Sinne meni kuokkavieras Varkaudesssa ohjelma
Niinpä siitä vittuuntuneena kaupunki ostaa tuotantoyhtiön ja se tuottaa
Ohjelmia päättäjistä ja tukijoista
Ja tuotantoyhtiö n nimeksi tulee
Hahhahhaa
Janne Katajan ja Aku Hirviniemi tuotantoyhtiö hihhihhii konkurssiin
11
436
Vastaukset
- Anonyymi
Tuotantoyhtiö Hahhahhaa kuvaa ensimmäisessä jaksossa Kaupungin valtuuston kokouksen
- Anonyymi
Ohjelman selostaa Imitaattori Jarkko Tamminen
Ja valtuutettujen ääntä ei kuulu kokouksesta vaan kaikki äänet tekee Jarkko Tamminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjelman selostaa Imitaattori Jarkko Tamminen
Ja valtuutettujen ääntä ei kuulu kokouksesta vaan kaikki äänet tekee Jarkko TamminenLisäksi välikommentit antaa Ismo Leikola
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi välikommentit antaa Ismo Leikola
Ismo Leikola sisko tahtoisin jäädä mutta tämä kaupunki on tylsä
Kaupunginjohtaja valtuusto mulle huutaa - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hyvin ryssitty.
- Anonyymi
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
Loppujen lopuksi, suurin osa veronmaksajien piikkiin. Paljon tavikset maksaneet julkkisyrittäjien ryssimisistä.
- Anonyymi
Siinä on taas leikitty kivasti myös sukulaisten rahoilla. Onneksi yksi sukulainen, kovapalkkainen, varmasti tiennyt miten mahdollisimman suuret valtion starttirahat, elytuet ym. Niitä sitten jemmaan.... kyllä pärjää. Näitä on tässä maassa nähty monet kerrat.
- Anonyymi
Hihhihhii
- Anonyymi
pete pete pete pete
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241