Pitää elää päivä kerrallaan

Anonyymi-ap

Tämä johtuu siitä, että ei voi samaan aikaan elää usempaa päivää. Näin minä olen sen pohtinut 🤔
Suotta minua ei pidetä nerona! 🧛‍♂️

9

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä olet nero, kun olet pohtinu tuota asiaa.
      Viikonpäiviin tekee ns. "rinnan kytkennän", (sähköasentajille tuttu) suosikkipäivät elelee ensin pois ja mitä sattuu jäljelle jäämään päiviä, niiden vuoro tulee myöhemmin. Kuinkas ollakkaan "otto" päivät on varmaan suosikkeja.

    • Anonyymi

      Mieheni oli sähköasentaja. Hautakiveen laitettiin seuraava värssy...

      Paljon tinasit, paljon pilasit, viimenin kolvisi kylmeni!

      • Anonyymi

        Voi miten kauniisti sanottu 🥰


    • Anonyymi

      Valitettavasti et voi elää useampaa päivää samaan aikaan fyysisesti, sillä aika etenee jatkuvasti ja ihmisen kyky olla läsnä vain yhdessä paikassa kerrallaan on rajallinen. Käsitteenä "useampaa päivää samaan aikaan" voi kuitenkin ymmärtää eri tavoin.

      Jos tarkoitat ajankäytön tehokkuutta ja monia eri asioita tapahtuvan samanaikaisesti, niin ihmisen elämässä voi olla monia rinnakkaisia tapahtumia ja velvollisuuksia, jotka hoidetaan eri ajanjaksoina ja eri paikoissa. Esimerkiksi voit suunnitella tulevaisuutta samalla kun nautit nykyhetkestä tai tehdä monia eri asioita päivän aikana.

      Toisaalta, jos viittaat mahdollisuuteen elää useammassa eri ajassa samanaikaisesti, kuten aikamatkustus, se on tällä hetkellä spekulatiivista ja teoreettista, eikä sellaista tekniikkaa tai teknologiaa ole olemassa, joka mahdollistaisi sen. Aikamatkustus on tieteiskirjallisuuden ja elokuvien suosittu teema, mutta käytännössä se ei ole nykytieteellisen tiedon valossa mahdollista.

    • Anonyymi

      Elän moniulotteisesti yhtäaikaa 👌

    • Anonyymi

      Kyllä aikamatkustus on aivan mahdollista. Minä teen sitä usein! 👽

    • Anonyymi

      Kuussa aika kuluu 0,000000068 % nopeammin kuin Maassa!

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😋 K­­­u­­­u­­­m­a­­­t­­ ­t­y­t­­ö­­­t­ ­o­­­d­o­­­t­t­­a­­v­­­­a­­­t­ ­­­s­­i­­­n­­­u­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18368928

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      eeeii en halua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3213
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2043
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1502
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1385
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      8
      1066
    10. 22
      1047
    Aihe