Mikä juttu tämä oikein on?

Anonyymi-ap

Haluaisitko kertoa, mies? Onko tämä ihan oikeasti molemminpuolista, vai olenko vain harhoissani? Välillä mietin kuinka tyhmä olen, kun kuvittelen, että sinäkin pidät minusta, mutta sitten muistan sinun katseesi ja hymysi. Miksi katsoisit minua sillä tavalla, jos et pitäisi minusta?

28

761

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro lisää miehestä

• Anonyymi

Nuori, pitkä, komea, ruskeat hiukset, ujo.

• Anonyymi

En katsonut sillä taval

• Anonyymi

Kyllä hän katsoo, katsonut jo vuosia.

• Anonyymi

Kyllä minä olen tosi ihastunut sinuun 😍tilanne on vain mikä on ♥️

• Anonyymi

Kyllä sen näkee katseesta ja silmistä

• Anonyymi

Olet huomannut Rakas

• Anonyymi

sinulla on vain niin ihanat silmät, että niissä silmä lepää 😍♥️🤗

• Anonyymi

Hyvä hyvä 🤗😉

• Anonyymi

Niin paljon haluaisin halia sinua ja pitää hyvänä ♥️ nyt täytyy rueta nukkuu et aamulla jaksaa töihin. Olet rakas!♥️

• Anonyymi

Kauniita unia.

• Anonyymi

🤗♥️🤗

• Anonyymi

Tämmönen juttu: ❤️🫂❤️🫂❤️.

• Anonyymi

Minä rakastan sinua, tiedät sen kyllä. Olen ikävöinyt sinua. Olisin tänäänkin halunnut halata sinua. Olit tosi kaunis. Säteilit rakkautta. 😍 Olisinpa saanut halata sinua. 🤗 Rakkaudella miehesi. ❤️

• Anonyymi

Ei nähty eilen.

• Anonyymi

Aika hauska kun joku alkoi jo omimaan vuosia sitten yhdessä tapahtumassa,xvaikka oltu edes pari. Sen kyllä huomasi😂😘 kyllähän tyylikäs tapaus olikin🤔

• Anonyymi

Kiva hymy😊

• Anonyymi

Minäpä kerron, olen aivan lätkässä sinuun, ollut jo pitkän aikaa. Eli et ole harhoissasi.

• Anonyymi

No hyvä juttu sitten. Aiempi vastaukseni olikin poistettu näköjään.

• Anonyymi

Onpas sinulla ihailijoita. En lähde kilpailemaan.

• Anonyymi

Haluan vain hänet.

• Anonyymi

Saa olla aika tonttu, jos ei tajua tämänkin ketjun olevan miespuolisen aloittajan unelmointia itselleen vastaillen ”tottakai rakas” -tyyliin ja emojit perään

• Anonyymi

Yhden homppelin juttu, esiintyy vuoronperään naisena ja miehenä, on sekopääjoutais mennä siperiaan kiusaamasta, hermot sillä vilkuttaa punaista!!

• Anonyymi

Ai sulla vai?

• Anonyymi

Pidän sinusta ja haluaisin tutustua, mutta en tiedä miten lähestyä sinua... Molemmilla on omat kaveriporukat. :( Ei ole ollut tilaisuutta.

• Anonyymi

Voidaan me ilman kavereitakin tutustua.♥️♥️

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 K­­­u­­­u­­­m­a­t­­­ ­­­t­­y­­t­­­ö­­t­­ ­­­o­d­­o­t­­­t­­­a­­v­­­­­a­­t­ ­s­­i­­n­u­­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18369441

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      105
      2371
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      42
      1628
    3. 115
      1168
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1149
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1071
    6. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      58
      967
    7. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      83
      904
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      55
      861
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      831
    10. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      794
    11. 55
      790
    12. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      759
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      41
      726
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      668
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      31
      627
    16. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      58
      559
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      545
    18. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      27
      529
    19. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      30
      522
    20. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      510
    Aihe