Tänään on mun viimeinen päivä

Anonyymi-ap

rakas kaivattuni 💖 on tullut aika lähteä jumalan kotiin 😢 taivaan valtakuntaan ✨ ikävöin sinua edelleen 💔 olet aivan ihana lämmin ja välittävä nainen 💖 olen surun murtama 😭 pieni ihminen en jaksa elää 😥👋💔🕊️✨

86

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä tee itsellesi mitään. Käsky "älä tapa" koskee myös ihmistä itseään. Sinulla ei ole lupaa tappaa itseäsi.

      • Anonyymi

        Hyvä pointti. Ei ole ratkaisu mihinkään. Myös omaisten hätä ja suru sekä syyllisyyden tunteet pitäisi ottaa huomioon. Tosin moni on siinä vaiheessa niin sumussa, ettei jaksa ajatella pitemmälle. Ei kannata edes uhkailla moisella. Jos tänne kirjoittaa, täytyy olla vielä aika tolkuissaan. Voimia!


    • Anonyymi

      Voitko lopettaa ton 😢💔 miksi sä olet surun murtama? Kyllä sun pitää jaksaa..
      Voitasko jutella?

      • Anonyymi

        Jatkan tunnistinkohan sut oikein? Jos voit nii kerrotko ekan kirjaimes ni tiiän. 💖🙏🏻💝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan tunnistinkohan sut oikein? Jos voit nii kerrotko ekan kirjaimes ni tiiän. 💖🙏🏻💝

        Antti Elme Makkonen olen, ja ton ihanan rakkaan ystäväisen 🥰 kirjainta sun ei ikin tarvii tietää eikä hän halua eikä hyväksy että sitä kerrotaan.
        -aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antti Elme Makkonen olen, ja ton ihanan rakkaan ystäväisen 🥰 kirjainta sun ei ikin tarvii tietää eikä hän halua eikä hyväksy että sitä kerrotaan.
        -aloittaja

        Ei mun sitä tarviikkaan tietää ikinä.
        Halusin vaan sun ekan kirjaimen tietääkseni tunnistinko oikein. Näköjään tunnistin.
        Kuulostit tosi kiukkuselle, enkä ymmärrä miksi.
        Anteeks et olin huolissani... 💝


    • Anonyymi

      Jaksat sinä elää❤️🌹

      • Anonyymi

        Eläminen sujuu ihan itsestään kun mieli vaan päästäisi irti naurettavista solmuistaan.
        Päästäkää irti silloin kun ei jaksa.
        Joku sanonta on: antaa hevosen murehtia kun sillä on isompi pää.


    • Anonyymi

      Mä tiedän sen tunteen omasta kokemuksestani. Ihmiselle iskee silloin päälle selviytymisvietti mikä auttoi itseäni pahimman yli. Nyt voin jo paremmin. Viime vuoden puolella tilanteeni oli aivan erilainen. Kun tunnistaa sen mikä asia omassa elämässä pitää saada kuntoon niin siihen on myös tähdättävä. Sen avulla pääsee pois siitä umpikujassa olemisen tunteesta ja ikään kuin raivaa ylivoimaiselta tuntuvan esteen tieltänsä. Voimia aloittajalle jaksamiseen 👍.

    • Anonyymi

      Taivaan kotiin sinun täytyy silloin mennä varsinkin jos Jeesus sinua kutsuu.
      Olet rakas❤️

    • Anonyymi

      Älä tee sitä. Hae apua, sinua tarvitaan täällä. Olet tärkeä. Voimia ❤️

    • Anonyymi

      Mitä????

    • Anonyymi

      Näen melkein sormien läpi...
      Etsi kirja käteen ...
      Tässä prinsessa pelastaa itsensä
      Amanda Lovelace
      Tarina prinsessasta joka muuttuu neidosta
      kuningattareksi. Tarina kerrottu runoina.
      Runot lyhyitä, helppo lukuisia. Uuvuttava
      matka. Tiedä että, jokaisen lukemasi sanan
      myötä sun on helpompi hengittää.
      Lopussa tulossa : oma onnellinen loppusi
      Saat sen kyllä.
      Palsta sekoittanut sua ja monien kirjoitukset.

    • Anonyymi

      itse käynyt sen läpi aikoinaan,
      kaikille ketkä kipuilee itsensä kanssa.

    • Anonyymi

      =)

      Miksi sinä lähdet taivaan kotiin, kun, on epävarmaa, kuitenkin,

      onko sellaista,

      vai, syntyykö vain uudestaan sitten vain,

      johonkin, vieläkin huonompaan elämään, jos huono tuuri käy,


      käytän kaiken valtani, elämässäni, ja, varsinkin nyky, tilanteessa, ettei sinulle,

      käy yhtään mitenkään,


      sillä, pienistä asioista, on surullista, rangaista, jotka, yleensä kuuluvatkin

      ihmisen, elämään, sillä ketään ei ole täydellinen,


      toivon sinulle vain kaikkea, hyvää ja hienoa,

      ja, jos jotain sanon, tai kirjoitan, niin sitä ei todellakaan kannata, ottaa,

      tosissaan, sillä olen vain moni, ongelmainen, ja äärimmäisen vaikeasti henkisesti,

      sairas, oleva, henkilö,


      jos, jotain, ihmiset, maailmassa haluavat kuunnella,

      niin, niitä neroja, älykkäitä ja viisaita kyllä löytyy,


      minua, ei todellakaan tarvita siinä ja näissä asioissa,


      N

    • Anonyymi

      Sinua rakastaa moni ihminen täällä maanpäällä ja sinulla on täällä tärkeä tehtävä. Olet ainutlaatuinen ja sinulla on syytä jäädä tänne ❤️ löydät vielä elämänilon ihan varmasti 💛 itsekin olen käynyt yhtä syvällä ja nyt olen kiitollinen kun löysin voimia jatkaa tätä elämän pituista matkaa. Aurinko vielä paistaa sinullekin vaikka nyt tuntuu vaikealta sitä uskoa

    • Anonyymi

      minä ainaki listan nämä vuodet ja hakkaan takaisin ja tuhoan. toivottavasti saan hakata heidät kunnolla ja tuhota heidän elämää

    • Anonyymi

      semmoista se on, se porukka hakkasi minua ja elämääni 10 vuotta, elämänilo palaa aina kun pääsee heiltä ja heidän vainoltaan karkuun, mutta sehän ei käy heille koska sinä voit hyvin ja he eivät saa, tarpeeksi että hyödytöisit heitä ja ottaisit paskaa heiltä. semmosta se on tsemppiä!

      • Anonyymi

        Kaikki täällä ihan omasta vapaasta tahdosta ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki täällä ihan omasta vapaasta tahdosta ovat.

        Miten sinun mielesi prosessoi tätä miehen tajunnanvirtaa? Jopa huolestuttavampaa kamaa sulla


    • Anonyymi

      vottymsisinta oli laittaa töihinkin sitä kiusaa, pari vittuämmää ja paikat vaan vaihtuu kun hakkaavat ja vievät kaikkea. toivottavasti pääsen kostamaan nämäkin.

    • Anonyymi

      toivottavasti saan kostaa näitä myös yksityiselämän lehmäryhmä ja saada, heidät paskoihin paikkoihin ja hakata heitä ja saada vaikuttaa, paskaa ei ihmisiin. jokainen teko kostetaan. ikävä että Leenalla jo ikää ettei pääse ihan kaikkea kostamaan, ehkä sitten vedetään nyt loppuelämäsi täysillä ja jatketaan sitten seuraavaan? niinhän se sanoi kun yritin puhua kostosta, ole hiljaa ootko hullu, ne saa tämän elämän hyväksi ehkä sitten seuraavaan elämään huonoa. saisinpa paskoa tuon ämmän ja hakata sen kunnolla ja sen porukan. hyi saatana ainoa mitä se on hakenut niin huonoa elämää minulle ja, kaikkea paskaa ja varastanut hyvää muille. onneksi on ämmä kaueampana muuten tappaisin koko ryhmän, toivottavasti pääsen pieksemään ja tuhoamaan koko porukan etäältä. oikeasti hyi saatana mitä väkeä hyi saatana. ei voi olla noin ällöä porukka. toivottavasti saan kostaa kaiken.

    • Anonyymi

      nyt hakataan ota pää tuohon alas ja pitkin vähän raivoa siihen, näin etänä ja kiukusta 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Sinäkin joutilas mies voisit vaikka tanssimusiikkia säveltää mieluummin


    • Jung kutsuu tunnetta sielun pimeäksi yöksi. Jokainen kohtaa sen muodossa tai toisessa. Suuri elämänmuutos, kuten parisuhteen päättyminen tai läheisen ihmisen menehtyminen voi aiheuttaa tyhjyyden, toivottomuuden, tarkoituksettomuuden ja pimeyden tunteen, joka tuntuu ylitsepääsemättömältä.

      Jung uskoi, että sielun pimeä yö on välttämätön osa henkistä kehitystä. Se on matka syvempään itsetuntemukseen ja oman identiteetin löytämiseen. Vaikka se voi olla kivulias ja pelottava kokemus, se voi lopulta johtaa henkilökohtaiseen kasvuun ja transformaatioon.

      Miten selviytyä sielun pimeästä yöstä?

      Pimeän yön kokemuksessa on tärkeää olla kärsivällinen ja lempeä itseään kohtaan. Seuraavat asiat voivat auttaa selviytymään:

      Hyväksy kokemus: Pimeän yön kokemus on osa elämää ja sitä ei voi välttää. On tärkeää hyväksyä se ja kohdata se rohkeasti.

      Hae apua: Pimeän yön kokemus voi olla erittäin vaikea käydä läpi yksin. On tärkeää hakea apua ja tukea terapeutilta, ystäviltä tai perheeltä.

      Pidä huolta itsestäsi: Pimeän yön aikana on tärkeää pitää huolta itsestäsi fyysisesti ja henkisesti. Syö terveellisesti, nuku riittävästi ja liiku säännöllisesti. Tapaa ihmisiä.

      Löydä merkityksellisyyttä: Pimeän yön kokemus voi auttaa ihmistä löytämään uuden elämän tarkoituksen ja suunnan. Pohdi, mikä on sinulle tärkeää ja anna sille aikaa ja energiaa.

      Muista, että pimeä yö ei kestä ikuisesti: Pimeän yön kokemus on ohimenevä vaihe. Sen läpi kulkeminen voi johtaa syvään henkiseen kasvuun ja transformaatioon.

      Jos koet sielun pimeää yötä, älä jää yksin. Hae apua ja tukea, ja muista, että se on ohimenevä vaihe.

      Albert Camus koki elämän absurdina ja merkityksettömänä. Hän pohti itsemurhaa filosofisesti; pohdinnan seurauksena hän ymmärsi, että elämän merkitykset tulevat vaikeuksista ja niiden voittamisesta. Elämä on jatkuvaa kamppailua ja se (ironista kyllä) tekee elämstä elämisen arvoisen.

      PS. Kristinuskon oppien mukaan itsemurhaajat joutuvat helvettiin. Älä tee itsellesi mitään peruuttamatonta. Se on väärin läheisiäsi kohtaan.


      https://ruokasota.fi/2024/02/26/corpus-philosophica-sielun-pimea-yo-carl-jungin-mukaan/

      • Anonyymi

        -Sivusta-
        Hyvä pointti 👍 Miekin romahdin, mutta nyt kömmitty ylöspäin. t. Yks nais"soturi"


    • Anonyymi

      sitten Lauri, Emilia, Anniina, Katri, päät riviin ja lähetää vähä potkimaan. ja kun kukaan meinaa, tehdä töitä niin hakataan helveristum sitä Katjaa myös oikein vitusti ja Kristaa ja Iinaa

      • Anonyymi

        ai sä haluut tapaa mut, myöhästä kun hyppään nyt parvekkeelta, en ole täällä enää 4 tunnin päästä lukemassa sinun vihaviestejä.
        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai sä haluut tapaa mut, myöhästä kun hyppään nyt parvekkeelta, en ole täällä enää 4 tunnin päästä lukemassa sinun vihaviestejä.
        -aloittaja

        Ai tuot tämän oveluutesi nyt esille, taas. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tuot tämän oveluutesi nyt esille, taas. 🤔

        Hei
        olen a:n sisko, ja voin sanoo et a ei ollut lyhyen elänmänsä aikana mitenkään ovela, eikä se ole koskaan ketään kiusannut, ei hän tarvinnut elämässään mitään pirkka-pekka peteliusta. ja voin ihan oikeesti sanoo et nyt se ihan oikeesti on hyppäämässä, lähetti tämän keskustelun linkin just mulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        olen a:n sisko, ja voin sanoo et a ei ollut lyhyen elänmänsä aikana mitenkään ovela, eikä se ole koskaan ketään kiusannut, ei hän tarvinnut elämässään mitään pirkka-pekka peteliusta. ja voin ihan oikeesti sanoo et nyt se ihan oikeesti on hyppäämässä, lähetti tämän keskustelun linkin just mulle.

        Laitoin Aalle tekstarin just,
        toivottavasti huomaisi sen.. 😪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        olen a:n sisko, ja voin sanoo et a ei ollut lyhyen elänmänsä aikana mitenkään ovela, eikä se ole koskaan ketään kiusannut, ei hän tarvinnut elämässään mitään pirkka-pekka peteliusta. ja voin ihan oikeesti sanoo et nyt se ihan oikeesti on hyppäämässä, lähetti tämän keskustelun linkin just mulle.

        Näkisitpä sä tän..
        Saatko sä Anttia kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tuot tämän oveluutesi nyt esille, taas. 🤔

        Joo miehen yksinkeskustelu on todella kiintoisa, muista syödä iltapala niin jaksat tuumailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo miehen yksinkeskustelu on todella kiintoisa, muista syödä iltapala niin jaksat tuumailla

        Nyt pää umpeen!
        Ootko sä oikeesti noin säälittävä että auot turpaas kun on todella nuoresta ihmisestä kyse ja näin vakavasta asiasta.
        Tää ei tosiaan ollut mitään pilaa.


    • Anonyymi

      Tulin surulliseksi aloituksesta. Harkitsethan vielä sinullakin on varmasti läheisiä, jotka jäävät kaipaamaan❤💔🙏

      • Anonyymi

        Kiitos sulle tuosta!
        Sain äsken juteltua hetken hänen kanssaan, toivottavasti myös siskonsa menis vaikka luoksensa ettei ois yksin. 🙏🏻🤍💝 -sivusta-


    • Anonyymi

      Säälissä olen itsekin elänyt, uhriutunut ja syyllistänyt muita, mut sit opin näkemään asioita myönteisemmällä tavalla ja se opetti sen, että olin ollut kaikesta niin väärässä ennen. Opin ottamaan vastuuta enemmän omasta tekemisestä, se helpotti oloa paljon. Suosittelen tätä muillekin.

      • Anonyymi

        Tämänkin oisit voinut pitää siellä omassa päässäs.
        Nuori poika, melkein lapsi vielä ja sä tuut siihe lässyttää vaikket tiedä mitään kyseisen tilanteesta!


    • Anonyymi

      Mies naiselle ilmeisesti

    • Anonyymi

      Kissa koiralle

      • Anonyymi

        🥸💪🏼 taas mennään eteenpäin


      • Anonyymi

        Sinulla ei kaikki toimi komentokeskuksessa olkiesi välissä, sama ois jättää käyttämättä ollenkaan


    • Anonyymi

      Ei minulta tämä tiedät kyllä. 😂

      • Anonyymi

        Johan oli nopea poisto.. eli olet yypeen lemmikkejä varmaankin. Naura ittes vaikka kaatopaikalle!


    • Anonyymi

      Syö kinkku

    • Anonyymi

      Ei ole naisesta miehelle ...totta on

      • Anonyymi

        Eiköhän tää oo N- N


    • Anonyymi

      Ei ole naista

      • Anonyymi

        Onko se yhteiskunnan vika?


    • Anonyymi

      Hei hei!

    • Anonyymi

      Sellainen se oli sekin antaja

      • Anonyymi

        Millaista elämystä tavoittelet näillä aforismeilla, mitä pistelet miehen höpötysten sekaan? Et taida saada sitä kliimaksia


      • Anonyymi

        Mikä vtun antaja ?


    • Anonyymi

      Jos teet itsemurhan, et ole taivaaseen menossa.

      • Anonyymi

        Kyllä kaikki sinne menevät, turhaa höpötystä sinun tekstisi.


      • Anonyymi

        Älä lässytä!
        Tuo varmaan auttaakin toista tässä tilanteessa.


    • Anonyymi

      Suomessa mitään muuta ole kuin työssäkäyntiä ja asuntolainan maksua sekä velanottoa. Mitään tulevaisuutta ole, harmaata arkea. Hengissä pysyy paremmin kun on lämpöisessä ja valoissa ympäristössä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti et pety, jos toivomasi osoite osottauutukin mielikuvituksen tuoteeksi. Kuten itse otaksun.

      • Anonyymi

        Minkähän osoitteen sinä tässä miehen trollauksessa oikein näet? Ei ihan stemmaa viisastelusi


    • Anonyymi

      Antakaa ihmisen päättää elämästään, masennus on vaarallinen sairaus. Eutanasia tulee sallia suomessa.

    • Anonyymi

      Aloittajalle:
      Anna Jeesuksen auttaa sinua. Jeesus ei kutsu sinua tekemään itsellesi pahaa. Hän näkee sydämeen ja Hän pystyy auttamaan todella kipeissäkin vaiheissa.
      Puhu myös jollekin, johon luotat. Voimia sinulle!

      • Anonyymi

        En ole ap.mutta vastaan. Olen uskossa, enkä ole suicidaalinen. Mielelläni täältä pois lähtisin, joillekin Jeesuskaan ei vastaa mitään. Yksinäinen jää yksin, hylätyksi hämärään hiljaisuuteen, ja myös Jumala on hiljaa.

        Normaalia,.saati kohtalaisen mukavaa elämää eläneet eivät ymmärrä, että joillekin ihmisille elämä on vastoinkäymisten jatkumo..

        Rikkinäinen, sairas kasvuympäristö, lapsuus
        Koulukiusattu
        Ei yhtään turvallista aikuista ympärillä
        Sairastelua
        Näköalattomuus, ei pääse elämään kiinni
        Ei pääse ajoissa terapiaan, eheytymään
        Ei pääse työelämään
        Hyväksikäyttöä; henkistä, fyysistä, aineellista
        Ei löydä parisuhdetta
        Ainoa lapsi erittäin vakavasti sairas
        Ystävät hylkäävät vaikeina hetkinä
        Äärimmäinen köyhyys
        Vakava sairastuminen, liikuntarajoitteet
        Ei kelpaa edes seurakuntaan, koska ei ole "terve palvelemaan ja hyväosainen"

        Kerrotko, milloin Jeesus auttaa ja vastoinkäymiset loppuvat? Syitä jaksaa elää, kun on yksin, rahatta kotona, ei edes ulos luontoon kävelylle pääse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap.mutta vastaan. Olen uskossa, enkä ole suicidaalinen. Mielelläni täältä pois lähtisin, joillekin Jeesuskaan ei vastaa mitään. Yksinäinen jää yksin, hylätyksi hämärään hiljaisuuteen, ja myös Jumala on hiljaa.

        Normaalia,.saati kohtalaisen mukavaa elämää eläneet eivät ymmärrä, että joillekin ihmisille elämä on vastoinkäymisten jatkumo..

        Rikkinäinen, sairas kasvuympäristö, lapsuus
        Koulukiusattu
        Ei yhtään turvallista aikuista ympärillä
        Sairastelua
        Näköalattomuus, ei pääse elämään kiinni
        Ei pääse ajoissa terapiaan, eheytymään
        Ei pääse työelämään
        Hyväksikäyttöä; henkistä, fyysistä, aineellista
        Ei löydä parisuhdetta
        Ainoa lapsi erittäin vakavasti sairas
        Ystävät hylkäävät vaikeina hetkinä
        Äärimmäinen köyhyys
        Vakava sairastuminen, liikuntarajoitteet
        Ei kelpaa edes seurakuntaan, koska ei ole "terve palvelemaan ja hyväosainen"

        Kerrotko, milloin Jeesus auttaa ja vastoinkäymiset loppuvat? Syitä jaksaa elää, kun on yksin, rahatta kotona, ei edes ulos luontoon kävelylle pääse?

        Kiitos arvokkaasta ja koskettavasta viestistäsi. Olet oikeassa, voi olla vaikeaa ymmärtää toisen kokemaa kipua, jos ei ole itse kokenut vastaavaa, ja muutenkin me ihmiset koemme ja suhtaudumme samanlaisiinkin kokemuksiin ja vaikeuksiin kukin omalla tavallamme ja syvyystasolla.
        Joillekin tulee elämässä kohtuuttoman paljon vaikeuksia ja, niin kuin laitoit, aivan kuin jatkumona vastoinkäymisiä.

        Tässä joitakin mietteitä, joita tuli nyt mieleeni Raamatusta:

        Abraham joutui odottamaan Jumalan lupauksen toteutumista Iisakista noin 25 vuotta.

        Jeesus näki köyhän lesken laittamat pari kolikkoa paljon kallisarvoisempana kuin niiden, jotka laittoivat liiastaan. (Jeesus on kiinnostunut ihmisen sydämestä ja sydämen asenteesta.)

        Jeesus näki miehen, joka oli sairastanut 38 vuotta ja paransi hänet.

        Pietari kysyi Jeesukselta kuinka Johannekselle tulee käymään, ja sen sijaan, että Jeesus olisi pyytänyt Pietaria miettimään sitä, mitä Jeesus tahtoo Johanneksen elämässä tehdä, sanoi Hän Pietarille: Seuraa sinä minua.
        En todellakaan ajattele, että Jeesus tarkoitti sillä, että meidän ei tulisi olla kiinnostuneita toisista ihmisistä ja heidän hyvinvoinnistaan vaan ymmärrän Hänen tarkoittaneen ainakin sitä, että Jumalalla oli Pietarille oma suunnitelmansa ja Johannekselle omansa. Jeesus kutsui heitä molempia kuitenkin seuraamaan Häntä. Se kertoo itselleni myös siitä, että Jeesus on kiinnostunut jokaisesta ihmisestä yksilöllisesti. Unohtamatta sitä, että Hän on kutsunut uskovia rakastamaan toisiaan ja myös, niitä, jotka eivät usko.

        Ennenkuin Natanael oli tavannut Jeesusta, oli Jeesus jo nähnyt hänet ja tiesi kuka Natanael on ja millainen hän oli.

        Minulla ei ole vastausta siihen, milloin saat Jeesukselta kaipaamasi vastauksen. Sen mitä voin tehdä, on rukoilla, että Hän vastaa sinulle jo pian jotenkin. Lisäksi voin rukoilla, että löytäisit sellaisen seurakunnan, jossa sinun on hyvä olla ja tervetullut olo. Me kaikki tarvitsemme Jumalan armoa ja anteeksiantoa, seurakunnissa ei ole täydellisiä ihmisiä. Me kaikki olemme vielä matkalla ja joiltain osin rikki.

        Omalta kohdaltani voin kertoa tähän, että Jeesus on auttanut minua vuosien varrella paljon ja vaikeina aikoina muistuttanut rakkaudestaan ja antanut toivoa. Hän on käyttänyt myös muita ihmisiä osoittamaan Hänen rakkauttaan. Joskus Hänen apunsa on jokin Raamatun kohta, joka puhuttelee ja koskettaa. Joskus se on Hänen läsnäolonsa ja Hänen antama rauha, jonka voi tuntea sisimmässä. Joskus jokin laulu, jonka kautta Hän puhuttelee. Rukous on iso lahja, ja se kun joku rukoilee toisen puolesta tai rukous yhdessä.
        Varmaan jokainen kokee joskus, että Jumala on hiljaa. Silti, silloinkin Hän rakastaa ja näkee asiamme, vaikka ei tuntuisi tai näyttäisi siltä, vielä. Minullakin on omat kipuiluni Jumalan vastausten odottamisessa.

        Tarkoitukseni ei ollut vähätellä kenenkään pahaa oloa. Tahdoin yrittää tuoda toivoa, muistuttamalla Hänestä, joka rakastaa ihmistä kaikkein eniten.

        Pahoittelut näin pitkästä vastauksesta.

        Voimia sinullekin paljon, joka laitoit tuon viestin.


    • Anonyymi

      Setämies ei saa säpistä edes nuorilta naisilta, jolloin tuo yhyy voisi mennä vielä läpi, joten olisit kokeillut tuota nuorempana

      • Anonyymi

        Tiiä sitten miten tämä kollektiivinen rankaisu näiden miehen provojen tiiraajille sit toimii


      • Anonyymi

        Pidä se suus ummessa jos ei ole hyvää sanottavaa.
        Kyseessä ei tosiaan ole mikään vanha irstas setämies, vaan nuori poika.
        Sellaiselle te täydelliset ja hyvät ihmiset vttuilette kun tilanne on saat*nan vakava.
        Oisitko yhtä julma ja tunteeton jos tietäisit että sanot noin esimerkiksi 16 vuotiaalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiä sitten miten tämä kollektiivinen rankaisu näiden miehen provojen tiiraajille sit toimii

        Ota se pääs sieltä prseestäs joskus ees pois.
        Edes niinku hetkeksi..


    • Anonyymi

      Koita jaksaa pieni ihminen. Kyllä se vielä iloksi muuttuu. Hyvää yötä ja parempaa huomista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittajalla on selkeästi epävakaa persoonallisuushäiriö.

      • Anonyymi

        Liian kiltti on aina vaarassa joutua suden suuhun? Alistuu ja siten altistuu enemmän vaaroille? Harmin paikka, ei muuta voi todeta, kun ei osaa olla toiselle auttavana kätenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian kiltti on aina vaarassa joutua suden suuhun? Alistuu ja siten altistuu enemmän vaaroille? Harmin paikka, ei muuta voi todeta, kun ei osaa olla toiselle auttavana kätenä?

        Säikähdin tänään pahanpäiväisesti

        Enteitäkin oli

        Kuollut rotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säikähdin tänään pahanpäiväisesti

        Enteitäkin oli

        Kuollut rotta

        Itkettää ja ahdistaa

        Tietämättömyys

        Suru

        Se vain tulee


      • Anonyymi

        Mieti vähän kirjottelet.


      • Anonyymi

        Mieti mitä kirjoitat tänne


    • Anonyymi

      Älä ala kuule magian kanssa pelleilemään.

    • Anonyymi

      Magia voi hyvin. Ei ole kuollut rotta.

    • Anonyymi

      "Rakkaus on väkivaltaista, rakkaus on puhdasta
      Rakkaus on vastaus, rakkaus on parannuskeino
      Mutta rakkaus voi tappaa sinut, jos menetät jonkun,
      Mikään ei kestä ikuisesti, rakkaus on kuin ladattu ase

      Mitä enemmän rakastat, sitä enemmän kärsit kivusta
      Pelkäät menettäväsi kaiken, rakkaus on julma, julma peli
      Ja paholainen hymyilee, kun hän ottaa rakkautesi pois"

      Laula kaikille ihmisille...."

      (Elikkäs Antti nyt mietintä myssy päänän ja miettimään mitä muita keinoja purkaa surua kun oma kuolema .
      vaikka siltä juuri nyt tuntuu ihan niiku tässä laulussakin sanotaan .
      Monet
      kirjoitaa,pirtää tai
      tekee musiikkia .
      Rakkaus
      tai sen päättyminen on luonut paljon lauluja.
      ennenku poistut ...
      niin kijoita ja sävellä siitä ihan oma biisi ensin)

      • Anonyymi

        Oot varmaan vanhempi ja oo fiksumpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot varmaan vanhempi ja oo fiksumpi

        Mä oon menetyäny serkkuni oman käden kautta kun olin nuori.
        Ja mun elämässä on rakkaus juttui alkanut ja loppunut.
        Jokainen loppu ja menetys sattuu. Jonkin loppuminen on semoinen tunne se kuuluu loppuun ja uuteen alkuun .
        Mut siti elämä jatkuu . Mutta se jatkuu toisella tavalla ja toisen laisena.
        Vaikka ekaksi tuntuu siltä et .. sä et unohda jota rakastit.
        Ja mietit vielä kerran ...
        Ja kyllä mä oon pian keskiikäinen.


    • Anonyymi

      Metsäsianvittunaaman sadut

    • Anonyymi

      Oletko vielä täällä? Älä luovuta. On vain tämä yksi elämä. Oletko huomannut, miten paljon tuntemattomatkin välittävät? Minäkin. Toivon auringon tulevan viimein näkyviin sinulle.

    • Anonyymi

      Tule ennen Vappua....

      • Anonyymi

        Kuka pyytää ? Minne sä A pyydät ennen vappua ja miksi?


    • Anonyymi

      Älä nyt hyvä ihminen mene tekemään jotain tyhmää itsellesi. Maailma on miehiä ja naisia täynnä. Jos se yks ihminen ei välitä, niin sen takia ei mennä tekemään itselleen jotain.
      ❤️ Kaiva se taistelija sisältäsi. Kukaan ei ole niin pieni niinkuin masentunut mieli väittää. Se liekki lepattaa. Ei saa antaa periksi.

    • Anonyymi

      Toivottavasti olet kunnossa.Jätä päihteet jos käytät.Pyydä apua.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1902
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1363
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1250
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 13
      1010
    Aihe