Laittakaa nyt herranenaika ne tulot kaikkien nähtäviksi. Kaiki palkat, edut, somekulut, taksikulut ymmmm.
Siitä nähdään, miten pienellä Suomella on varaa pitää tälläistä YLI 200 porukkaa "hallitsemassa" näinkin pientä maata, kun Suomi on.
Mehän kohta olemme kaikki kansanedustajia, kun työntekijät loppuu kesken.. !!
Lukuja nyt kehiin ja miettimään, tarvitaanko kaikkia, ihan oikeasti.!!
Kansanedustajien tulot.??
3
177
Vastaukset 3
- Anonyymi
Jo on aikoihin eletty. Kansanedustajille maksetaan asumislisää kun samaan aikaan asumistukea pienennetään. Kyllä olis varaa maksaa kakkos asunnosta vuokraa aivan järkyttäviä etuja näillä ahneilla edustajilla. Asumislisää ei yhtään piennennetty voi vittttt
- Anonyymi
Sopeutumisrahaa työttömyyden kohdatessa jne... ,kyllä nuo paskatassut ovat omista asioitaan huolen pitäneet ja edut on sen mukaisia. Kansalaista nuo viis veisaavat ,kunhan oma napa on turvattu voi toisilta viedä vaikka leivän suusta. Leikkaavatko omata työttömyys turvataan edes siten että se vastaisi normaalia käytäntöä? No ei ole puhettakaan, vaikka tuo turva kustannetaan valtiollisesti toisin kuin palkansaajien ansiosidonnainen.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18369376
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510