman toiminnasta. Se on ihan turha täällä alkaa luetella esim. mitään incilistoja, kun suurin osa tämän foorumin räksyttäjistä ei ymmärrä niistä tuon taivaallista. Ja kun muuten ei uskota, että tuote x toimii tavalla y, joten menkää sinne turuille ja toreille tapaamaan niitä edustajia jotka mahdollisesti antaa myös kokeilla tuotteita, riippuen toki, mistä tuotteesta on kysymys, voiko sitä siinä ja silloin kokeilla.

      • Anonyymi

        Pelkästään haukkumista varten ja mitään positiivista ei hyväksytä?!?

        Tässä taas marttyyri uhriutuu. Täällä (TÄÄLÄ) on esitetty virityksiä ja hankkeita jotka on _kaikki_ ollut helppo osoittaa kusetuksiksi ja on perusteltu miksi sen väittämä "liiketoiminta" ei voi koskaan toimia.

        Jos näitä argumentteja ei ymmärrä, niin ei voi mitään. Silloin tulee varmasti vaikutelma että kaikki haukutaan.

        Etkö voisi ottaa selvää Onpassivesta ja tulla tänne puolustamaan sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään haukkumista varten ja mitään positiivista ei hyväksytä?!?

        Tässä taas marttyyri uhriutuu. Täällä (TÄÄLÄ) on esitetty virityksiä ja hankkeita jotka on _kaikki_ ollut helppo osoittaa kusetuksiksi ja on perusteltu miksi sen väittämä "liiketoiminta" ei voi koskaan toimia.

        Jos näitä argumentteja ei ymmärrä, niin ei voi mitään. Silloin tulee varmasti vaikutelma että kaikki haukutaan.

        Etkö voisi ottaa selvää Onpassivesta ja tulla tänne puolustamaan sitä?

        Huomasitko, todistit juuri sen mitä kirjoitin haukkumisesta? ;)

        Mikäs marttyyri minä sinulle olen? Et edes tiedä olenko missään konseptissa mukana. Kai täällä saa muutkin kirjoitella, joita asia kiinnostaa? Mä olen pyörinyt tällä palstalla jo varmaan ennen, kun sinä osasit edes lukea, joten mulla taitaa olla enemmän hajua, miten tää homma täällä toimii. Tosin olen pitänyt vuosia tässä välissä taukoa, kun en vain yksinkertaisesti jaksa lukea mitään lapsellisia alatyylisiä kommentteja. Tämä foorumi on mennyt yksinkertaisen tylsäksi. Täällä on "ennen vanhaankin" väitelty ja välillä rajustikin, mutta kirjoitusasu on sentään pysynyt asiallisena, eikä menty niin helposti henkilökohtaisuuksiin, jos oltiin eri mieltä tai argumentit loppui. On myös käsitelty useampia eri konsepteja ja firmoja, mutta nythän tämä on keskittynyt vain yhden tai kahden firman haukkumiseen kerrallaan. Ja niitä samoja aloituksia on satoja kuukausi ja sivu tolkulla... Sitäkin ihmettelen, että miksi? Miksi jokaisen pitää aloittaa oma ketju aiheesta, kun yhdessäkin ketjussa voisi jatkaa sitä samaa jauhamista? Osa, kun ei edes tiedä, mistä puhutaan, mutta hokee vain samaa mantraa, kuin muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko, todistit juuri sen mitä kirjoitin haukkumisesta? ;)

        Mikäs marttyyri minä sinulle olen? Et edes tiedä olenko missään konseptissa mukana. Kai täällä saa muutkin kirjoitella, joita asia kiinnostaa? Mä olen pyörinyt tällä palstalla jo varmaan ennen, kun sinä osasit edes lukea, joten mulla taitaa olla enemmän hajua, miten tää homma täällä toimii. Tosin olen pitänyt vuosia tässä välissä taukoa, kun en vain yksinkertaisesti jaksa lukea mitään lapsellisia alatyylisiä kommentteja. Tämä foorumi on mennyt yksinkertaisen tylsäksi. Täällä on "ennen vanhaankin" väitelty ja välillä rajustikin, mutta kirjoitusasu on sentään pysynyt asiallisena, eikä menty niin helposti henkilökohtaisuuksiin, jos oltiin eri mieltä tai argumentit loppui. On myös käsitelty useampia eri konsepteja ja firmoja, mutta nythän tämä on keskittynyt vain yhden tai kahden firman haukkumiseen kerrallaan. Ja niitä samoja aloituksia on satoja kuukausi ja sivu tolkulla... Sitäkin ihmettelen, että miksi? Miksi jokaisen pitää aloittaa oma ketju aiheesta, kun yhdessäkin ketjussa voisi jatkaa sitä samaa jauhamista? Osa, kun ei edes tiedä, mistä puhutaan, mutta hokee vain samaa mantraa, kuin muutkin.

        En tiedä, huomasitko, mutta paasasit virketolkulla sanomatta itse asiassa mitään.

        Joillain on taitoa kirjoittaa haluamansa asia yhteen tai kahteen lauseeseen ja tulla ymmärretyksi.

        Esimerkiksi näin: lukuisten tutkimusten mukaan verkostomarkkinointiin mukaan lähteneistä yli 99 prosenttia jää tappiolle. Verkostomarkkinointi perustuu usein uusien jäsenten värväämiseen myytävän tuotteen ollessa sivuroolissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko, todistit juuri sen mitä kirjoitin haukkumisesta? ;)

        Mikäs marttyyri minä sinulle olen? Et edes tiedä olenko missään konseptissa mukana. Kai täällä saa muutkin kirjoitella, joita asia kiinnostaa? Mä olen pyörinyt tällä palstalla jo varmaan ennen, kun sinä osasit edes lukea, joten mulla taitaa olla enemmän hajua, miten tää homma täällä toimii. Tosin olen pitänyt vuosia tässä välissä taukoa, kun en vain yksinkertaisesti jaksa lukea mitään lapsellisia alatyylisiä kommentteja. Tämä foorumi on mennyt yksinkertaisen tylsäksi. Täällä on "ennen vanhaankin" väitelty ja välillä rajustikin, mutta kirjoitusasu on sentään pysynyt asiallisena, eikä menty niin helposti henkilökohtaisuuksiin, jos oltiin eri mieltä tai argumentit loppui. On myös käsitelty useampia eri konsepteja ja firmoja, mutta nythän tämä on keskittynyt vain yhden tai kahden firman haukkumiseen kerrallaan. Ja niitä samoja aloituksia on satoja kuukausi ja sivu tolkulla... Sitäkin ihmettelen, että miksi? Miksi jokaisen pitää aloittaa oma ketju aiheesta, kun yhdessäkin ketjussa voisi jatkaa sitä samaa jauhamista? Osa, kun ei edes tiedä, mistä puhutaan, mutta hokee vain samaa mantraa, kuin muutkin.

        Mikä tuossa kirjoituksessani oli haukkumista? Aivan!

        Oliko sinulla mitään kommentoitavaa kirjoitukseeni? Tai oliko sinulla mitään asiaa tai sanottavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, huomasitko, mutta paasasit virketolkulla sanomatta itse asiassa mitään.

        Joillain on taitoa kirjoittaa haluamansa asia yhteen tai kahteen lauseeseen ja tulla ymmärretyksi.

        Esimerkiksi näin: lukuisten tutkimusten mukaan verkostomarkkinointiin mukaan lähteneistä yli 99 prosenttia jää tappiolle. Verkostomarkkinointi perustuu usein uusien jäsenten värväämiseen myytävän tuotteen ollessa sivuroolissa.

        Tätä juuri tarkoitin. Toiset hokee vaan samaa mantraa tietämättä mihin on vastaamassa. Minä vastasin vain yleisesti kysymykseen, että miksi verkostomarkkinoijat eivät tule tänne kertomaan tuotteistaan tai firmoistaan. Ja vastausta en viitsi toistaa, lue edeltä jos osaat. Minun ei ollut tarkoituskaan vastata siihen, onko tämä mainittu firma kusetusta vai ei tai voiko vm:ssa tienata vai ei, koska en tunne kyseistä firmaa. Itselläsi siis taitaa olla luetun ymmärtämisen vaikeus ja pakonomainen tarve päästä pätemään? Eli jos et itse ymmärtänyt, mitä kirjoitin, niin meidän on turha jatkaa tätä keskustelua ja voinen taas olla vuosia pois palstalta, enkä menetä yhtään mitään tai jää paitsi yhtään mistään, koska sama meno jatkuu vuodesta toiseen... Toivottavasti edes aloittaja ymmärsi vastaukseni kysymykseen miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä juuri tarkoitin. Toiset hokee vaan samaa mantraa tietämättä mihin on vastaamassa. Minä vastasin vain yleisesti kysymykseen, että miksi verkostomarkkinoijat eivät tule tänne kertomaan tuotteistaan tai firmoistaan. Ja vastausta en viitsi toistaa, lue edeltä jos osaat. Minun ei ollut tarkoituskaan vastata siihen, onko tämä mainittu firma kusetusta vai ei tai voiko vm:ssa tienata vai ei, koska en tunne kyseistä firmaa. Itselläsi siis taitaa olla luetun ymmärtämisen vaikeus ja pakonomainen tarve päästä pätemään? Eli jos et itse ymmärtänyt, mitä kirjoitin, niin meidän on turha jatkaa tätä keskustelua ja voinen taas olla vuosia pois palstalta, enkä menetä yhtään mitään tai jää paitsi yhtään mistään, koska sama meno jatkuu vuodesta toiseen... Toivottavasti edes aloittaja ymmärsi vastaukseni kysymykseen miksi.

        Olet kyllä hyvä siinä että kirjoitat pitkiä tekstejä missä ei ole mitään sanomaa. Ja mitä meinasit saavuttaa tuolla typeräälä herjaamisella?


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🔞 K­­u­­u­­­m­­­a­t­­ ­­­t­­y­­t­­­ö­t­ ­­­o­­­d­­­o­­­t­t­a­­v­­­­­­a­t­­ ­­­s­i­n­­­u­­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18364484

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe