Rnainen jälleen

Anonyymi-ap

heräsin ikävään.

30

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin ikuisesti ikävissäsi ja näännyn tähän ja ⚰️

      • Anonyymi

        Ikävissäni


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­N­­y­m­f­­­o­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Punainen norsu

    • Anonyymi

      No mitä nyt? Koita nyt levätä. Menen nukkumaan. 🫂😴

    • Anonyymi

      Samoin tapahtui päiväunilla

      • Anonyymi

        …🫂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …🫂

        ⛺🏕️⛺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ⛺🏕️⛺

        Pystyssä vai retki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyssä vai retki?

        Pystyssä ofc


    • Anonyymi

      Meidän pitäis jutella, mutta missä ja miten.. kaikki jäi niin kesken ja epäselväksi silloin. Anteeksi.. olet ollut ajatuksissani paljon. ❤

      • Anonyymi

        🥂🍾🍾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥂🍾🍾

        Niinhän me tosiaan viimeksikin vähän kippisteltiin kun en muutakaan sinulle osannut ensin sanoa


      • Anonyymi

        Tulen kun näen autosi kuppilan pihalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen kun näen autosi kuppilan pihalla.

        Et näe autoa, menen sinne kävellen silloin harvoin kun menen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näe autoa, menen sinne kävellen silloin harvoin kun menen

        Tuletko vappuna hankia pitkin😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko vappuna hankia pitkin😃

        =D Parempi kun en tule silloin ollenkaan, seuraavana aamuna kun on työpäivä =D Joskus lähiviikkoina varmaan tulen.. Tule sinäkin sitten, ehkä ensin nähdään paikassa A ja sieltä jatkoille paikkaan B!??


    • Anonyymi

      Olen ihan samaa mieltä. Tule juttelemaan minulle jossain muualla kun palstalla jos olet hän..

      • Anonyymi

        Etsi numeroni jostain ja soita minulle, se olisi ehkä helpointa.. Et arvaakaan kuinka minunkin olisi tehnyt mieleni soittaa sinulle sen illan jälkeen ja puhua asiat läpi, mutta enhän minä voinut enkä "uskaltanut"! Toivoin vain että ehkä sinä ymmärsit miksi asiat meni kuten meni.. Mutta asiat jäi silti "ilmaan".. ja vaivaamaan meitä molempia. En itse edelleenkään rohkene soittaa sinulle!! Tai sitten nähdään sattumalta joskus kun nähdään, ja ikään kuin sattumalta ajaudutaan kaksin jonnekin juttelemaan :) Jos olet hän...


      • Anonyymi

        Ei hän varmaankaan tule,mutta tykkään silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi numeroni jostain ja soita minulle, se olisi ehkä helpointa.. Et arvaakaan kuinka minunkin olisi tehnyt mieleni soittaa sinulle sen illan jälkeen ja puhua asiat läpi, mutta enhän minä voinut enkä "uskaltanut"! Toivoin vain että ehkä sinä ymmärsit miksi asiat meni kuten meni.. Mutta asiat jäi silti "ilmaan".. ja vaivaamaan meitä molempia. En itse edelleenkään rohkene soittaa sinulle!! Tai sitten nähdään sattumalta joskus kun nähdään, ja ikään kuin sattumalta ajaudutaan kaksin jonnekin juttelemaan :) Jos olet hän...

        Niin.. Kyllähän tässä on tapahtunut juttuja mitkä on jääneet meitä molempia mietityttämään tai niinkuin hyvin sanoit ”ilmaan”..Viestiä lukiessa tuli sellainen olo että sinulla olisi jo numeroni..? Jos on numero tai s posti, niin lähesty ihmeessä.. Uskalla tehdä se oikeesti. Laitat vaikka viestin eka. Yritän itsekin huomenna (jälleen) etsiä yhteystietojasi..
        Maaliskuu Tilanteesta vielä.. ymmärrän mitä tarkoitat enkä ole siitä mieltäni pahoittanut. Jos olisikin uusi tilaisuus niin pelkään, etten uskalla sanoa mitään edellä mainitun vuoksi..Senkin takia olisi ihan hyvä puhua ja mahdollisesti sopia jotain. Ajautuminen on aina vähän harmillista se kun ei välttämättä toteudu vaikka kumpikin sitä toivoisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.. Kyllähän tässä on tapahtunut juttuja mitkä on jääneet meitä molempia mietityttämään tai niinkuin hyvin sanoit ”ilmaan”..Viestiä lukiessa tuli sellainen olo että sinulla olisi jo numeroni..? Jos on numero tai s posti, niin lähesty ihmeessä.. Uskalla tehdä se oikeesti. Laitat vaikka viestin eka. Yritän itsekin huomenna (jälleen) etsiä yhteystietojasi..
        Maaliskuu Tilanteesta vielä.. ymmärrän mitä tarkoitat enkä ole siitä mieltäni pahoittanut. Jos olisikin uusi tilaisuus niin pelkään, etten uskalla sanoa mitään edellä mainitun vuoksi..Senkin takia olisi ihan hyvä puhua ja mahdollisesti sopia jotain. Ajautuminen on aina vähän harmillista se kun ei välttämättä toteudu vaikka kumpikin sitä toivoisi..

        Muuten osuu, mutta tilanne sattui helmikuussa.. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten osuu, mutta tilanne sattui helmikuussa.. :/

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Miehen jutustelu itsensä kanssa kuulostaa hauskalta.

      • Anonyymi

        Meneppä hauska kuleksimasta


    • Anonyymi

      Mikään ei ole niin varma kuin epävarma.

    • Anonyymi

      Rnainen aurinko paistaa hangille ja järvelle,oletko rentoutunut terassilla.

      • Anonyymi

        Sen minkä pystynyt. Jospa nyt vklp saisi rentoutua enemmänkin …👌


      • Anonyymi

        Nyt ei ole kyllä pystynyt eikä ehtinyt rentoutumaan, mutta jospa se tästä vielä iloksi muuttuisi.. =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen minkä pystynyt. Jospa nyt vklp saisi rentoutua enemmänkin …👌

        Oliko kutsu kelopöytään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe