Työskentelen pienessä <5 työntekijän yrityksessä. Esimies ilmoitti puhelimitse minulle, että tällä hetkellä yrityksen kaatuminen on erittäin lähellä. Sen jälkeen hän sulki puhelimen ja mahdollisuuksia lisäkysymyksille ei ollut.
Jatkuuko työvelvoitteeni entiseen malliin, kunnes konkurssista on jotakin paperilla? Näen tässä riskin, että teen työtä josta en mahdollisesti tule saamaan lainkaan palkkaa.
Työntekijän työvelvoite yrityksen ilmoitettua konkurssiuhasta (ei konkurssista)
9
302
Vastaukset
- Anonyymi
Jos yritys on menossa konkurssiin, niin palkollisten pitäisi siinä kohtaa tarjoutua työskentelemään entistäkin ahkerammin, että konkurssilta vältytään.
Teet vaan kotona eväsleipäsi huomennakin ihan normaalisti. Menet sitten pelastamaan sitä omaa työpaikkaasi. Voit tehdä isännälle vaikka pari tuntia ylimääräistäkin, siihen tuurin päälle.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei sinulla kovin isoa riskiä ole. Palkkasaatavat ovat ensisijaisia saatavia, jotka näin maksetaan ensimmäisenä. Jolleivät pesän rahat riitä, palkka tulee Palkkaturvan kautta, mutta siihen voi mennä kuukausia.
- Anonyymi
Asiassa kannattaa otata yhteyttä omaan ammattiliittoon. Ne voivat aina uhata työnantajaa lakolla, jolla keinolla asioita on ennenkin tässä maassa hoideltu.
- Anonyymi
Hullu paljon töitä tekee viisas pärjää vähemmällä. Kaikki mitä työllä voi saavuttaa on saatu, itse aikaan jäähdyttelemään lomamatka jenkkilään ensitalveksi tilattu.
- Anonyymi
Ei ne herratkaan ilmaiseksi töitä yee ja sote jihtajay ei tee edes 20000 e llö mitään
- Anonyymi
Sit kannattaa lähtee hakee uutta työpaikkaa
kiireesti
töihin et mee kun et tiedä palkan maksustakaan
nyt vaan uutta matoo siimaan- Anonyymi
joo itekki olisin soittanu takasi
ja sanonu et kuulee... kuse sukkaas sit
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18369954
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219