Onko kellään kokemuksia verkkokauppa Furmus?
Verkkokauppa Furmus
9
1907
Vastaukset
- Anonyymi
Rahat, reilu 400, meni, tuotteita ei kuulu, millään kanavalla ei saada yhteyttä, sivutos/facea ei ole päivitetty aikoihin......
- Anonyymi
Aivan surkea kauppa. Tilaus tehty, saatu väärät tuotteet ja palautuksen kanssa hidastellaan, kukaan ei vastaa mitään ja viimein kun vastataan on kaikessa pitkä viive. Ei voi suositella kenellekään.
- Anonyymi
Odottanut tilausta 3 kk. Sivustolla toim. aika noin 5. Aina sanovat että pahoittelut menee vielä 2 viikkoa että tulee varastolle.
- Anonyymi
Maksettua tilausta ei ole toimitettu, normaali toimitusaika 3 viikkoa, nyt 6 viikkoa mennyt. 2,5 viikkoa sitten lupasivat, että tulee alle 2 viikossa... Toivottavasti konkurssipesästä sentään saa rahansa...
- Anonyymi
Ei toimi, tais rahat jäädä heille(tuotteita en ole siis saanut). Uusimmat taloustiedot ei hyvää luppaa…
- Anonyymi
Kirjoitin juuri toiseen keskusteluketjuun. Lyhyesti: ei ole maksettua tuotetta kuulunut eikä toimitusajat ja lupaukset pidä paikkaansa. Toivottavasti ei rahat mennyt tilauksessa.. Päivitän vaikka tilannetta, jos tilaus joskus tulee, niin tulee jotain positiivista vastinettakin, mutta tähän asti mennyt kyllä heidän kanssaan ihan päin persettä.
- Anonyymi
Kylläpäs alkaa ahdistaa, kun näitä kommentteja lukee! Tilasin maaliskuun lopulla omaan hintatasoon kalliin Finarten maton. Luki, että toimitus 2-3 viikkoa. Laitoin viestiä ja kysyin, että koskahan tulee ja vastattiin, että tehtaalta tuli vastaus, että toimitus on vasta viikolla 24 tai 25. Nyt kun asiasta kyselin sanottiin, ettei tiedetä tarkkaan, mutta menee juhannuksen yli. Luvattiin kyllä 50€:n hyvitys. Ahdistaa, että tuleeko koko mattoa.
- Anonyymi
Itselle samoin tilattua tuotetta ei ole kuulunut. Onneksi en ole maksanut etukäteen. Taidan peruuttaa tilaukseni kun konkurssiksi tuota voi jo varmaan sanoa. Harmi heille myös.
- AnonyymiUUSI
Ovat talousvaikeuksissa. Velkomustuomio jo tullut ja velkojana Posti. Tämä selittänee myös sitä miksi tavaraa ei saada lähetettyä. Eivät osaa sanoa koska pystyvät maksetut tuotteet lähettämään vai pystyvätkö ollenkaan. Jos olette täältä jo tilanneet, niin kannattaa perua kaupat ja ottaa rahat, jos vaan mahdollista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576