Verkkokauppa Furmus

Anonyymi-ap

Onko kellään kokemuksia verkkokauppa Furmus?

9

1907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahat, reilu 400, meni, tuotteita ei kuulu, millään kanavalla ei saada yhteyttä, sivutos/facea ei ole päivitetty aikoihin......

• Anonyymi

Aivan surkea kauppa. Tilaus tehty, saatu väärät tuotteet ja palautuksen kanssa hidastellaan, kukaan ei vastaa mitään ja viimein kun vastataan on kaikessa pitkä viive. Ei voi suositella kenellekään.

• Anonyymi

Odottanut tilausta 3 kk. Sivustolla toim. aika noin 5. Aina sanovat että pahoittelut menee vielä 2 viikkoa että tulee varastolle.

• Anonyymi

Maksettua tilausta ei ole toimitettu, normaali toimitusaika 3 viikkoa, nyt 6 viikkoa mennyt. 2,5 viikkoa sitten lupasivat, että tulee alle 2 viikossa... Toivottavasti konkurssipesästä sentään saa rahansa...

• Anonyymi

Ei toimi, tais rahat jäädä heille(tuotteita en ole siis saanut). Uusimmat taloustiedot ei hyvää luppaa…

• Anonyymi

Kirjoitin juuri toiseen keskusteluketjuun. Lyhyesti: ei ole maksettua tuotetta kuulunut eikä toimitusajat ja lupaukset pidä paikkaansa. Toivottavasti ei rahat mennyt tilauksessa.. Päivitän vaikka tilannetta, jos tilaus joskus tulee, niin tulee jotain positiivista vastinettakin, mutta tähän asti mennyt kyllä heidän kanssaan ihan päin persettä.

• Anonyymi

Kylläpäs alkaa ahdistaa, kun näitä kommentteja lukee! Tilasin maaliskuun lopulla omaan hintatasoon kalliin Finarten maton. Luki, että toimitus 2-3 viikkoa. Laitoin viestiä ja kysyin, että koskahan tulee ja vastattiin, että tehtaalta tuli vastaus, että toimitus on vasta viikolla 24 tai 25. Nyt kun asiasta kyselin sanottiin, ettei tiedetä tarkkaan, mutta menee juhannuksen yli. Luvattiin kyllä 50€:n hyvitys. Ahdistaa, että tuleeko koko mattoa.

• Anonyymi

Itselle samoin tilattua tuotetta ei ole kuulunut. Onneksi en ole maksanut etukäteen. Taidan peruuttaa tilaukseni kun konkurssiksi tuota voi jo varmaan sanoa. Harmi heille myös.

• Anonyymi
      UUSI

Ovat talousvaikeuksissa. Velkomustuomio jo tullut ja velkojana Posti. Tämä selittänee myös sitä miksi tavaraa ei saada lähetettyä. Eivät osaa sanoa koska pystyvät maksetut tuotteet lähettämään vai pystyvätkö ollenkaan. Jos olette täältä jo tilanneet, niin kannattaa perua kaupat ja ottaa rahat, jos vaan mahdollista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59