Mitä minun pitäisi tehdä?

Anonyymi-ap

Kun tämä ei millään näytä etenevän.

66

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenen kanssa haluisit edetä?

      • Anonyymi

        Ei liity ihmissuhteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity ihmissuhteisiin.

        Ai. Siinä tapauksessa on kyse varmaan gradun tekemisestä. Puhu ohjaajan kanssa, palaa perusasioihin, kirjoita referaatteja lähteistä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity ihmissuhteisiin.

        Miksi sitten ikäväpalstalla???


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­y­m­­f­­­o­­­m­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Viestiä tulemaan. Kutsua. IRL.

    • Anonyymi

      Palstalla ei etene. Pitää tehdä jotain oikeasti.

      • Anonyymi

        Hyvin on tiedossa kyllä.


      • Anonyymi

        Vaikutat siltä, että voisit ohjeistaa lapsia tai muita erityistarpeisia näillä kolkoilla teksteillä trollipalstalle hätähuudellen kuin viestinnän kohde olisi yksinkertainen ja autettava. Mutta se saatat olla sinä itse, ootko miettiny?


    • Anonyymi

      Jos mies on tyly tai kylmä tai jopa loukkaava, niin tunteita ei taida (enää) olla.????? Ainakaan lämpimiä siis. Vai voiko mies toimia noin, jos on stressaantunut tai hermostunut sekoiluun?

      • Anonyymi

        Sadistin rakkaus on loukkaavaa, etkö tuota tiennyt. Oletko selvittänyt tätä puolta hänestä?Tietenkin se yleensä on keskenään sovittu juttu eikä ilman lupaa ketää saa satuttaa mut joo, täällähän voi anonyyminä purkaa niitäkin himojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadistin rakkaus on loukkaavaa, etkö tuota tiennyt. Oletko selvittänyt tätä puolta hänestä?Tietenkin se yleensä on keskenään sovittu juttu eikä ilman lupaa ketää saa satuttaa mut joo, täällähän voi anonyyminä purkaa niitäkin himojaan.

        Ei liity tähän, kaikkea muuta kuin sadisti. Ei vain tunteet kohtaa ja herrasmiesmäisesti yrittänyt sen kertoa. Silti se voi ihsstuneesta/rakastuneesta tuntua kylmältä. Ja loukata.


    • Anonyymi

      se ei varmaan toteudu jos et saa sitä etenemään.

    • Anonyymi

      Olemalla rauhallinen jos haluat minun kanssa olla tekemisissä

    • Anonyymi

      Gradu ei erene pölönen teki pilkulta maalin.

      • Anonyymi

        LOPETTAKAA TOI TOISTEN KIUSAAMINEN, ON KERRASSAAN NIIN LÄPINÄKYVÄÄ! LOPPUJEN LOPUKSI, ETTE SAA SIITÄ ITSELLE MITÄÄN MUUTA KUIN MT-ONGELMIA LISÄÄ! LAUERMA ON TODELLAKIN OIKEESSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LOPETTAKAA TOI TOISTEN KIUSAAMINEN, ON KERRASSAAN NIIN LÄPINÄKYVÄÄ! LOPPUJEN LOPUKSI, ETTE SAA SIITÄ ITSELLE MITÄÄN MUUTA KUIN MT-ONGELMIA LISÄÄ! LAUERMA ON TODELLAKIN OIKEESSA!

        Ehkä pääset mies hänen asiakkaaksi joku päivä Lauerman nimittäin


    • Anonyymi

      Laittaa etenemään

      • Anonyymi

        Ei kukaan palstalla siihen kykene.


      • Anonyymi

        Hienoa! Miten saan korvat kuulolle? Yritetty on jo pariin otteeseen.
        Ehkä kolmannella kerralla onnistuu?
        Tosin edellisestä ei ole vielä tullut vastausta...


    • Anonyymi

      Älä tee mitää nauti vaan elämästä.

      • Anonyymi

        Eli, vedä huumeita ja viinaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli, vedä huumeita ja viinaa?

        Pakkoha se o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkoha se o

        Hyvä,jatka samaan tyyliin niin päässään susta nopeasti eroon.


    • Anonyymi

      minulla oli pieni vauva kun päättivät joukossa hakata jotta saatiin hyvää. muille ja padkarooli pois itseltä. siihen hakkaukseen tapoin itseni, taas tätä ryhmän toimintaa, ei niiden pahuudella ole mitään rajaa. läpimätiä.

    • Anonyymi

      eihönntuomloysrt aivonsa pihalle naineet ja saastaiset imijöt ja tuhosjst edes ymmärrä tekojensa, pahuuden määrää. miettii vaan mistä hyötyä ja kelle paska. nuo teidän teot on julmuudeltaan täysin käsittämättömiä, täysin syyttömille jotta saadaan hyötyä. en ole elöidslni yhtä pahoja ja vastenmielisiä ihmisiä, ja kuten vuodet ovat näyttäneet teot teille tulee oahana eteen ja aina uudelleen. ja kun pitäisi työntää päärintaan ja katua, te ostatte ja hakkaatte lisää. lopulta tekonne teidät tappaa, tuhoten myös työtä ja uraa ja mainetta. kaikkea mitä teoilla ne hamusitte. tekonne ovat pahoja, ja pahenee vaan, lopulta teidät tappaa.

    • Anonyymi

      huomaatko kaikkien yrityksienne jälkeen, olemme edelleen elossa ja aina minulle tuodaan omaa työtä, ihana koti ja meihin luodaan uskoa ja toivoa tulevaan. taas te hakkaayte ja tuhoatte ja saatte pahaa itse. lopulta tekonne teidät tappaa. koska me elämme omina itsenä, kaikki lähtee meistä vaikka on hyvää, paikoin menestystä ja onnea, siinä ei ole mitään teitä.

    • Anonyymi

      en tiedä koska ymmärrätte että meidän tarkoitus ei ole palvella teitä, emme tuo elämäänne hyvää, eikä meidän tarvitse, emme kuulu teihin. ette voi saada semmoista mikä on moraalisesti väärin ja jonka vuoksi teette hirmutekoja, harjoitatte mitä julmempia ja katalampia temppuja. ne tulee teille vaan lopulta itselle pahana, kaikki. ja sitä on jo tosi paljon, täysin syyttömille.

    • Anonyymi

      Aina ei ole pakko edetä, voi jäädä niille sijoilleen ja ottaa ilon irti vähästäkin.

    • Anonyymi

      En kadu mitään. Siitä ei ole ollut mitään hyötyä ennemminkään. Minulle ei ole onnea suotu, päinvastaisista toiveista huolimatta. Jos joku pitää minua pahana, en välitä pas kaakaan. Jatkan samalla tavalla loppuun asti ja sitten kuolen. Helvetti ei pelota. Yksin oleminen on sitä jo nyt, on ollut kymmeniä vuosia. Jonkun tyh män pikku pi mun tantrumit eivät hetkauta tippaakaan.

    • Anonyymi

      Mulla on tänään kauppa päivä tule sinne moikkaamaan

      • Anonyymi

        Kävin mut et ollut mut oli siellä yks uus mikä pisti hymyileen.Sun kopio mut pikkusen pitempi.Psrempi sekin kuin ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin mut et ollut mut oli siellä yks uus mikä pisti hymyileen.Sun kopio mut pikkusen pitempi.Psrempi sekin kuin ei mitään.

        Jatkuu veikkaan et kilpasiskollakin ois Sukat pyörinyt jaloissa ja sää olisit ollut mustis.


    • Anonyymi

      Epävarmuutta toisella? Kaikki kuitenkin johtaa johonkin ikävään omalla kohdalla? Pelottaa ja siksi suhtautuu tilanteisiin ehkä jopa kylmästi? Vaikka haluaisi kaikkea muuta kuin tuottaa pettymyksiä muille. Ikäviä tilanteita, joihin ei löydy yhtä oikeaa vastausta tai löytyisi, jos olisi edes hyppysellinen luottamusta, että hyvinkin siinä voisi käydä?

    • Anonyymi

      Käyttäytyä nätisti minun kanssa ottaa enemmän minut huomioon olla mun suhteen aktiivinen ihan kun vetäisit tätä juttua

    • Anonyymi

      Lähetä suora viesti some, smsm tai soita vaikka niin lähtee eteneen

    • Anonyymi

      Ota levolackia niin on kivempi kakkia.

      • Anonyymi

        Ei tässä nyt siitä oo kyse onko kiva kakkia vaan siitä että naapurin komea mies kuulemma tukehtuu siihen kakan hajuun kun on hajuyliherkkä. Hävettää niin paljon et lihakset on niin lukossa pelon vuoksi että pakki jumittaa.
        Eikä tuota yhtään helpota meidän talon putkirikko,ihan selvästi on halkeamia et p*skan haju tulee lattioiden alta. Muuttaa täytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä nyt siitä oo kyse onko kiva kakkia vaan siitä että naapurin komea mies kuulemma tukehtuu siihen kakan hajuun kun on hajuyliherkkä. Hävettää niin paljon et lihakset on niin lukossa pelon vuoksi että pakki jumittaa.
        Eikä tuota yhtään helpota meidän talon putkirikko,ihan selvästi on halkeamia et p*skan haju tulee lattioiden alta. Muuttaa täytyy.

        Sitte kun toi sun typerä ihastus menee ohi huomaat että väistit luodin kun huomasit tyypin safismin jo tuossa vaiheessa etkä vasta saman katon alle muutamien jälkeen .
        Muista et sua on varotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitte kun toi sun typerä ihastus menee ohi huomaat että väistit luodin kun huomasit tyypin safismin jo tuossa vaiheessa etkä vasta saman katon alle muutamien jälkeen .
        Muista et sua on varotettu.

        Älä mee sadistin ansaan .se pn hurmuri vain hetken.


    • Anonyymi

      Taidan arvata mikä on perimmäinen syy sille miksi näin.

      • Anonyymi

        No kerro? ONKO VARATTU TAAS.


      • Anonyymi

        Mäki arvasin ja menihä se oikein.. :) no ainakin yritin


    • Anonyymi

      Joskus iskee jämähtänäisyyden tila.

      • Anonyymi

        Ei! Mitä oikein valehtelet?!


    • Anonyymi

      sinun pitää hyväksyä ettei niitö naisia auteta tai rakastetaan vaikka kuinka räyhäät. anna niiden itkeä hetki ja kannusta eteen päin, niin teet oikein. ja löytävät omat juttunsa.

    • Anonyymi

      Jos ei etene niin siihen on varmasti hyvä syy. Näin kokemuksen rintaäänellä sanon että ensiksi hyväksy tosiasiat miten asia oikeasti on pienin askelin ja siitä sitten eteenpäin ja luopuminen ajatuksesta että mitään ei oikeasti tapahdu/tule. Kun tipahtaa maanpinnalle niin asiat selkiintyy ja niille on järkevä selitys. Ei kannata itseään huijata jos asiat ovat liian vaikeita ja mahdottomia, sitten pitää vain tyytyä siihen että asia on niin kuin on. Tsemppiä sulle!

    • Anonyymi

      Unohda

      • Anonyymi

        Se ei varmaan onnistu ja tuskin johtuu aloittajasta...


    • Anonyymi

      Ei väkisellä tule mitään. Joko teillä on halua nähdä ja olla yhdessä tai sitten ei. Jos ei niin unohda.

    • Anonyymi

      Mene eteenpäin, tuossa tulee vain tehneeksi itselleen hallaa.

      • Anonyymi

        Luetun ymmärtäminen on jalo asia.


      • Anonyymi

        Onks tää näitä Jallun Halpoja juttuja? Ei mikään ihme ettei luettua ymmärrä...
        Kun tahallaan lukee koko ajan väärin niin se voi jäädä tavaksi. Siinä vähän miettimistä.
        Tietysti jokainen meistä päättää itse mikä on parhaaksi omalle päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen on jalo asia.

        Kertaus. Unohdat ja eteenpäin


    • Anonyymi

      Ottaa häneen yhteyttä ja kertoa hänelle mitä haluat hänestä kuinka vitussa luulit asioiden muuten etenevän mihinkään suuntaan elämä menee eteenpäin tekemättä yhtään mitään mu elämäänsä ei myöskään saa yhtään mitään kos ei itsekin tee jotain mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää

      • Anonyymi

        Yhteyttä mihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteyttä mihin

        Jeesukseen


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Ei osaa yhtään sanoa.

    • Anonyymi

      Opettele vaikka aakkoset aluksi, huom! "ulkoa", jos onnistut siinä niin seuraavaksi englanniksi? Se voi olla jo haastavampaa? Sitä jos suoriudut siitäkin, laske seuraavaksi englannin kielellä nollasta sataan? Jos vielä olet kartalla niin opettele käytännön asioita mm. kengän nauhojen sitominen rusetilla? Alkaako jo vaikeutumaan? No jos luulet olevasi etevä näiden kanssa, onnistuuko kravatti, ranskalainen tupla solmulla? Moni on jo tässä vaiheessa luovuttanut, et liikaa vaadit? Loppujen lopuksi tämä on vasta alkusoittoa? Vaadin paljon enemmän, epäilen että onko sinusta täyttämään niitä vaateita?

      • Anonyymi

        Nykyään ei kyllä opetella ja päntätä asioita muistiin vaan katsotaan netistä tarvittava tieto ja toteutetaan. Voiko tuollaiset asiat olla oikeasti merkitseviä. Yleensä tykästytään persoonaan ja luonteeseen. Jokainen voi tietysti laittaa pääpainoa haluamilleen asioille.


    • Anonyymi

      En osaa yhtään sanoa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ootko koskaan tehnyt mitään?

      • Anonyymi

        Kyllä olen tehnyt.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe