Päätin päästää irti kaivatustani

Anonyymi-ap

En vaan jaksa enää toivoa sellasta mikä ei tule toteutumaan.
Tuntuu pahalta mutta samalla järkevältä. Olen oikeasti maailman järkevin, rakastuneena vain unohdin olevani sitä.

40

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei läheisyyttä ei seksiä

      • Anonyymi

        …. Vielä


      • Anonyymi

        Läheisyys ja seksi ei liity häneen mitenkään. Ei olla oltu niin lähekkäin koskaan.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­y­­m­f­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tsemppiä irtipåästämiseen. Itse odotan sitä valaistumista, että niin minunkin pitäisi tehdä...
      Lopettaa haihattelu ja hyväksyä kohtalo.

      • Anonyymi

        Kiitos. Eiköhän tämä onnistu kun annan itselleni aikaa olla surullinen ja pahalla tuulellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Eiköhän tämä onnistu kun annan itselleni aikaa olla surullinen ja pahalla tuulellakin.

        Onko sinulla mies oikeastaan koskaa mitään muuta moodia, oli emojeita kuun paljo hyvänsä?


    • Anonyymi

      Olisitko voinut puhua kaivatullesi. Ehkä se olisi riittänyt. Jos ei vain tiennyt, että kaipaat. Olisi voinut yllättyä iloisesti.

      • Anonyymi

        Tietää että ihastuin. Ei sanonut siihen oikein mitään, joten sekin todistaa että ei ole kiinnostunut. Niin se vaan on. Olen haihatellut tyhjää, koska ollaan ihan ok väleissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietää että ihastuin. Ei sanonut siihen oikein mitään, joten sekin todistaa että ei ole kiinnostunut. Niin se vaan on. Olen haihatellut tyhjää, koska ollaan ihan ok väleissä.

        luuseri pelkuri.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietää että ihastuin. Ei sanonut siihen oikein mitään, joten sekin todistaa että ei ole kiinnostunut. Niin se vaan on. Olen haihatellut tyhjää, koska ollaan ihan ok väleissä.

        Ok. Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Tsemppiä!

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Kelle menee? Naiselle vai miehelle?

    • Anonyymi

      Olet se massasta erottumista arvostava.

      • Anonyymi

        Joo, muista ihmeessä mies ja aloittaja markkinoida sitä massapostaustasi tällaisella kevyellä ohjaamisella, kynnys on matala täällä koska stubido


      • Anonyymi

        En ole hän. Mistä moisen keksit edes.


    • Anonyymi

      Olen siis maatuskojen maatuska.

      • Anonyymi

        Maatuska on papin rouva. Oot siis papin rouvien papin rouva. Pettävätkö papit maatuskojaan sun kanssa, vai miksi sanot noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maatuska on papin rouva. Oot siis papin rouvien papin rouva. Pettävätkö papit maatuskojaan sun kanssa, vai miksi sanot noin?

        Ruustinnaako tarkoitit?


      • Anonyymi

        En tiedä mitä tarkoitat. Höpisette lämpimiksenne? Onko kylmä?


      • Anonyymi

        🪆🪆🪆🪆 maatuska on tuollainen puumummo


    • Anonyymi

      joskus se nousee joskus taas ei sanomatta läksit.

    • Anonyymi

      Ok selvä et pääse ikinä eroon musta olen sun aivoissasi aina tulet minua rakastamaan

    • Anonyymi

      Et sinä mitään päästänyt, ketä yrität huijata? Jatkat palstailua niin kuin tähänkin asti. Et ole itsesi herra vaan tämä hölynpölyn suoltaminen on addiktiosi.

      • Anonyymi

        Ihan yhtä lailla kuin sinun addiktio on lukea näitä miehen trollauksia ja uhriutua ku et olekaan master of puppets. Näkyy tuon viisastelun läpi, jonka yrität palauttaa jatkuvalla toistolla omaan arvoonsa ikäänkuin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yhtä lailla kuin sinun addiktio on lukea näitä miehen trollauksia ja uhriutua ku et olekaan master of puppets. Näkyy tuon viisastelun läpi, jonka yrität palauttaa jatkuvalla toistolla omaan arvoonsa ikäänkuin

        nii jatkaaki toi ei lopeta ikinä onks sun pakko vastata joka hemmetin kommenttiin


      • Anonyymi

        Ei varsinaisesti tämä palsta liity hänestä irtipäästämiseen mitenkään eikä edes häneen. Katsos kun meillä on ihan oikea yhteys ja tarkoitin sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varsinaisesti tämä palsta liity hänestä irtipäästämiseen mitenkään eikä edes häneen. Katsos kun meillä on ihan oikea yhteys ja tarkoitin sitä.

        Onkos vielä ollut sitä yhteyttä? Onkohan enää huomenna ollenkaan ? Kerran irti päästit ei ole tarvetta varmaankaan. Vai mitä vttua muka tarkoitat?


    • Anonyymi

      Olet niin blondi kun olla ja voit ei ne ole järkeviä kun jokaisella lapsellakin eri isät et oo yhtään kunnollinen ihminen ja olet musta sukkainen raivohullu

      • Anonyymi

        Trollit ja mollit


      • Anonyymi

        Ei minulla ole lapsia ja olen ihan oikeasti järkevä. Toisenlainen kuin nuo tuttusi kenet tänne kuvittelet.


    • Anonyymi

      Hyvä nyt voin ottaa jonkun toisen hähä

      • Anonyymi

        😂😂😂😂👍


      • Anonyymi

        Näin voit tehdä ellei sinulla jo ole toista? Voi ollakin.


    • Anonyymi

      Se loppupelissä aivan yhdentekevää, mitä tänne suolletaan.

      • Anonyymi

        Niin minäkin ajattelin. Hän huomaa sen kyllä ajan kanssa että jatkoi matkaani. Jos edes kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Kannattaa aloittaa siitä että sulkee tämän palstan eikä kirjoita eikä kurki tänne. Ei tule sitten kiusausta kirjoittaa tänne jos näkee esim. viestejä mihin niin tekisi mieli kommentoida. Kun keskityt oikeaan elämään niin voi olla helpompaa unohtaa sitten. Tapaa uusia ihmisiä jne jne... Tiedä vaikka ihastuisit johonkin.

      • Anonyymi

        Ei tällä palstalla ole mitään tekemistä hänen kanssaan. Tarkoitin että irl päästän hänestä irti.


      • Anonyymi

        Luin vasta nyt sinut loppuun asti. En ymmärrä tuota ajatusmaailmaa että palsta olisi pois ihmisten tapaamiselta tai ihastumisilta Nyt on keskiviikkoilta klo 22:50, missään tapauksessa en tähän aikaan enää tänään ketään tapaisi vaikka palsta räjäytettäisiin pois. Ootte vähän hassuja minusta. 😁
        Enhän minä palstaan ole ihastunut tai edes palstalla. Ihastuin häneen ihan siellä oikeassa elämässä. En ole missään palstasuhteessa kuten monet muut täällä. Ethän sinä ehdota sitäkään, että lopettaisin vaikka hammaslääkärissä käynnin että voin ihastua... En vaan tajua tuota ajatusmaailmaa.


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😍 K­­­u­­u­­­m­­­a­­t­­­ ­­t­­y­­­t­­­ö­­t­­ ­o­­d­­­o­­t­t­a­­v­­­­­a­­­t­­ ­­­s­i­n­­u­­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18368101

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe