Purra leikkas

Anonyymi-ap

Multa menee 500 € eäkkeestä ens vuonna kun Purra potkii perseeseen. Ja Peltokangas pakenee Brysseliin. En ikinä enää äänestä bensamiestä.

11

264

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oot näköjää SUURI-tuloinen eläkeläinen, ku menee 500€ .

      Minulla 2000 €uroa/kk. eläkkeestä menee VAIN 1,50 €uroa/kk.

      Kun ostaa 20 €urolla Bensaa, niin siinä tulee veroa PERÄTI 17senttiä - Heh !

      Kaljapurkki nousee 2senttiä !
      Tupakkiaski nousee 12senttiä !
      Karkkipussi nousee 21senttiä !

      Ei ole Päätä Huimaavia Korotuksia ! - Meikä eläkeläinen pärjää iha Hyvin !

      • Anonyymi

        Joo, sama täällä, samaa mieltä. Muutellaan myös pois pk-seudulta, jolloin asuminen monta kertaa halvempaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ilmeisesti aloittaja asuu ulkomailla ja menettää kansaneläkkeen kun sitä ei kohta enää makseta Suomen ulkopuolelle... sinänsä surullista kun ainakin jotkut pienituloiset asuu ulkomailla lähinnä terveydellisistä syistä.

      • Anonyymi

        Se koskee vain jatkuvasti ulkomailla asuvaa, ei niitä jotka asuu puoli vuotta ja tulevat kesäksi Suomeen ja lähtevät taas takas joulu aikaan.


    • Anonyymi

      Älä kitise ,sulla mahtava eläke , kehtaatki ruikuttaa 💀

    • Anonyymi

      EI A-studissSa ei eduskunnan kyselytunnilla ei kukaan vastaa
      miksi rikkaat säästyy verotuksen nostolta sekä palkoissa että eläkkeissä.?
      POLIITIIKOT ottavat köyhiltä, lapsiperheiltä, vammaisilta .
      Ottavat julkiselta terveydenhoidolta ja antavat yksityiselle.
      Annetaan tukia tehtaille, firmoille verorahoista tukia ja vaikka ne menestyvät huonosti ja työntekijöitä lomautetaan ja irtisanotaan, tehtaanjohtajat nostavat järjyttävien kuukausipalkkojensa optioita.
      EI MITÄÄN RAJAA TOLKULLA

    • Anonyymi

      Laskin mikä on minulla palkka eli eläke.
      10,80 euroa tunti normaalilla työtäkevien 8h ×21.5 päivää kuukaudessa. Työtätekevä sais tähän päälle lomaltapaluurahan ja ikälisät 12,5 vrk palkan.
      Ei taida paljon vaikuttaa veronkorotus mulla.

    • Anonyymi

      Ei Suomelle eikä suomalaisille riitä rahaa eikä tarvittavia apuja eikä elintärkeitä palveluita. Kaikki rahat syydetään Ukrainan sotaan, ei sillä ettei sympatiaa sinne seudulle olisi, mutta rajansa kaikella. Oman maan kansalaiset joutuu heikoille. Tätähän ei tietysti saisi ääneen sanoa.

      • Anonyymi

        Syyhän on yksin Venäjän. Ukrainaa ja sen tekemistä on turha syyttää, ukrainalaiset eivät ole syyllisiä yhtään mihinkään puolustaessaan olemassaoloaan.

        Kyllä Suomen pitää auttaa olemassaolostaan kamppailevaa Ukrainaa jo ihan itsekkäistäkin syistä.
        Ei kai kukaan nyt niin naiivi ole, että uskoo Putinin lopettavan hyökkäysotimisen tuhottuaan Ukrainan?
        Ei varmasti, koska sehän on ainoa keino estää syrjäyttämisensä ja kyllä Putin hyvin tietää miten syrjäytetyille diktaattoreille yleensä käy. Tältä istumalta en nyt muista yhtään mukavasti eläkettä nauttivaa syrjäytettyä diktaattoria. Putin on etsintäkuulutettu vakavista sotarikoksista syytetty ja parhaimmassakin tapauksessa Putin joutuisi vastaamaan niistä kansainvälisessä sotarikostuomioistuimessa.

        Näin ollen hyökkäilyt ja hyökkäyssodat siis jatkuisi varmasti, jos Putin onnistuisi tuhoamaan Ukrainan. Suomi on onneksi nyt natomaa, mutta nurkkaan itse itsensä ajanut Putin voisi kokeilla…. Balttia on todennäköisempi, mutta ….


      • Anonyymi

        Juu me kuollaan kaikki😂


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1762
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1758
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1241
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1067
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe