Psykologi testit kokemuksia?

Anonyymi-ap

Olen ollun psykiatrian poliklinikalla Psykologi testien jonossa 5kk ja sitten ilmoitettiin,että nyt pääsen. Olisin päässyt nopeammin,jos psykiatri olisi tehnyt työnsä kunnolla ja tehnyt lähetteen heti,kun minut siirrettiin toiseen työryhmään. Ensimmäinen psykiatri siis sanoi,että heti lähete testeihin ja hän konsultoi asiasta nykyistä lääkäriäni. Nykyinen lääkäri vasta 2kk odottelun jälkeen,kun minä ja hoitaja olimme monesti pyytääneet niin vihdoin teki sen.

Kuulemma pitää keskustella ensiksi psykologin kanssa kokeeko hän,että tarvitsen testejä. Vaikka psykiatri kyllä sitä mieltä oli (ensimmäinen) heti.

Nyt koska en päässytkään tiettyjen asioiden takia klinikalla käymään 2vkoon niin lääkäri ilmoittanut psykologille,että en tarvitse niitä enään. Nytkun siis olen jonon hännillä taas ja pitkä jonotus edessä.

Yhtäkkiö tarvitaankin nyt maksa ja huumetesti verikokeet. Ensiksi ei ja nyt tarvitaan,lääkäri sanonut näin. Mitä ihmettä??? Onko tämä yleinen käytäntö,että aina verikokeet ennen testejä? Ja voiko kieltäytyä tai olla menemättä niihin? Eli saako psykologi testit edelleen vaikka en niihin menisi?

Sekä mitä testejä tehdään niissä,kesto,laajuus jne? Mitään tietoa ei ole eikä kokemusta millaiset psykologi testit on. Kartottaako kaikki oireet ja sairaudet mitä mt puolella voi olla?

Onko psykologilla oikeus kieltäytyä muka ottamasta potilasta testeihin ja sanoa lääkärille ei? Että psykologi päättää psykiatrin yli ottaako vaiko eikö,vaikka kaksi psykiatria katsoo tarpeelliseksi testit?

Onko minulle syötetty pajunköyttä ja jätetty jotain kertomatta.

Ja miksi ihmeessä uudeestaan tehdään maksa ja huumetestit kun maksatestit tehty alle 2kk sitten (eri syystä) ja huumetestit hoitojakson alussa.
Eli en ole mikään alkoholisti tai narkomaani. Eli tietenkin testit aina olleet negatiiviset ja maksa-arvot normaalit.

3

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Psykologinen testi kestää yleensä ehkä tunnin tai kaksi. Riippuu, mitä haetaan.
      Siinä selvitetään persoonallisuutta ja älyllistä kykyä. Vaikeat poikkeavuudet tulevat kyllä esiin. Ei satu! Kannattaa mennä hyvin nukkuneena, syöneenä ja vessassa käyneenä.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Testit voivat jossain poliklinikoilla kestää vaikka puoli vuotta, siis paljon testejä. Niistä minulla on todella huonot kokemukset ja niistä tuli vääriä diagnooseja ja lääkitystä.

Miksi tahdot niihin testeihin? Jos he pyytävät noihin huume- ja maksatesteihin, niin oletko hakemassa ADHD- tai bentsolääkitystä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      22
      2410
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      140
      2061
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1497
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1200
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      65
      1131
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      99
      1097
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      990
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      68
      972
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      48
      972
    10. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      831
    Aihe