mies pelkästään kädellä.
Tai molemmat, itseni ja miehen.
T. Eräs Nainen
Joskus olisi kiva tyydyttää
28
800
Vastaukset
- Anonyymi
Voin tulla kokeilu kappaleeksi. Onko sinulla kik
- Anonyymi
Ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos savonmuan muori puutteessaan toistaa taas samaa juttuu. hähähähähä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otitko viivat kokkelista kikkelistä?
- Anonyymi
Ja mitähän kivaa siinä mahtas olla
- Anonyymi
Saada toinen laukeamaan.
Nähdä kun lentää.
Saada oma käsi spermaiseksi.
Tyhjentää toinen viimeiseen pisaraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saada toinen laukeamaan.
Nähdä kun lentää.
Saada oma käsi spermaiseksi.
Tyhjentää toinen viimeiseen pisaraan.Se olis ihanaa,vaimo teki sitä synnytyksen jälkeen kun ei pystynyt nussimaan.
Saat mieluusti tyhjentää pallini jos kelpaa yli viiskymppinen roteva mies
Autossa se onnistuu helposti
StorKuk esbo
- Anonyymi
Etkö paikallisesta baarista tai naapurikunnan baarista löydä suostuvaista miestä siihen hommaan?
- Anonyymi
En käy niissä (paikallinen on suljettu).
Vakkarin kanssa puuhataan muita juttuja... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakkarin kanssa puuhataan muita juttuja...Mistäpäin olet? Mikkelissä ois mies valmiina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet? Mikkelissä ois mies valmiina
Muualta kuin Mikkelistä.
- Anonyymi
Mitäs olet. Vatipää olet ihan oikeassa paikassa hähähähä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualta kuin Mikkelistä.
Oulun seudulla ois mies kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakkarin kanssa puuhataan muita juttuja...Käyt varmaan ruokakaupassa joskus. Sieltäkin saat yhtä varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyt varmaan ruokakaupassa joskus. Sieltäkin saat yhtä varmasti.
No enpä ole tähän mennessä saanut kuin ruokaa ja muuta mitä niissä myydään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä ole tähän mennessä saanut kuin ruokaa ja muuta mitä niissä myydään.
Jos olet oikeasti nainen, niin saat missä vain keksit ja uskallat sopivalta mieheltä kysyä. Mutta netissä naisena esiintyvänä miehenä, saanti voi olla heikompaa.
- Anonyymi
Ei sulta kysyttykään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet oikeasti nainen, niin saat missä vain keksit ja uskallat sopivalta mieheltä kysyä. Mutta netissä naisena esiintyvänä miehenä, saanti voi olla heikompaa.
Ihan oikea nainen olen.
- Anonyymi
Älå tukehdu mölyapina,käy navetas rauhoittumas
- Anonyymi
Oma avokki tekee sitä usein ja tykkään siitä ihan hitosti itsekin. On todella taitava siinä.
Joskus tyydyttää myös itseään siinä samalla, mutta ei aina. Käykö sitten jälkeen päin itsekseen "suihkussa" nautiskelemassa, en ole niistä kerroista kysellyt.
Mutta on kyllä todella miellyttävää, ei tosiaan tarvitse aina olla yhdynnässä.
Joskus tekee yllärinäkin, illemmalla, kun makoilen jo sängyllä ja odottelen unen uloa, hän alkaakin hiplailemaan mua ja kun saa mulle erektion, niin vemputus alkaa.
Hän tykkää tehdä sitä ihan muutenkin jo, kiihottuu kait siitäkin jo, kun kalu liikkuu hänen kädessään edes takaisin ja saa määrätä itse tahtia.
Ja se tuntuu olevan hänelle huippu, kun laukean. Silloin usein kyllä alkaa sormettamaan itseäänkin, välillä melki raivokkaan oloisesti.
Tykkää siitä, miltä laukeava kalu tuntuu kädessä. Turpoaa ensin ja jäykistyy liikkumattomaksi, sitten alkaa ruiskautelemaan spermaa. Tykkää kalun nytkähtelystä ja siitä, kun saa kätensä spermaiseksi. Ja tietty kun itse alan ääntelehtimään ym lauetessani.
Eli jos vain mahdollista, niin tyydytä mies käsin. Tykkäät varmasti, jos kerta se jo kiinnostaa ainakin ja mieskin tulee ihan varmasti yllättymään positiivisesti, kuinka hyvältä se tuntuu, kun saa käsihoidon joltain toiselta.- Anonyymi
On myös erittäin mukava herätä aamulla siihen, että vaimo runkkailee kivikovaa kyrpääni. Usein tilanne kääntyy ahnaaksi suihinotoksi tai litisevän märäksi ratsastukseksi. Mutta tosinaan on mukavempaa, kun hän vain runkkaa loppuun asti.
- Anonyymi
Voih...tulee entistä miestä ikävä.
- Anonyymi
mun vaimo runkkaa muo sen nyloneilla joskus kyllä tekee hyvää.
Mistä päin olet? Itse 33v mies varsinaisuomesta
- Anonyymi
Sieltä, mutta ...eh... en ole lasteni ikäisten kanssa.
- Anonyymi
Kyllä kelpaa m55 pirkanmaalta
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877