Olen ärtynyt koska

Anonyymi-ap

minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.

104

3246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sinä mies ole koskaan hankala, kylmä olet välillä.

    • Anonyymi

      Minäkin kaipaan sinua (jos olet hän)

    • Anonyymi

      Sitä se rakkaus ihmisessä teettää, tutkittu asia. Mieliala heittelee laidasta laitaan.

      • Anonyymi

        Vähän rasittavia ihmiset joiden mielialat heittelee ylös alas sinne ja tänne, miten epävakaan ihmisen kanssa voi onnistua parisuhde ja voiko sellaiseen luottaa.?
        Itse olen sellainen järkkymätön kallio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän rasittavia ihmiset joiden mielialat heittelee ylös alas sinne ja tänne, miten epävakaan ihmisen kanssa voi onnistua parisuhde ja voiko sellaiseen luottaa.?
        Itse olen sellainen järkkymätön kallio.

        Ei se toinen välttämättä ole niin kaameen epävakaan oloinen sitten kun siinä viekussa on se toinen jota rakastaa ja joka rakastaa.
        Siihen asti saatta hyvin vaikuttaa järjettömän kaaokselta. Rakas rauhoittaa.
        Ja saa myös villiintymään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toinen välttämättä ole niin kaameen epävakaan oloinen sitten kun siinä viekussa on se toinen jota rakastaa ja joka rakastaa.
        Siihen asti saatta hyvin vaikuttaa järjettömän kaaokselta. Rakas rauhoittaa.
        Ja saa myös villiintymään..

        Voisitpa kertoa mulle tunteistas mies vai haluutko et teen sen ensin😘 en kestä tätä olotilaa. Nainen sivusta


    • Anonyymi

      Oletko näyttänyt ärtymystä, riidellyt hänen kanssaan tms?

      • Anonyymi

        Olen kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä.

        Tapaatteko vapaa-ajalla vai töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaatteko vapaa-ajalla vai töissä?

        Miksi kysyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kysyt?

        Mietin liittyykö itseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin liittyykö itseen

        Missä tapauksessa liittyy sinuun? Palstalla pieni todennäköisyys että tavoittaa oikeita ihmisiä. Ja samanlaisia tilanteita on monella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tapauksessa liittyy sinuun? Palstalla pieni todennäköisyys että tavoittaa oikeita ihmisiä. Ja samanlaisia tilanteita on monella.

        Voi liittyä jos on vapaa-ajalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi liittyä jos on vapaa-ajalla

        Vapaa-ajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa-ajalla.

        Koska tapasitte viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tapasitte viimeksi?

        Miten tämä liittyy sinuun ja mitä siitä seuraa vaikka liittyisikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä liittyy sinuun ja mitä siitä seuraa vaikka liittyisikin

        Olkoon sitten jos et tahdo kertoa mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon sitten jos et tahdo kertoa mitään

        Sinun vuorosi kertoa. En kaikkea tänne halua laittaa. Tietojen kalastelu, trollaus, muiden yksityisyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun vuorosi kertoa. En kaikkea tänne halua laittaa. Tietojen kalastelu, trollaus, muiden yksityisyys

        Kerroin ensiksi senkin, että tapaamme vapaa-ajalla. Et ole hän, hän ei ole tuon tyyppinen ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin ensiksi senkin, että tapaamme vapaa-ajalla. Et ole hän, hän ei ole tuon tyyppinen ikinä.

        Niin tapaamme vapaa-ajalla. Kunnioitan hänen yksityisyyttään ja siksi en halua kaikkea kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa-ajalla.

        Ohi meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tapaamme vapaa-ajalla. Kunnioitan hänen yksityisyyttään ja siksi en halua kaikkea kertoa.

        Eipä sitten voi mitään. Voin kertoa vielä, että olemme riidelleet viime aikoina enemmän kuin aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitten voi mitään. Voin kertoa vielä, että olemme riidelleet viime aikoina enemmän kuin aikaisemmin.

        Näin on hänen kanssaan ollut. Enemmän konflikteja kuin aikaisemmin. Hän on kielletty tunteiden kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on hänen kanssaan ollut. Enemmän konflikteja kuin aikaisemmin. Hän on kielletty tunteiden kohde.

        Kielletty ei sovi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielletty ei sovi

        Mikä on kiellettyä, riippuu siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kiellettyä, riippuu siitä

        En ole varattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varattu

        Hän on ja siksi en mitään sano


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ja siksi en mitään sano

        Asia selvä, ohi meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ja siksi en mitään sano

        Ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaatteko vapaa-ajalla vai töissä?

        EN MISSAAN


    • Anonyymi

      Koska viimeksi?

    • Anonyymi

      Miksi et ilmaiset niitä minulle? Olen yrittänyt ottaa yhteyttä lukuisia kertoja.

      • Anonyymi

        Miten olet ottanut yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet ottanut yhteyttä?

        *Ilmaise ja siis somessa


    • Anonyymi

      Jos olet hän nainen. Samoin, olen nyt ärtynyt, vaikka en yleensä. Tämä kevät ja tunteiden voimistuminen keväänkin kellon mukaisesti toi näköjään ärtymystä, heiluntaa samassa putkessa, jonka toisessa päässä on R🧡

      • Anonyymi

        Alkaako hänen nimensä R-kirjaimella?


    • Anonyymi

      Me tapaamme töissä. Minulla on tunteita häntä kohtaan myös, siksi se ärtymys tuntuu niin pahalta. Toisaalta tekisi mieli vaan halata ja suukottaa. En osaa päättää onko hän ihastunut vai inhoaako hän minua. Itse olen ihastunut. N->M

      • Anonyymi

        Toivoisin, että halaisit ja suukottaisit. En todellakaan inhoa sinua. Olen vähintäänkin ihastunut. En ole ikinä tuntenut näin voimakkaita tunteita niin mietin onko se jo enemmän kuin ihastumista. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin, että halaisit ja suukottaisit. En todellakaan inhoa sinua. Olen vähintäänkin ihastunut. En ole ikinä tuntenut näin voimakkaita tunteita niin mietin onko se jo enemmän kuin ihastumista. 🤔

        Ihana kuulla, että tunteesi ovat myönteisiä. Halataan ainakin, jos sopiva tilanne ikinä tulee. Voisimmepa kohdata vapaa-ajalla. Kyllä minunkin tunteet voimakkaita ovat, en voi olla ajattelematta häntä. Juuri nyt ajattelen hänen kasvojaan, ilmeitään, tapaa olla ja puhua sekä sitä pientä hetkeä, kun käsivartemme koskettivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla, että tunteesi ovat myönteisiä. Halataan ainakin, jos sopiva tilanne ikinä tulee. Voisimmepa kohdata vapaa-ajalla. Kyllä minunkin tunteet voimakkaita ovat, en voi olla ajattelematta häntä. Juuri nyt ajattelen hänen kasvojaan, ilmeitään, tapaa olla ja puhua sekä sitä pientä hetkeä, kun käsivartemme koskettivat.

        Lisäys ed. kommenttiin. Pohdin onko meillä sellaista henkistä läheisyyttä. Tai sitten olen vaan rakkausekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla, että tunteesi ovat myönteisiä. Halataan ainakin, jos sopiva tilanne ikinä tulee. Voisimmepa kohdata vapaa-ajalla. Kyllä minunkin tunteet voimakkaita ovat, en voi olla ajattelematta häntä. Juuri nyt ajattelen hänen kasvojaan, ilmeitään, tapaa olla ja puhua sekä sitä pientä hetkeä, kun käsivartemme koskettivat.

        Olet ihana. Minule sopii, että tavataan vapaa-ajalla. Muistatko milloin käsivartemme koskettivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana. Minule sopii, että tavataan vapaa-ajalla. Muistatko milloin käsivartemme koskettivat?

        Kiitos niin sinäkin (hänkin). Käsivartemme kosketti tänä vuonna, mutta ei tässä kuussa. Tässä kuussa olemme olleet siellä, missä käsivarret koskettivat. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos niin sinäkin (hänkin). Käsivartemme kosketti tänä vuonna, mutta ei tässä kuussa. Tässä kuussa olemme olleet siellä, missä käsivarret koskettivat. ;)

        Voisit olla hän nainen. :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit olla hän nainen. :))

        Kiva kuulla :)
        Keksitkö meistä vielä jotain mikä ei aukea ulkopuolisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla :)
        Keksitkö meistä vielä jotain mikä ei aukea ulkopuolisille?

        Meidän ❤️❤️ ei aukea ulkopuolisille. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän ❤️❤️ ei aukea ulkopuolisille. 😂

        Haha😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha😂

        Tänään käsivarret kosketti taas <3
        En oikeesti tiedä mitä tehdä, tuntteet vaan kasvaa.


    • Anonyymi

      Tiedän, että en voi kertoa tunteistani ja tiedän myös että hänkään ei voi. Mutta tunteita on.

      • Anonyymi

        Niin on pelkkä katse kertoo enemmän, kun tuhat sanaa ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on pelkkä katse kertoo enemmän, kun tuhat sanaa ♥️

        Totta ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ❤️

        Tosi paljon haluaisin sinun läheisyyttä 🤗😘 hyvää yötä ja nuku hyvin ♥️ toivottavasti nähdään lähiaikoina. Naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi paljon haluaisin sinun läheisyyttä 🤗😘 hyvää yötä ja nuku hyvin ♥️ toivottavasti nähdään lähiaikoina. Naiselle

        Kiitos, hyvää yötä sinulle myös ja kauniita unia. Näemme ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, hyvää yötä sinulle myös ja kauniita unia. Näemme ❤️

        Harmi, ettei nähty. Onneksi kuulin äänesi.


    • Anonyymi

      Aika pahasti kontaminoitua sittiä täällä jakautumassa solutasolla ihan kohta oksennuttaa. Jatkakaa horot

      • Anonyymi

        Tarvitsetko oksennusämpärin? Ojennan. Tai voithan vain olla lukemtta. Käy lenkillä tai jotain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsetko oksennusämpärin? Ojennan. Tai voithan vain olla lukemtta. Käy lenkillä tai jotain...

        En käy illalla lenkillä. Tietysti kun sais hänen tukea niin lähtisin.


    • Anonyymi

      Minulle saat kiukutella. Kuuntelen kyllä.

      • Anonyymi

        Kaipaan häntä ja siksi olen huonolla tuulella. Ajaudun helpommin konfliktiin hänen kanssaan, koska on tunteita pelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan häntä ja siksi olen huonolla tuulella. Ajaudun helpommin konfliktiin hänen kanssaan, koska on tunteita pelissä.

        Emme tarvitse tähän maailmaan enää yhtään lisää konfliktia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme tarvitse tähän maailmaan enää yhtään lisää konfliktia.

        Sellaiseen voi ajautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan häntä ja siksi olen huonolla tuulella. Ajaudun helpommin konfliktiin hänen kanssaan, koska on tunteita pelissä.

        Okei. Voit kiukutella. Kestän kaiken ikäisten uhmaa hyvinkin jos heitä rakastan.


      • Anonyymi

        Kuulostaa tyttö ;)))))) oikea asenne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan häntä ja siksi olen huonolla tuulella. Ajaudun helpommin konfliktiin hänen kanssaan, koska on tunteita pelissä.

        Siinä on ongelmansa, sillä saat ajettua minut vain kauemmaksi sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan häntä ja siksi olen huonolla tuulella. Ajaudun helpommin konfliktiin hänen kanssaan, koska on tunteita pelissä.

        unohda se


    • Anonyymi

      Jos et pidä tunteitasi sopivina niin laita ne syrjään äläkä pura tuota kaikkea minuun. Sitten taas jos et vaan pysty löytämään sanoja tai tapaa tai olet epätietoinen suhteeni, niin siinä tapauksessa tuo mahdottomuutesi ei ole niin tuomittavaa koska kukapa ei sitä olisi kokenut.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa


    • Anonyymi

      Jos on tunteita niin mikset sitten ole kiva mua kohtaan tulisit tapaamaan halittaisiin mutta kun ei joka kerta täytyy äristä ja murista mulle ei sellainen oo rakkautta

    • Anonyymi

      Jos on.ikävä niin tule juttelemaan rohkeasti ja jos mua haluat

      • Anonyymi

        Näin on


    • Anonyymi

      No ole sitten yhteydessä mun kanssa äläkä sitten ärsytä jos on ikävä niin ehdota tapaamista

    • Anonyymi

      Pillua taas jakanut

    • Anonyymi

      Jaa kenelle olet hankala

    • Anonyymi

      Olen väsynyt ja kuitti kaikin puolin. Tuntuisi tuhlaukselta jatkaa tät elämää vielä v.2025 puolelle.
      Millaista elämä kaikessa raadollisuudessaan oikeasti on, jätän pääongelmat kuvailematta.
      Pääsin lääkärillä käymään ja kerroin. Hiukan vaivautuneena hän sanoi: Kirurgiset toimenpiteet kohdallasi on jo tehty.

      En suostu omaehtoiseen poislähtöön; vedetään tämä ihmisarvoa alentava show loppuun asti.
      Yksi asia on varma; meitä on suomassakin tuhansia, tuhansia.

      • Anonyymi

        Voimia sinulle. Surullinen tilanne ja toivon, että jokin ratkaisu löytyy.


      • Anonyymi

        Olet muutakin kuin tuo tomumajasi, jota ei voi loputtomiin parannella.


    • Anonyymi

      Ei oo helppoa olla aina se, jota käytetään puolison mustasukkaiseksi tekemiseen. Varatut eukot hiplailemassa ja flirttaamassa.
      Saisipa joltain yhtä kivalta sinkkunaiselta samaa huomiota.
      -sinkkumies.

      • Anonyymi

        Saisinpa aamulla sinkkumieheltä sinkkunaiselle huomioo.Tiedät kyllä miten.Siten kuten muutamana aamuna olet antanut sitä.
        Sivusta.


    • Anonyymi

      hoitoooooooooooooooooooooooooooooooooon

    • Anonyymi

      Simo sinä isin oma kalsarikalle ja äänestät mielummin Orpoa ja Halla Ahoa Marinin sijaan vähän niin kuin sanoisit että säbä on isompi laji kuin koris ja Orpo vaan lisää velkoja

      • Anonyymi

        Kuka Simo 😊


    • Anonyymi

      Orpo ja Purra valehtelee ja kerää rahaa taskuun kun taas Markkanen Marin ja Hradecky tekee Suomesta näkyvämmän ja saattaa pelastaa Suomea monilta vaaroilta

      • Anonyymi

        Lääkkeet.


    • Anonyymi

      No tule sitten tapaamaan minua täällä olen ja olen yhtä ohana kuin ennenkin

    • Anonyymi

      Todellakin

    • Anonyymi

      Eikö se muka riittäisi että oltaisiin edes yhteydessä kovin tuskaista se näyttää olevan mä ainakin tykkäisin olla kanssasi yhteydessä

    • Anonyymi

      Porari

      • Anonyymi

        Tykkäisin miekii

        Mies


    • Anonyymi

      Kuulostaa vähän liian osuvalta. Sanoisit suoraan. Idioottikin näkee että tunteita on mutta koska varmuus puuttuu kun et avaa suutasi, vaikutat vain riidanhakuiselta ja kiukkuiselta. Muutoin voit jatkaa arkipäiväisiä höpöttelyitä, joihin on helppo tarttua. ❤️

      • Anonyymi

        Milloin sinä tällaista koit? Mistä näet että sillä toisella on tunteita? Asioiden sanomisessa suoraan on esteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sinä tällaista koit? Mistä näet että sillä toisella on tunteita? Asioiden sanomisessa suoraan on esteensä.

        Ihan hiljattain. Jos esteitä on toisen puolelta, vähän suoremmin toisin silti esiin. Ei se mitään pilaa.


    • Anonyymi

      Tunteita hänelle, tunnelmallista musaa kullalle:


      Cigarettes after sex:dark vacay

      • Anonyymi

        .. en ollut aiemmin kuullutkaan.. tykkäsin🎶🔥🧡


      • Anonyymi

        Kellehän kullalle oli tåä.. Mulle on joku laittanut ainakin tältä biisin jossain vaiheessa..


      • Anonyymi

        Ei kyllä ihan kiva ollut toi.


    • Anonyymi

      En olisi tuostakaan enää varma, enkä muustakaan.

      • Anonyymi

        Ole vain ihan tosi varma (jos olet hän..)


    • Anonyymi

      "Rontti" Rakastan sinua edelleen. 🧢

    • Anonyymi

      Olen kiukkuinen, koska lääkäri suositteli alko-juomien kokonaan lopettamisen. Punaviinilasillinen pari päivässä on terveellistäkin.
      Mutta kun olen kunnallisen sotepalvelun piirissä ja tarkkailtavana just alkoholinkäytön takii.
      Satuin olemamaan pienessä Santussa kun he tulivat verikoetta ottamaan.
      ...Noo, otethan sitten seuraavan kerran, häntä lohuttelin.

    • Anonyymi

      Elämässäni on muutenkin hankaluuksia riittämiin. Siksi väistyn - säästääkseni itseäni.

      • Anonyymi

        👏👍🎶🧘‍♂️ mood


    • Mielialan heittely on hitusen eri asia kuin rakkaus.

      Meinaan normaali mieli alan vaihtelu on ok
      Mutta kiihtyminen nollasta sataan , parhaillaan päivittäin ei ole kenellekkään normaalia.

      Tai piikittely yms.

      Kyllä sen kuuluisi olla jotain ihan muuta kun katkeruutta tai halveksuntaa.

      Elämässä pitää pystyä pitämään kontrolli myös päänsä sisällä.

      Tottakait jokainen meistä joskus tulistuu yms mutta jatkuvasti nii onko se enää rakkautta.

      Rakkaus on muutakin kuin tunnetila.
      Rakkaus on se elämä itsessään.

      • Anonyymi

        Todella hyvin kirjoitettu.


    • Anonyymi

      Ymmärrän sen kulta... Minäkin olen välillä hankala samasta syystä.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      219
      1871
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1090
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe