Eli oon vasta 8,v mut kai mä tämmöisen voin silti tehdä ja mun kaverin Paino on noussut 10 kg kun mä olin niillä niin katoin sen kouluterkkarilappua ja siinä luki painoa tullut reilummin tai jotain semmosta ja oon vähän huolissani siitä mut en tiedä mitä tehdä se on siis 8 vuotta pituutta on noin 134 cm ja paino jotain 38 kg
Mun kaverin paino nousi 10kg vuodessa
7
261
Vastaukset
- Anonyymi
Puhu asiasta rehtorin kanssa.
- Anonyymi
Toisaalta sinä et voi tehdä mitään muuta, kuin ehkä yrittää tukea häntä vaikka syömään terveellisemmin. Ylimääräiset herkut pois, välipaloinakin vaikka hedelmiä tai jotain sellaista.
Nykyään lapset ja nuoret syövät aika epäterveellisesti kaikkea valmista einestä ym., herkkujakin.
Sen mitä voit tehdä itseäsi ajatellen, on se, että älä huolestu liikaa kaverisi puolesta, ettei sinua ala ahdistaa, tai tule muuten mitään pahaa oloa.
Toki aina on hyvä olla huolissaan kaveristaan, mutta täytyy muistaa pitää huolta myös itsestä ja omasta jaksamisesta.
Minun mielestä kaverisi paino ei ole liikaa. Ja kasvaessa, kun pituuttakin tulee lisää, painokin yleensä löytää sen tasapainon, jos ei tosiaankaan herkuttele liikaa.
Ja muistakaa liikkua, se on tärkeää. - Anonyymi
Tuossa iässä pojilla kivekset kasvavat nopeasti ja painon nousu johtuu tästä luonnollisesta asiasta. Älä huolestu myös sinun kiveksesi kasvavat vielä.
- Anonyymi
No ei ole sullakaan järkeä päässä, kun tuon ikäiselle tuollaisia kirjoittelet.
Älä sinä 8-vuotias usko tuota väitettä.
- Anonyymi
voi luoja. 8 vuotiaan tehtävä ei ole huolehtia kaverinsa ylipainosta. Mitäköhän tämä kaveri syö kotona. Kaverin vanhemmat on vastuussa siitä mitä 8 vuotias lapsi syö.
- Anonyymi
Tässä kohdassa aina kysytään että joko sinulla on poikaystävä?
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125