Käynyt ikävästi tälle perheelle

Anonyymi-ap

17

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin Ilomantsissa. Asukkaidenhan on muutettava pois kehityksen tieltä.

    • Anonyymi

      Tyhmäähän se tänne on alunperinkin edes muuttaaa

    • Anonyymi

      kaikista ei ole asumaan korvessa, maalikylä kutsuu, kyllähän sitä tekosyitä löytyy kun kyllästyy asumaan vähän sivummalla.

      • Anonyymi

        Ei ole tekosyy!
        Viihtyivät hyvin ja yrittivät, hieno perhe!


    • Anonyymi

      Tässä taas nähtiin. Ruotsissa on paremmat sossu tuet, sinne ne kaikki muuttaa .Kuka nyt Ilomantsin korpeen jää, kun tukkirekat aiheuttavat silloin tällöin häiriötekijöitä, ja kännykkämasto välkyttää kolmen kilometrin päässä.
      Ruotsiin Ruotsiin, sinnehän ne kaikki, niinkuin joskus 70 luvulla konsanaan.
      Heikot sortuu elon tiellä, jätkät sen kun porskuttaa.

      • Anonyymi

        Et tainnut ymmärtää pointtia...
        Et siis tosiaan hoksannut?


      • Anonyymi

        Masto on aivan talon vieressä... Melua ja säteilyä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masto on aivan talon vieressä... Melua ja säteilyä on paljon.

        Onko tosiaan luvallista pystyttää salko aivan talon viereen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tosiaan luvallista pystyttää salko aivan talon viereen?

        Onneksi sielt pääsee suht koht nopeasti pois, mites pitkään suunnilleen ne asuntojen myyntiajat onkaan?Meneekö 10 kk vai vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masto on aivan talon vieressä... Melua ja säteilyä on paljon.

        Säteilyä saa mastoista runsaasti . Olen eräällä teleoperaattorilla ollut työssä kuopion pielisen ja joensuun alueella yli 10 vuoden ajan eri työtehtävissä . Olen nykyisin eläkkeellä . Sanotaan kuinka mastojen säteily ei ole ionisoivaa joten se on mukamas haitatonta säteilyä ihmiselle . Näin ei todellisuudessa ole . Työssäni oli pakko osata ja käyttää erilaisia mittareita viikottain . Mittarien lukemat tai työn puolesta saadut ohjeistukset eivät valehtele . Minä ihmettelen kovasti tätä maston sijoitusta heidän talonsa viereen . Katsoin tämän perheen majatalon osoitteen karttapalvelusta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säteilyä saa mastoista runsaasti . Olen eräällä teleoperaattorilla ollut työssä kuopion pielisen ja joensuun alueella yli 10 vuoden ajan eri työtehtävissä . Olen nykyisin eläkkeellä . Sanotaan kuinka mastojen säteily ei ole ionisoivaa joten se on mukamas haitatonta säteilyä ihmiselle . Näin ei todellisuudessa ole . Työssäni oli pakko osata ja käyttää erilaisia mittareita viikottain . Mittarien lukemat tai työn puolesta saadut ohjeistukset eivät valehtele . Minä ihmettelen kovasti tätä maston sijoitusta heidän talonsa viereen . Katsoin tämän perheen majatalon osoitteen karttapalvelusta .

        Hyvää tietoa sinulta, kiitos!

        Kysymys on, että saavatko nämä eleoperaattorit laitella mastoja omavaltaisesti, kysymättä paikoilla asuvilta tai kunnilta?
        Kai jonkinlaiset säännöt on olemassa?

        Kuka on vastuussa näistä säännöistä?

        Toinen asia on, että kai voivat siirtää näitä mastojen paikkoja, jos lähellä' asuvat valittavat.

        Jos on vaikka kerrankin todettu, että mastojen säteily on ionisoitavaa, niin silloin asettaminen on rikollista. Siihen löytyy kyllä rikospykälä miten sopeuttaa.

        Ajattelen, että miten paljon tämä perhe on uhrannut omasta elämästään.
        Heidän ainakin pitäisi saada reipas korvaus tältä teleoperaattorilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tosiaan luvallista pystyttää salko aivan talon viereen?

        Tätä itsekin mietin, että ihan uskomatonta miten voidaan masto lähelle taloa pystyttää. Eikö asukkaat voi mitenkään asiaan vaikuttaa. Eihän täältä kukaan halua kohta syrjemmästä taloa ostaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä itsekin mietin, että ihan uskomatonta miten voidaan masto lähelle taloa pystyttää. Eikö asukkaat voi mitenkään asiaan vaikuttaa. Eihän täältä kukaan halua kohta syrjemmästä taloa ostaa!

        Asiaa pitäisi tutkia ja ottaa selville!
        Ennemin tai myöhemmin saattaa sama juttu sattua kenelle tahansa.

        Tottakai pitää asukkaitten itse voida vaikuttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa pitäisi tutkia ja ottaa selville!
        Ennemin tai myöhemmin saattaa sama juttu sattua kenelle tahansa.

        Tottakai pitää asukkaitten itse voida vaikuttaa!

        Karjalan Heilissä on ilmainen lakipalsta.
        Sieltä voisi kysyä.
        Vastauksesta olisi hyötyä kaikille muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säteilyä saa mastoista runsaasti . Olen eräällä teleoperaattorilla ollut työssä kuopion pielisen ja joensuun alueella yli 10 vuoden ajan eri työtehtävissä . Olen nykyisin eläkkeellä . Sanotaan kuinka mastojen säteily ei ole ionisoivaa joten se on mukamas haitatonta säteilyä ihmiselle . Näin ei todellisuudessa ole . Työssäni oli pakko osata ja käyttää erilaisia mittareita viikottain . Mittarien lukemat tai työn puolesta saadut ohjeistukset eivät valehtele . Minä ihmettelen kovasti tätä maston sijoitusta heidän talonsa viereen . Katsoin tämän perheen majatalon osoitteen karttapalvelusta .

        Aika kauan saat halata sitä lähetintä, että saat edes jonkunlaisen palovamman. Ei-ionisoiva säteily ei hirveästi muuta voi tehdä, koska energiamäärä ja taajuus eivät vaikuta atomitasolla tapahtuviin asioihin.


    • Anonyymi

      Viinitornin huipulla on 5g masto? Miten lie säteilööpi ympärille

    • Anonyymi

      Onkos se ylä-lutti vielä kaupan?Ainakin monta vuotta se oli myynnissä...nyt eikun ostohousut jalkaan ja kaupan tekoon jos vielä myynnissä..Takuu varmasti saavat olla rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe