Olen paha minut saisi vaikka tappaa

Anonyymi-ap

Parempi kun unohdat minut olen paha tämä sairaus on aiheuttanut sen että puhun lapsilleni välillä mitä sattuu. Minun seura ei ole sinullekaan eikä kenellekään hyväksi.
Olen ajatellut ruveta erakoksi niin pääsevät kaikki minusta eroon. Lähden pois enkä palaa takaisin.

33

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei sitten.

    • Anonyymi

      Niinkö meinasit tehdä? Kukaan ei vaan osaa sanoa kuka ryhtyy erakoksi.

    • Anonyymi

      Kaikki, ihmiset, ovat tärkeitä,

      ja, koita muistaa se, sillä sinua on vain yksi, koko maailmassa,

      ja, en halua, maailmaa jossa sinua ei ole, tai, kuulu millään tavalla,

      sillä, olet uniikki kuin lumi, hiutaleet, ja, jokainen uniikki lumi, hiutale,

      muistuttaa sinusta, ja, ainutlaatuisuudestasi,

      sillä, toden totta, kuten lumi, hiutaleet, ovat uniikkeja,

      niin, myös sinulla on etu, oikeus, sydämeeni,

      ja, sitä kautta, sieluuni ja rakkauteeni ikuiseen,

      ja, kuten, lumi, hiutale, joka sulaa kevään tullessa,

      niin, kaiholla ja ajatuksilla ajattelen,

      sinua, niin paljon, että jopa, lumi, hiutalekin on jopa ikuinen,

      kuin myös rakkauteni sinuun,

      ja, sitä myötä kaipuuni sinuun ikuiseen, rakkauteesi,





      ja, Runon tuotot, Suomen poliisivoimille,

      999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999%


      N

      • Anonyymi

        Kauniita sanoja jollekkin hyvin kauniille sielulle mutta eivät ne ole minulle ei pahalle ihmiselle.
        Kiitos kuitenkin. ❤️


    • Anonyymi

      juotko alkoholia joskus se tulee naamasta läpi sen huomaa punoittaa naama

      • Anonyymi

        Ketä yrität jälleen syyllistää.
        Hae jo itsellesi apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä yrität jälleen syyllistää.
        Hae jo itsellesi apua!

        Taidat olla ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla ap.

        Laitetaan tämäkin juttu eteenpäin.
        Sairaita olette, vaikka ulospäin on esitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitetaan tämäkin juttu eteenpäin.
        Sairaita olette, vaikka ulospäin on esitystä.

        Tarvitsetko mies apua sähköisen ilmoituksen täyttämisessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla ap.

        Ei se ole AP, vaan tämä eräs kiintiöhörhö joka tulee öisinkin kuvittelemaan, että hänestä kirjoitellaan täällä, yhtä trolli kuin sinäkin, molemmilla selvästi irrationaalinen tarve kokea miespuolisen aloittajan teksti elämyksellisesti


    • Anonyymi

      Älä huoli kiusaan koko porukkaa ja hakkaan teitä takaisin. En ollut kellekään pahaa joten nyt kiusan ja naputtelen paskaa teihin ;) hakkaan puukolla päähänne ja teen kiusaa yhtä monta vuotta. Yritä tehdä mitään ja minä hakkaan teitä ja kiusaan :) välillä pientä kiusaa ja sitten kunnolla.

      • Anonyymi

        Ei mun kirjoitus sulle ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun kirjoitus sulle ollut.

        Kyllä tämä ihan sinun miehen yksinpuhelua on, käytä sinäkin vähemmän substansseja


    • Anonyymi

      Minä en. Minä kiusaan ja tuhoan teitä. Hakkaan päitänne ja pilaan töitänne ja aiheutan vähän konfliktia ja kaikkea paskaa. Teen kiusaa,onneksi tiedän sopivat päivät:)

      • Anonyymi

        Onko sinuakin huonosti kohdeltu vai yritätkö liittää juttusi toisen henkilön kirjoittamaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinuakin huonosti kohdeltu vai yritätkö liittää juttusi toisen henkilön kirjoittamaksi?

        Mikä sinun haperossa päättelyssä oikein sakkaa hyvä ihminen kun et millään ymmärrä, että tämä hölinä on saman miehen monologia, eikä ole esim niin että juuri sinua arvostellaan täällä tai sinulla olisi mitään asiaa siitä ketään yksityishenkilö syytellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun haperossa päättelyssä oikein sakkaa hyvä ihminen kun et millään ymmärrä, että tämä hölinä on saman miehen monologia, eikä ole esim niin että juuri sinua arvostellaan täällä tai sinulla olisi mitään asiaa siitä ketään yksityishenkilö syytellä

        Lue paremmin. Yksityishenkilöä nimenomaan syytellään. Mukava vetää jotain rooleja yötä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun haperossa päättelyssä oikein sakkaa hyvä ihminen kun et millään ymmärrä, että tämä hölinä on saman miehen monologia, eikä ole esim niin että juuri sinua arvostellaan täällä tai sinulla olisi mitään asiaa siitä ketään yksityishenkilö syytellä

        Miksi syytä yhtä miestä alati?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue paremmin. Yksityishenkilöä nimenomaan syytellään. Mukava vetää jotain rooleja yötä päivää.

        Siten voit syyllistyä perättömät tiedon levittämiseen, riippuu volyymista kuunteleeko kukaan väsyneitä juttujasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi syytä yhtä miestä alati?

        Tämä kirjoittelija ei taida olla kuule sinun luulosairauksien kohde. Millä valintaperusteella sinä löydät tämän miehen täältä ensinnäkin, ketä syytellään jostain milloin mistäkin abstraktista sinun värikkään ajattelun mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siten voit syyllistyä perättömät tiedon levittämiseen, riippuu volyymista kuunteleeko kukaan väsyneitä juttujasi

        Luulisi sun olevan väsynyt kitinään.
        Ilmoituksista syylliset esiin tulee. Ei siinä mitään perätöntä ole.
        On joku/jotkut huomautuksia jo saaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kirjoittelija ei taida olla kuule sinun luulosairauksien kohde. Millä valintaperusteella sinä löydät tämän miehen täältä ensinnäkin, ketä syytellään jostain milloin mistäkin abstraktista sinun värikkään ajattelun mukaan?

        Ei nämä kirjottelijat, niin salassa ole mitä luullaan. Sen jos tietäisivät olisi kirjoitukset asiallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kirjoittelija ei taida olla kuule sinun luulosairauksien kohde. Millä valintaperusteella sinä löydät tämän miehen täältä ensinnäkin, ketä syytellään jostain milloin mistäkin abstraktista sinun värikkään ajattelun mukaan?

        Ei tossa mitään luultu. Vaan luki, miksi syyttää aina jotakin miestä. Sehän on esillä, joka aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tossa mitään luultu. Vaan luki, miksi syyttää aina jotakin miestä. Sehän on esillä, joka aloituksessa.

        Sehän on just se matsku esillä provoilevan miehen puolesta mikä just sun kaltaisille elämänkoululaisille myy ns😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on just se matsku esillä provoilevan miehen puolesta mikä just sun kaltaisille elämänkoululaisille myy ns😉

        Ja muista vaihtaa hei idän trolli sitä ns syytetyn paikkaa niin hörhöt jaksaa koheltaa, ette ole tehneet vielä tarpeeksi hölmöjä itsestänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muista vaihtaa hei idän trolli sitä ns syytetyn paikkaa niin hörhöt jaksaa koheltaa, ette ole tehneet vielä tarpeeksi hölmöjä itsestänne

        Ei ollu itäläinen. Niitäkin varmaan vielä tulet tapaamaan


    • Anonyymi

      naputettu taas paskaa teidän viikkoo ne ja päihinne 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄jokainen teko kostetaan ja saatte kokea itse 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Paskaa naputettu päähän, tämähän on kuin sisä-suomen laitesoutajien draamasta


    • Anonyymi

      Juu todellakin unohdan joka kerta ärsyynnyt jostain no joo

      • Anonyymi

        On huomattu. Ilman ärsyttäviä kukaan ei ärsyynny.


    • Anonyymi

      Ja montakos niitä lapsia sitten olikaan mies? En sinänsä kannusta puhumaan, mutta

    • Anonyymi

      No älähän nyt sun täytyy vain hallita sun pää koppaasi ei se ole vaikeata ihan kuin hsllitset etten enään polta tai juo itse kuria täytyy olla mutta ei itsekkäisyyttä

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍑 K­­­u­­­u­m­­­a­­­t­­ ­t­­y­­­t­­ö­­­t­­­ ­­o­d­o­t­­t­a­­­v­­­­­a­­t­­ ­s­­­i­n­­u­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18368173

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe