Pidättekö testosteroiinia tihkuvista miehistä?

Anonyymi-ap

Sellaisista isoilla rinta ja käsilihaksilla varistetuista veistoksista ?

59

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidän!
      T. Hehku
      Nalle oli vasta kohta tuosta. Jotain runoja xD lihaksikkaat miehet ilahduttaa enemmän sängyn puolella :)

      • Anonyymi

        Et ole hehku joten annapa olla. Hehku ei tykkää sellaisista yhtään!


    • Anonyymi

      Pidän älykkäistä ja huumorintajuisista miehistä. Harmittavan harvassa tuossa segmentissä.

      • Anonyymi

        Samoin. Testotihkut tuppaavat olemaan vähän sellaisia, joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä.


    • Anonyymi

      En. Pidän tavallisen ihmisen näköisistä.

    • Anonyymi

      En pidä lihaksikkaista miehistä. Pidän hoikista miehistä.

    • Anonyymi

      eipä kiinosta. normaali, keskustekutaitoinen ja kohtelias mies kiinnostaa aina

    • Anonyymi

      En välitä sellaisista. Ei kohtaa älyllisesti sellaiset minuun.

    • Anonyymi

      En innostu yhtään salikönteistä. Perheessä on, niin heidän pullistelua joutunut kestämään varmaan ihan tarpeeks ..😂

    • Anonyymi

      Ei testotimppoja minulle kiitos.

    • Anonyymi

      Mutta jos mies on komea ja vieläpä rikas niin sitten alkaakin kiinnostamaan. Kyllä, vaikka olisi vaarallisen puoleinen jännämies niin silti. Se on mukavaa kun hienhaju on pistävä. Se pitäisi kyllä määritellä millaiseksi keskustelijat mieltävät minkäkin tyyppiset stereotyyppiset ihmiskuvatukset. Nyt kun ihmisistä on tulossa steriilejä niin s11tosoreja tarvitaan enemmän kuin koskaan. Tavallaan yhteiskunnan vika se kun nykyään inhotaan naisellisia naisia ja miehekkäitä miehiä ja sen sijaan ihannoidaan mahdollisimman miehekkäitä naisia ja naisellisia miehiä. Ei täällä olis ketään sinkkunaista meikäläiselle jolla viiksikarvat kasvaa? Mieluiten Flandersin kaliiperia. Partakin saa rehottaa. Ollaan nyt sit trollina täysiä mukana tässä insanityssa kun se kerran on muotia 😅.

    • Anonyymi

      Kyllä miehen pitää olla vahva ja lihaksikas.

    • Anonyymi

      Tykkään lihaksista. Minullakin on ihan sporttinen vartalo. En kuitenkaan nyt tarkoita sellaisia painonnostajia kenellä se massakaudi on jäänyt vuosiksi päälle ja kerryttänyt läskimahan. Sellainen "100 metrin juoksija" on mun mieleen.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Lihaksia sopivassa suhteessa, koska siitä näkee, että jotain on kunnon eteen tehty. Eli sporttinen olemus.


    • Anonyymi

      Kaikkihan niistä tykkää mitä enemmän lihasta sen enemmän on järkeä päässä.

      • Anonyymi

        Nauroin ääneen.


    • No vastauksista päätellen, ei ihme että ei kukaan tykkää minusta, ku oon tällänen lihakasa.

      • Anonyymi

        Kukaan ei edelleenkään usko näitä salijammu tarinoitasi. Gubbe joka istuu 24/7 koneella määkien ja uskaltautuu välillä ulos hiippailemaan hyi vttu prkle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei edelleenkään usko näitä salijammu tarinoitasi. Gubbe joka istuu 24/7 koneella määkien ja uskaltautuu välillä ulos hiippailemaan hyi vttu prkle

        Sitäpä juuri, game over


      • Anonyymi

        Mä ainakin olen sanonut sulle jo aikaisemmin, että sellainen salikasalook EI ole suurimman osan naisista mieleen, ei edes niiden tavoittelemiesi nuorten naisten. Siitä lookista tykkää vain tietty naisryhmä, joilla usein on sitten muutoinkin kovat vaatimukset.

        Salikasalook muuten lisäksi vanhentaa. Hoikka ja sutjakassa kunnossa oleva mies on aina nuoremman oloinen kuin salilla isoksi pumpattu mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä ainakin olen sanonut sulle jo aikaisemmin, että sellainen salikasalook EI ole suurimman osan naisista mieleen, ei edes niiden tavoittelemiesi nuorten naisten. Siitä lookista tykkää vain tietty naisryhmä, joilla usein on sitten muutoinkin kovat vaatimukset.

        Salikasalook muuten lisäksi vanhentaa. Hoikka ja sutjakassa kunnossa oleva mies on aina nuoremman oloinen kuin salilla isoksi pumpattu mies.

        No sille ei voi sitten mitään. Ollaan yksin vaan sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sille ei voi sitten mitään. Ollaan yksin vaan sitten.

        Aina voi muuttaa osan saliharjoittelusta muunlaiseksi liikunnaksi ja myös miehille tekisi hyvää muistaa muukin lihashuolto, venyttely ym. Minesti näkee miehiä, joiden lihaksista huomaa, että salilla on kyllä käyty, mutta lihaksiston muu huoltaminen on jäänyt väliin. He ovat sellaisia no kankeita kasoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi muuttaa osan saliharjoittelusta muunlaiseksi liikunnaksi ja myös miehille tekisi hyvää muistaa muukin lihashuolto, venyttely ym. Minesti näkee miehiä, joiden lihaksista huomaa, että salilla on kyllä käyty, mutta lihaksiston muu huoltaminen on jäänyt väliin. He ovat sellaisia no kankeita kasoja.

        Minä oon jo yli-ikäinen ukko. Joudan hautaan. Kaikki hauska on jo mennyttä....


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä oon jo yli-ikäinen ukko. Joudan hautaan. Kaikki hauska on jo mennyttä....

        Omahan on elämäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ainakin olen sanonut sulle jo aikaisemmin, että sellainen salikasalook EI ole suurimman osan naisista mieleen, ei edes niiden tavoittelemiesi nuorten naisten. Siitä lookista tykkää vain tietty naisryhmä, joilla usein on sitten muutoinkin kovat vaatimukset.

        Salikasalook muuten lisäksi vanhentaa. Hoikka ja sutjakassa kunnossa oleva mies on aina nuoremman oloinen kuin salilla isoksi pumpattu mies.

        "Salikasalook muuten lisäksi vanhentaa. Hoikka ja sutjakassa kunnossa oleva mies on aina nuoremman oloinen kuin salilla isoksi pumpattu mies."

        Hoikka ja sutjakka saattaa olla liian kuiva ja rypyt näkyy. Sellainen laiha läski.
        Salilla käynti ei vanhenna, jos ruokavalio on kunnossa. Monella "kasalla" sen lihaksen lisäksi on läskiä joka kertoo ettei syödä puhtaasti. Eli koitetaan saada plussakalorit eineksillä, pizzoilla yms. Sillä on paljon väliä mitä syö.

        Crossfitissä näkyy hyvännäköisiä miehiä. Siellä sen voiman lisäksi tehdään aerobista ja muutakin. Eli heillä on rasvaprossa alhaisempi. Heillä on usein myös ruokavalio paremmassa jamassa kuin salikörmyillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei edelleenkään usko näitä salijammu tarinoitasi. Gubbe joka istuu 24/7 koneella määkien ja uskaltautuu välillä ulos hiippailemaan hyi vttu prkle

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Salikasalook muuten lisäksi vanhentaa. Hoikka ja sutjakassa kunnossa oleva mies on aina nuoremman oloinen kuin salilla isoksi pumpattu mies."

        Hoikka ja sutjakka saattaa olla liian kuiva ja rypyt näkyy. Sellainen laiha läski.
        Salilla käynti ei vanhenna, jos ruokavalio on kunnossa. Monella "kasalla" sen lihaksen lisäksi on läskiä joka kertoo ettei syödä puhtaasti. Eli koitetaan saada plussakalorit eineksillä, pizzoilla yms. Sillä on paljon väliä mitä syö.

        Crossfitissä näkyy hyvännäköisiä miehiä. Siellä sen voiman lisäksi tehdään aerobista ja muutakin. Eli heillä on rasvaprossa alhaisempi. Heillä on usein myös ruokavalio paremmassa jamassa kuin salikörmyillä.

        "Hoikka ja sutjakka saattaa olla liian kuiva ja rypyt näkyy. Sellainen laiha läski."

        Tietysti jos määrittelee asiat noin kummallisella tavalla. Normaalimääritelmissä hoikka on hoikka ja laiha on laiha ja ne ovat tyystin eri asia. Normaalimääritelmissä hoikka ei ole koskaan kuivakka ja sutjakkassa ei ole isoa määeää laskiä. Vaan saathan sinä tietysti määrittää hoikan laihaksi ja pullean hoikaksi ja rajusti ylipainoisen hieman pulleaksi. Omapa on asiasi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sille ei voi sitten mitään. Ollaan yksin vaan sitten.

        Helposti korjattu. Jätät salin väliin kuukaudeksi ja alat tehdä pienemmillä painoilla. Hetkessä olet sopivan kokoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei edelleenkään usko näitä salijammu tarinoitasi. Gubbe joka istuu 24/7 koneella määkien ja uskaltautuu välillä ulos hiippailemaan hyi vttu prkle

        Itsellekkö vastasit gubbe!


    • Anonyymi

      Yritän olla sortumatta stereotypisointiin, ei kaikki salikarjut ole natseja ym

    • Valehtelisin jos väittäisin, ettei miehinen keho silmääni miellyttäisi. Ja kyllä, nimenomaan testosteroni on hyvin mielekäs asia.

      • Anonyymi

        Sulla taita mies olla ihan uupelo siitä testosteronista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taita mies olla ihan uupelo siitä testosteronista?

        Uupelo?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Uupelo?

        😁 oletkos seurannut huutokauppakeisaria, Aki kun ei tunnista jotain härveliä niin se on "uivelo", olkoon sitten mikä onkaan... tuli mieleen tuosta "uupelo"sta 🙂, tunnistamaton olotila tms vastine


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        😁 oletkos seurannut huutokauppakeisaria, Aki kun ei tunnista jotain härveliä niin se on "uivelo", olkoon sitten mikä onkaan... tuli mieleen tuosta "uupelo"sta 🙂, tunnistamaton olotila tms vastine

        Aku Ankassa "uivelo" tarkoitti typerystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aku Ankassa "uivelo" tarkoitti typerystä.

        Pitäiskö tuo nyt tulkita sitten niin että uivelo on typerä tunnistamaton kapistus 🙂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Uupelo?

        uupelo tarkoittaaa pulaa tai puutetta


      • E-Lukka kirjoitti:

        😁 oletkos seurannut huutokauppakeisaria, Aki kun ei tunnista jotain härveliä niin se on "uivelo", olkoon sitten mikä onkaan... tuli mieleen tuosta "uupelo"sta 🙂, tunnistamaton olotila tms vastine

        Joskus sattumalta oon katsonut joo. Mut en niin paljoa, että tunnistaisin tuollaisen yksityiskohdan😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        uupelo tarkoittaaa pulaa tai puutetta

        Testosteronista välillä on puutetta juu… siis että voisin olla sen testosteronin kanssa lähemminkin tekemisissä.
        Itsehän olen hyvin estrogeenipitoinen.


    • Anonyymi

      Tässä kommettiketjussa huomaa hyvin kun estrogeenia tihkuvat miestissi pallomahat ja nice puoliset ryhävalaat dissaa ihmisiä ketkä pitää huolta itsestä ja omasta kropasta. Pidätte itseänne jotenkin fiksuina, mutta olette päästäneet itsenne sairaaloiseen kuntoon. Jos ihminen on hyväkuntoinen tai hyvännäköinen niin, voi samaan aikaan olla fiksu, kohtelias, keskustelutaitoinen,jne mitä näitä nyt kommenteissa luki.

      • Anonyymi

        Kertoo se ainakin elämänhallinnasta noin yleensä että millainen on ihmisen habitus. Sillä on kuitenkin väliä millainen elämäntyyli itsellään on. Olen ollut välillä duuneissa mitkä ovat vieneet minusta mehut, jolloin vapaa-aikani harrastukset ovat jääneet sikseen. Kannatan sitä että tekee duunia sen verran määrällisesti ja laadullisesti että jaksaa elää vielä vapaa-aikanakin. Ja että ylipäätään ehtii elää vapaa-aikaa. En halua elää työpaikalla kuten Japanissa tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo se ainakin elämänhallinnasta noin yleensä että millainen on ihmisen habitus. Sillä on kuitenkin väliä millainen elämäntyyli itsellään on. Olen ollut välillä duuneissa mitkä ovat vieneet minusta mehut, jolloin vapaa-aikani harrastukset ovat jääneet sikseen. Kannatan sitä että tekee duunia sen verran määrällisesti ja laadullisesti että jaksaa elää vielä vapaa-aikanakin. Ja että ylipäätään ehtii elää vapaa-aikaa. En halua elää työpaikalla kuten Japanissa tehdään.

        Juuri näin👍


    • Anonyymi

      Harteikkuus se juttu. Ei niinkään lihakset. Miehen pehmeä maha on just hyvä tyyny nukahtaa kun katsotaan elokuvaa.

    • Anonyymi

      Mulla on liian isot aivot. Kaikki muu on pientä.

    • Anonyymi

      Enemmän ehkä miehistä, jotka keskittyvät oman kropan sijasta naisen kroppaan.😊 En tiedä, mistä pidän. Kokemusta on niin minimaalisesti.

      Auttoiko vastaukseni sinua? Miksi kysyt?

    • Anonyymi

      Tietysti sopivan kokoiset lihakset (mielummin ilman läskiä) ovat terveydenkin kannalta hyväksi. Tietenkin jos menee liiallisuuksiin, sen jälkeen näyttää pissahädässä lönkyttävältä apinalta.

      • Anonyymi

        Ennemminkin pakarat menee pinkeeksi kovasta kyykkäämisestä ja muutenkin olemus kangistuu ja joutuu menemään leveiden hartioiden takia sivuttain oviaukoista.


      • Anonyymi

        Asiaa voi lähestyä luonnon lailla. Eläimet eivät ajattele kasvattavansa mahdollisimman suuria lihaksia, vaan sopivimman kokoiset, jolloin voima, ketteryys, nopeus ja muut tärkeät ominaisuudet yhdistyvät mahdollisimman tehokkaaksi metsästys- ja selviytymistaidoksi.


    • Anonyymi

      Joo ..oot se alfa 😎?

    • Anonyymi

      Mulla ei ole koskaan ollut mitään tyyppiä. Minkälainen miehenä viehättää. Ja tohon aloituksen kuvailuun mahtuu aika laaja skaala.
      Viehätyn persoonaan. Ja jos sattuisi olemaan yllämainittuun kategoriaan sopiva niin olisi. Tai jos olisi pienempi mies ja ilman lihaksia ja veistoksellisuutta niin olisi. Mua viehättää enemmän se ihmisen kokonaisuus, persoona, kuin jokin yksittäinen piirre tai kehon tyyppi. Tai varsinkaan mikään stereotyyppinen käsite kenestäkään. Ja niihin en edes oikeastaan usko. Oikeastaan se, että ihminen, mies, olisi oman itsensä oloinen. Edusti hän mitä tyyppiä tai kategoriaa tahansa. Ja oikeastaan edustataisi vain itseään. Sen kummemmin luokittelematta itseään.

    • Anonyymi

      Haluan maskuliinisen miehen, mutta en mitään lihaskimppua vaan sellaisen joka on muuten tosi maskuliininen, vähän sellainen kuin mitä entisajan tukkijätkät oli.

      Miehen pitäisi olla minun mielestä perheen pää ja auktoriteetti henkilö, joka päättää perheen asioista ja siihen tarvitaan sitä, että mies on vahva johtaja hahmo, eikä niinkuin nämä nykypäivän modernit poninhäntä miehet. Joiden rinnalla minä tunnen itseni mieheksi.

      Onkohan tällaisia miehiä enää olemassa vai onko maskuliinisuus kokonaan miesten keskuudesta poistunut ominaisuus?

    • Anonyymi

      Testosteroiinia... tarkoitit kai anabolisia.

      • Testosteronia on miehillä yleensä hyvin ihan luonnostanki. Ja toisilla lihakset kasvaa helpommin kuin toisilla. Se on geneettistä, että miten hyvin treeni tarttuu lihaksiin ja myös pitää nähdä paljon vaivaa niiden tekemiseen, levätä ja syödä hyvin...


    • Anonyymi

      En eikä tunteeni koskaan syty pelkän ulkonäön perusteella. Tunteet syttyy enemmän kanssakäymisessä toisen käytöksen perusteella.

    • Anonyymi

      Yksi syy miksi jätin exsäni
      Oli kyseisen miehen ruma elintaso laski maha.
      Itse pidän jos miehellä on sixspäkki
      Itselläkin on .
      Naiselta

      • Anonyymi

        Minulla on useampikin sixbägi osa on kylmässä.


    • Anonyymi

      Mun tyyppi näyttää taviksemmalta. Mitään bodaria en halua, mut pitää silti oman itsensä takia pitää omasta hyvinvoinnista huolta :)

    • Anonyymi

      Lihasta kyllä saa, samalla lisääntyy ruokahalut, ylläpito riittää, terveysliikunta on tärkein.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe