Haluaisin kysellä onko täällä pitkään masennuslääkkeitä käyttäneitä? Esim. yli 20 vuotta käyttäneitä? Miten teillä lääke toimii edelleen? Onko teho laskenut?
Itse olen 20 vuotta syönyt Sepramia ja tuntuu, että ei toimi enää niin kuin pitäisi. Olen sairastunut tänä vuonna yleistyneeseen ahdistushäiriöön ja pelkään sen johtuvan Sepramin tehon alenemisesta. Olen yrittänyt vaihtaa lääkettä, mutta vaihdettu lääkekään ei ole oikein toiminut ja palannut takaisin Sepramiin. Nyt pian olen aloittamassa terapian. Toivon mukaan se ja lääke auttaisi.
Masennuslääkkeiden pitkäaikaiskäyttökokemuksia
2
203
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käyttänyt Perpriptyliä 30 vuotta.Lopulta sitä ei enää valmistettu. lääkäri kirjoitti samat aineosat, vain kahdessa eri lääkkeessä.T
Olen kyllä ajatellut viimeaikoina, että teho on voinut laimistua. Ei se mitään, unilääkkeen lopetinkin ja käytän nyt Opamoxia unilääkkeenä.Toiminut on hyvin - Anonyymi
Ystävättäreni on käyttänyt 30 lääkettä ja on tyytyväinen siihen jos unohtuu joskus kahtena päivänä peräkkäin niin sanoo että heti tuntuu kehossa
On ollut tyytyväinen lääkkeeseen ja vaikutus on pysynyt samanlaisena hänen sanojensa mukaisesti sama annos serotoniinia joka päivä .
Joten monilla on pieni tuki annos vuosikausia ja voivat hyvin sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305860Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171321Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511313Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231174PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1551098Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43989- 126974
- 37854
- 142793