Mikä juttu tämä oikein on?

Anonyymi-ap

Haluaisitko kertoa, mies? Onko tämä ihan oikeasti molemminpuolista, vai olenko vain harhoissani? Välillä mietin kuinka tyhmä olen, kun kuvittelen, että sinäkin pidät minusta, mutta sitten muistan sinun katseesi ja hymysi. Miksi katsoisit minua sillä tavalla, jos et pitäisi minusta?

29

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro lisää miehestä

• Anonyymi

Nuori, pitkä, komea, ruskeat hiukset, ujo.

• Anonyymi

En katsonut sillä taval

• Anonyymi

Kyllä hän katsoo, katsonut jo vuosia.

• Anonyymi

Kyllä minä olen tosi ihastunut sinuun 😍tilanne on vain mikä on ♥️

• Anonyymi

Kyllä sen näkee katseesta ja silmistä

• Anonyymi

Olet huomannut Rakas

• Anonyymi

sinulla on vain niin ihanat silmät, että niissä silmä lepää 😍♥️🤗

• Anonyymi

Hyvä hyvä 🤗😉

• Anonyymi

Niin paljon haluaisin halia sinua ja pitää hyvänä ♥️ nyt täytyy rueta nukkuu et aamulla jaksaa töihin. Olet rakas!♥️

• Anonyymi

Kauniita unia.

• Anonyymi

🤗♥️🤗

• Anonyymi

Tämmönen juttu: ❤️🫂❤️🫂❤️.

• Anonyymi

Minä rakastan sinua, tiedät sen kyllä. Olen ikävöinyt sinua. Olisin tänäänkin halunnut halata sinua. Olit tosi kaunis. Säteilit rakkautta. 😍 Olisinpa saanut halata sinua. 🤗 Rakkaudella miehesi. ❤️

• Anonyymi

Ei nähty eilen.

• Anonyymi

Aika hauska kun joku alkoi jo omimaan vuosia sitten yhdessä tapahtumassa,xvaikka oltu edes pari. Sen kyllä huomasi😂😘 kyllähän tyylikäs tapaus olikin🤔

• Anonyymi

Kiva hymy😊

• Anonyymi

Minäpä kerron, olen aivan lätkässä sinuun, ollut jo pitkän aikaa. Eli et ole harhoissasi.

• Anonyymi

No hyvä juttu sitten. Aiempi vastaukseni olikin poistettu näköjään.

• Anonyymi

Onpas sinulla ihailijoita. En lähde kilpailemaan.

• Anonyymi

Haluan vain hänet.

• Anonyymi

Saa olla aika tonttu, jos ei tajua tämänkin ketjun olevan miespuolisen aloittajan unelmointia itselleen vastaillen ”tottakai rakas” -tyyliin ja emojit perään

• Anonyymi

Jos jotain oikeasti olis, niin se näkyis myös irl.

• Anonyymi

Mitä tämä IRL merkitsee sinulle suhteessa miehen provoihin? Kun sivusta katsoen näyttää siltä, että se on sinulle yhtä vieras käsite kuin itselleen kirjoittelevalle miehellekin, eli aloittajalle, mutta kuluta toki päiväsi mitätöimällä

• Anonyymi

Yhden homppelin juttu, esiintyy vuoronperään naisena ja miehenä, on sekopääjoutais mennä siperiaan kiusaamasta, hermot sillä vilkuttaa punaista!!

• Anonyymi

Ai sulla vai?

• Anonyymi

Pidän sinusta ja haluaisin tutustua, mutta en tiedä miten lähestyä sinua... Molemmilla on omat kaveriporukat. :( Ei ole ollut tilaisuutta.

• Anonyymi

Voidaan me ilman kavereitakin tutustua.♥️♥️

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 K­­­u­­­u­­­m­a­t­­­ ­­­t­­y­­t­­­ö­­t­­ ­­­o­d­­o­t­­­t­­­a­­v­­­­­a­­t­ ­s­­i­­n­u­­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18369441

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      33
      5128
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      274
      4970
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      55
      4446
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2425
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1858
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      28
      1804
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      20
      1767
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      79
      1713
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      14
      1552
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1476
    Aihe