Himangan koppavat nuoret virahaltijat

Anonyymi-ap

On se kumma kun joillakin opetus ja sosiaalialan "viranhaltioilla" on varaa katsoa nenänvartta pitkin ja tervehtiminen on ihan mahdoton ajatus. Ostoslärryn sisältö kyllä kiinnostaa ja mutta tervehtiä ei pysty.
Tietenkään tämä ei koske kaikkia kylän opettajia eikä sos ja lapsityön viranhaltioita mutta joukossa on pari kaktuksen niellyttä. Mahtavat olla niin hyviä ihmisiä että ei oo rahvaalle varaa päivää sanoa. Me kuitenkin maksetaan heidän palkkansa!

11

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näinhän se on. Me ei olla mahtavia ja kehtaamme tännekkin kirjoitaa omalla nimellä.
      Eikös vaan.

    • Anonyymi

      Näinhän se opettaja toimii esimerkkinä lapsille.

    • Anonyymi

      No asia vaivaa enemmän täällä Kalajoella kuin Himangalla,nimittäin täällä Kalajoella on aikas paljo sellaista ihmeen kyräilyä katsotaan vähän niinkuin vintturaan toista ollaan muka parempia:/

      • Anonyymi

        Sitä löytyy varsinkin Kaupungin johdosta ja muutamalla kaljuuntuneella, vanhemmalla valtuutetulla.


    • Anonyymi

      Off topic. Koppava on hieno sana, jota kuulee harvoin nykyään. Koppavuus ei kuitenkaan ole vähentynyt, päin vastoin ehkä.

    • Anonyymi

      Se on kuulkaas monela vaikeeta täälä Himangala. Sitä joutuu jossain virallisesti kertoon, että mikä on kotikunta. Sanopa siihen, että Kalajoki. Se on yhä monele suuri häpee. Kerro siinä julkisesti, että ei osattu aikonaan hoitaa omia asioitaan. Tekee väliin pikkusen mieli piikitelä sinne Kalajoele päin.

    • Anonyymi

      Oletko joskus saanut jälki-istuntoa vai eikö sossu antanut sinulle rahaa ryyppäämiseen? Vai mistä noin infantiili äkäisyys sinulla kumpuaa?

      • Anonyymi

        Saako sossusta rahaa dokaamiseen. En usko. Onko sinulla asiasta parempaa tietoa. Saako sitä noin vaan ja pitääkö sinne varata aika. Voiko etänä hoitaa asian. Olisi jännä kokeilla, kun olen aina juonut omia rahoja. Kuka muuten maksaa sinun juomiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako sossusta rahaa dokaamiseen. En usko. Onko sinulla asiasta parempaa tietoa. Saako sitä noin vaan ja pitääkö sinne varata aika. Voiko etänä hoitaa asian. Olisi jännä kokeilla, kun olen aina juonut omia rahoja. Kuka muuten maksaa sinun juomiset.

        Kuule poika minä maksan juomiseni ihan itse on meinaan sen verran paree palkka kun sinulla ruikuttajalla olen kuitenki ammatiltani sähköasentaja/kaapeliasentaja jolla työkokemusta melkein 30v tta että turhaa tulla minulle tavis taateleitten ruikuttaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule poika minä maksan juomiseni ihan itse on meinaan sen verran paree palkka kun sinulla ruikuttajalla olen kuitenki ammatiltani sähköasentaja/kaapeliasentaja jolla työkokemusta melkein 30v tta että turhaa tulla minulle tavis taateleitten ruikuttaan

        Olet tainnut saada aika kovan sähköiskun. Oliko juomisesi alkanut aikaisemmin, ilmeisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule poika minä maksan juomiseni ihan itse on meinaan sen verran paree palkka kun sinulla ruikuttajalla olen kuitenki ammatiltani sähköasentaja/kaapeliasentaja jolla työkokemusta melkein 30v tta että turhaa tulla minulle tavis taateleitten ruikuttaan

        Oho. Ihanko oikein johtotehtävissä....
        Väri väriin ja loput maihin....
        Savun hälvettyä tarkistat kytkennät...
        Asentamasi laitteet toimivat savulla - savun loputtua laite pysähtyy...
        Amatimies!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      263
      2501
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1997
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1258
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe