Ostin meille molemmille pakasteateriat

đŸ„©đŸ„©â€ sittarista. Jos meillĂ€ sattuu olemaan kiire muissa hommissa, niin voidaan lĂ€mmittÀÀ ne lounaaksiđŸ„°

34

383

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Sivusta kysyn: mitÀ ostit

      • Anonyymi

        ????


      • Anonyymi

        Etkö daiju osaa lukea. Ostin molemmille pakasteateriat. T AP ja nyt olen ihan PA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö daiju osaa lukea. Ostin molemmille pakasteateriat. T AP ja nyt olen ihan PA.

        😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        ????

        Finduksen dagens grillipihvipaketit molemmille.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Finduksen dagens grillipihvipaketit molemmille.

        Vastaaminen kesti kun kÀvin ulkona koiran kanssa, eikÀ auton avain sopinut ulko-oveen.


    • Anonyymi

      Kelle meille? Kannattaako haavekuvalle ihan oikeaa ruokaa pakastaa?

      • TĂ€h? Kiinnostaako sinua noin paljon muiden pakastimen sisĂ€ltö? Sinne tuli eilen kilo mustikoita ja kilo puolukoita sekĂ€ patrik leipÀÀ.


      • Anonyymi

        Kannattaakohan sinun haaveilla, ettÀ nÀmÀ miehen nettiin luomat haavekuvat on luonnollisia henkilöitÀ? Taidat olla katkera


    • Anonyymi

      Oletko mies vai nainen?

      • Tuota miesluulijaa varten olen kirjoittanut profiiliini nĂ€in:
        "Olen nainen ja kaipaan tÀÀllÀ miestÀ, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissÀ. Olen hÀnen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."

        Profiilin nÀkee klikkaamalla lounas.ajatus linkkiÀ kissankuvan vierestÀ.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tuota miesluulijaa varten olen kirjoittanut profiiliini nÀin:
        "Olen nainen ja kaipaan tÀÀllÀ miestÀ, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissÀ. Olen hÀnen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."

        Profiilin nÀkee klikkaamalla lounas.ajatus linkkiÀ kissankuvan vierestÀ.

        No tee lisÀÀ ylitöitÀ pÀÀset taas lounaalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tee lisÀÀ ylitöitÀ pÀÀset taas lounaalle.

        Muuten hyvÀ idea mutta en ole enÀÀ töissÀ siellÀ.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tuota miesluulijaa varten olen kirjoittanut profiiliini nÀin:
        "Olen nainen ja kaipaan tÀÀllÀ miestÀ, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissÀ. Olen hÀnen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."

        Profiilin nÀkee klikkaamalla lounas.ajatus linkkiÀ kissankuvan vierestÀ.

        Eli asut siis pÀÀkaupunkiseudalla pÀin mies ja olet kÀynyt joskus oikein lounaalla


    • Laitan nyt tĂ€hĂ€n pĂ€ivĂ€n ajatuksen ettei tule "liikaa" aloituksia multa.

      Efter niossa nimittÀin oli hyvÀ idea ammattilaiselta. NimityÀin keskenerÀisistÀ asioista kannattaa tehdÀ lista, jolloin aivot rauhoittuvat kun niitÀ ei tarvitse ajatella. En ole Àlynnyt ettÀ vaivaavista kotiasioistakin voi tehdÀ listan.

      Youtuben suosikkityyppini Radar hÀnnÀnpaukkeineen:
      https://youtu.be/HAccR9WlRbY

      • Et taida ymmĂ€rtÀÀ miten koomiselta tĂ€llaiset kommentit nĂ€yttÀÀ tosiasioiden valossa. Sulla ei edes ole mitÀÀn asiaa kommentoida mun kirjoituksia, kun ei tunneta.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Et taida ymmÀrtÀÀ miten koomiselta tÀllaiset kommentit nÀyttÀÀ tosiasioiden valossa. Sulla ei edes ole mitÀÀn asiaa kommentoida mun kirjoituksia, kun ei tunneta.

        KyllĂ€ noiden kommenttiesi koomisuuden tosiasioiden valossa tajuavat kaikki muut, paitsi sinĂ€ đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł


      • EhkĂ€ tarvitset itse apua tai taukoa palstalta jos kuvittelet nĂ€kevĂ€si nĂ€issĂ€ aloituksissani hĂ€neen sopivia vastauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        KyllĂ€ noiden kommenttiesi koomisuuden tosiasioiden valossa tajuavat kaikki muut, paitsi sinĂ€ đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

        Suosittelen sulle kehittÀvÀmpiÀ harrastuksia kuin palstakirjoitusten kyttÀÀmisen. NÀyttÀÀ heikentÀvÀn pahasti pÀÀttelykykyÀsi.


      • Anonyymi

        Joo kyllĂ€ tuo tosiaan tarvitsisi amnattiapua. Sen verran vaikea pakkomielle nĂ€kyy olevan ja oudot stoorit muutenkin đŸ€”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllĂ€ tuo tosiaan tarvitsisi amnattiapua. Sen verran vaikea pakkomielle nĂ€kyy olevan ja oudot stoorit muutenkin đŸ€”

        Keskusteletko useinkin palstalla itsesi kanssa 😅 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllĂ€ tuo tosiaan tarvitsisi amnattiapua. Sen verran vaikea pakkomielle nĂ€kyy olevan ja oudot stoorit muutenkin đŸ€”

        Samaa mieltÀ. Mutta vanha totuus on ettÀ hullu itse ei ymmÀrrÀ olevansa hullu.


      • EnemmĂ€n harhaista on luulla mua multipersoonaksi tai eimiaksi. Sekin on outoa, ettĂ€ teillĂ€ on mielikuvitusystĂ€viĂ€. Minulla niitĂ€ ei ole.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        EnemmÀn harhaista on luulla mua multipersoonaksi tai eimiaksi. Sekin on outoa, ettÀ teillÀ on mielikuvitusystÀviÀ. Minulla niitÀ ei ole.

        SinÀhÀn kirjoittelet tÀÀllÀ miehelle joka on mielikuvituksessasi kanssasi. Eli sinun mielikuvitusystÀvÀsi, hyvÀ lounas.ajatus.
        Luehan kommentit vielÀ toiseen ja kolmanteenkin kertaan. Josko luetunymmÀrtÀmisesi kohenisi.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Keskusteletko useinkin palstalla itsesi kanssa 😅 ?

        NÀmÀ vastaukset on eri henkilöiltÀ. HÀn ei keskustele itsensÀ kanssa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Et taida ymmÀrtÀÀ miten koomiselta tÀllaiset kommentit nÀyttÀÀ tosiasioiden valossa. Sulla ei edes ole mitÀÀn asiaa kommentoida mun kirjoituksia, kun ei tunneta.

        Miksi sitten kirjoittelet nettipalstalle? Kuvittelet voivasi mÀÀrĂ€tĂ€ ettĂ€ vain tuntemasi henkilöt saa vastata, siis mitĂ€ helvđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kirjoittelet nettipalstalle? Kuvittelet voivasi mÀÀrĂ€tĂ€ ettĂ€ vain tuntemasi henkilöt saa vastata, siis mitĂ€ helvđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

        MikÀ se sun motiivi on tulla haukkumaan vieraita ihmisiÀ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        SinÀhÀn kirjoittelet tÀÀllÀ miehelle joka on mielikuvituksessasi kanssasi. Eli sinun mielikuvitusystÀvÀsi, hyvÀ lounas.ajatus.
        Luehan kommentit vielÀ toiseen ja kolmanteenkin kertaan. Josko luetunymmÀrtÀmisesi kohenisi.

        Lue sinÀ aloitus uudestaan kun et ymmÀrrÀ mitÀ siinÀ lukee.


    • TĂ€stĂ€ on poistettu kommentti "Kukakohan, kelleköhĂ€n".

      Aloitus on kirjoitettu töissÀ tutustumalleni miehelle, jonka kanssa olen lounastanut Sellossa.

    • Anonyymi

      Nuo pakasteateriat on ihan hirveitÀ. Ennemmin kokkaa itse jotain ja pakastaa tulevan varalle. On sentÀÀn syömÀkelpoista ja kehtaa tarjota muillekin.

      • Anonyymi

        En kyllÀ ostaisi ja nÀin sivusta vaan.


      • En ymmĂ€rrĂ€, mikĂ€ ne sun mielestĂ€ tekee niin hirveĂ€ksi. Ainekset on samat mitĂ€ kotonakin laittaisi plus ettĂ€ ne lohkoperunat on paremmin pakastettu mitĂ€ kotikonstein pystyisi pakastamaan.

        Ainekset
        Paistettu peruna 39 %: Peruna, rapsiöljy, rypĂ€lesokeri ja suola. Barbeque-kastike 27 %: Tomaattisose, paprika, tomaatti, sipuli, omena, rapsiöljy, suola, valkosipuli, maissitĂ€rkkelys, fariinisokeri, oregano, mausteet (mm. chili), sipulijauhe, tomaattijauhe, sitruunaöljy ja aromit. Grillipihvi 20 %: Naudanliha, porsaanliha, couscous (DURUMVEHNÄJAUHO, vesi), paprika, KANANMUNA, suola, valkosipuli, sokeri, mausteet (mm. chili), sipulijauhe, tomaattijauhe, sitruunaöljy ja aromi. Kasvikset: Porkkana 9 % ja romanopapu 4,5 %. TĂ€mĂ€ annos sisĂ€ltÀÀ 15 % naudan- ja porsaanlihaa ja 122 g kasviks


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ymmÀrrÀ, mikÀ ne sun mielestÀ tekee niin hirveÀksi. Ainekset on samat mitÀ kotonakin laittaisi plus ettÀ ne lohkoperunat on paremmin pakastettu mitÀ kotikonstein pystyisi pakastamaan.

        Ainekset
        Paistettu peruna 39 %: Peruna, rapsiöljy, rypĂ€lesokeri ja suola. Barbeque-kastike 27 %: Tomaattisose, paprika, tomaatti, sipuli, omena, rapsiöljy, suola, valkosipuli, maissitĂ€rkkelys, fariinisokeri, oregano, mausteet (mm. chili), sipulijauhe, tomaattijauhe, sitruunaöljy ja aromit. Grillipihvi 20 %: Naudanliha, porsaanliha, couscous (DURUMVEHNÄJAUHO, vesi), paprika, KANANMUNA, suola, valkosipuli, sokeri, mausteet (mm. chili), sipulijauhe, tomaattijauhe, sitruunaöljy ja aromi. Kasvikset: Porkkana 9 % ja romanopapu 4,5 %. TĂ€mĂ€ annos sisĂ€ltÀÀ 15 % naudan- ja porsaanlihaa ja 122 g kasviks

        Maku niissÀ on hirveÀ. Tai maun puute. Paljon maukkaampaa saa kun itse tekee.


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😍 K­u­­u­m­­­a­t­­­ ­­t­y­­­t­­ö­t­­­ ­­­o­­­d­o­t­t­­­a­v­­­a­­­t­­­ ­s­­­i­­n­­u­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18369344

      đŸ”žâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžđŸ”žđŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ”ž

    Ketjusta on poistettu 9 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. TÀhdet, tÀhdet -tippuja Kake Randelin tilittÀÀ avoimena: "TÀmÀ on viihdyttÀmistÀ, eikÀ sitÀ..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lÀmmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitÀnyt pilkkana, tai ajatellut mitÀÀn negatiivista sinusta. Jos nÀmÀ asiat uskot ja luotat sen v
      IkÀvÀ
      49
      830
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      KÀÀnnyin katsomaan oletko se todellakin sinÀ , otin askeleen taakse ja jÀhmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      IkÀvÀ
      3
      743
    4. Martinasta kiva haastattelu IltalehdessÀ

      HyvÀn mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan kevÀisenÀ kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      TiedÀn sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistÀ asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      IkÀvÀ
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietÀen

      EttÀ se olin minÀ.
      IkÀvÀ
      46
      719
    7. Emme nÀe enÀÀ koskaan

      NÀin ainakin uskon. Mutta ei hÀtÀÀ, et menetÀ yhtÀÀn mitÀÀn minussa. Sen kai jo tiesitkin. HyvÀÀ vappua ja kesÀÀ. Toivon
      IkÀvÀ
      34
      687
    8. MitÀs meinaatte vappuna

      ikÀvöivÀt ihmiset?
      IkÀvÀ
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitÀ tosiaan nÀyttÀÀ olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. PistetÀÀn panokset

      VielÀ korkeammalle! Eli mitÀs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      IkÀvÀ
      35
      610
    Aihe