Cameltoe eilen

Anonyymi-ap

Bongasinpas sen pitkäst aikka
Upeiden pakaroiden välistä.

Ahh

Sitä haluaisin silittää

Kurt

45

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro lisää, sillä camel toe on aina kiva näky missä vain.

      • Anonyymi

        Salillahan sen bongasin,noin reilun metrin päästä

        Kaunis oli omistajatarkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salillahan sen bongasin,noin reilun metrin päästä

        Kaunis oli omistajatarkin

        Kerro lisää. Kuvaile sitä camel toeta. Tekikö mieli koskea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää. Kuvaile sitä camel toeta. Tekikö mieli koskea?

        Tottakai teki
        Nuori nainen,upeat pakaratkin kuten tissit

        Lyhyen aikaa tyttö siinä verrytteli.

        Mutta tuo houkutteleva kumpu kiusaa minua vieläkin

        Kurt56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai teki
        Nuori nainen,upeat pakaratkin kuten tissit

        Lyhyen aikaa tyttö siinä verrytteli.

        Mutta tuo houkutteleva kumpu kiusaa minua vieläkin

        Kurt56

        Antoiko katsoa? Vaikuttiko pitävän katseista? Tekikö mitään lisähoukuttelua? Kuumaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antoiko katsoa? Vaikuttiko pitävän katseista? Tekikö mitään lisähoukuttelua? Kuumaa!!

        Tuntui tykkäävän kun niin lähellä keikisteli ja vielä kääntyi näyttämään kuink a kamelinvarvas pullotti
        ..
        Kurt56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntui tykkäävän kun niin lähellä keikisteli ja vielä kääntyi näyttämään kuink a kamelinvarvas pullotti
        ..
        Kurt56

        Uhh. Sanoiko mitään? Kosketteliko itseään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhh. Sanoiko mitään? Kosketteliko itseään?

        Taisi sormet hipaista jalkoväliään
        kun kääntyi

        Kurt56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi sormet hipaista jalkoväliään
        kun kääntyi

        Kurt56

        Hymyilikin kivasti,niin alkoi kesken kaiken mun housuissa kangistua pikku jorma.

        Ehkä olis pitänyt nousta ja näyttää tytölle minkä vaikutuksen
        teki...

        kurt56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi sormet hipaista jalkoväliään
        kun kääntyi

        Kurt56

        Uh huh.. kiva kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uh huh.. kiva kiva.

        Oletko nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uh huh.. kiva kiva.

        Minä näin eilen kiihottavasti kutsuvan kamelinvarpaan salitytön jöntevien reisien välissä..

        M5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nainen?

        Olen nainen. Salille puen aina pelkät ohuet treenihousut. Ihana seurata vanhempien miesten vaeltavia katseita, kun he huomaavat. Ikävintä ja samalla kiihottavaa on kostumiseni noista katseista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen. Salille puen aina pelkät ohuet treenihousut. Ihana seurata vanhempien miesten vaeltavia katseita, kun he huomaavat. Ikävintä ja samalla kiihottavaa on kostumiseni noista katseista.

        Voithan treenin jälkeen tyydyttää suihkussa
        Kuvitella sitä vanhempaa miestä nussimassa sua takaapäin
        Käyrällä kovalla kyrvällään.

        24 7

        M60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näin eilen kiihottavasti kutsuvan kamelinvarpaan salitytön jöntevien reisien välissä..

        M5

        Samoin tänään ja pulleat tissit oli myös esillä antavasta kaula-aukosta..


        M 56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen. Salille puen aina pelkät ohuet treenihousut. Ihana seurata vanhempien miesten vaeltavia katseita, kun he huomaavat. Ikävintä ja samalla kiihottavaa on kostumiseni noista katseista.

        Siniset legginsit,houkuttelevat pakarat ja pillukumpu ...


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Camel toe on minun silmääni epämiellyttävä näky, salillakin kun näkee sellaisen vähä väliä, niin tekisi mieli sanoa että ojennappa housujas vähän. Hyi.

      • Anonyymi

        Oletko nainen?.


      • Anonyymi

        Nainen tai homo ilmeisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tai homo ilmeisesti

        En kumpaakaan 😎


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Cameltoe on yksi kauneimpia asuja heti toisena, kun ykkösenä on mikromekko ilman pöksyjä. Mutta cameltoe on sellaista kauneutta, joka on monille naisille vaikeaa hankaamisen takia.

      Kuitenkin se oli 70-luvulla kovin suosittu, tietysti kauneussyistä. Silloin näin Hesan Forumin nurkalla muutenkin kauniin siskon, jolla oli poikkeuksellisen syvälle vitun väliin painuva kamelis. Ei ollut vielä käsitettä cameltoe, vaan puhuttiin kireistä housuista. Niitä oli sekä sortseja että pitkiksiä.

      Vaimoni hiukan pyylevällä siskolla oli aivan ihanat vitun väliin painuvat sortsit. Jos cameltoet eivät olisi niin hankalat naisille, uskon että ne kauneussyistä olisivat jo aikoja sitten tulleet takaisin muotiin. 🌹👀

    • Anonyymi

      Nyt kyllä narraat

      • Eräässä itäsuomalaisessa maakunnassa nimitetään valehtelemista narraamiseksi. On kuulemma superhauskaa, kun saa jonkun uskomaan valeen, mutta se se vasta hauskaa onkin, kun saa pilkata valeen uskonutta. 🌹👀


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuorena, kun valkoiset kankaiset caprihousut olivat muotia, istuin kirjastossa lukemassa pääsykokeisiin. Huomasin noin 30-vuotiaan miehen katselevan minua. Tarkemmin huomasin sen tuijottavan alapäätäni. Vaivauduin. Kirjan suojassa kurkistin alaspäin ja minulla oli juurikin camel toe aivan selvästi näkyvissä. Ajattelin kohottaa asentoa ja korjata tilanteen. Mutta jokin pysäytti minut ja ajattelin, että annan hänen katsella. Onhan hän aika kivan näköinen vanhemmaksi mieheksi.

      Liekö olemukseni tai liikehdintäni paljastanut miehelle, että olen huomannut hänen katseen. Hän alkoi katselemaan enemmän ja avoimemmin. Taas asia vaivaannutti minua ensin, koska en ollut koskaan saanut tuollaista huomiota. Samalla se kiihotti minua. Painoin itseäni vielä enemmän vasten housujeni haaroja, niin että tunsin selkeästi häpyni painautuvan hyvinkin näkyvästi. Kurkistin taas kirjan suojassa alapäätäni. Minusta näky oli jo irvokaskin, mutta mies selvästi nautti näkymästä. Hän kosketteli itseä vaivihkaisesti silloin tällöin housujen etumuksestaan. Yhtäkkiä huomasin itsekin aina välillä hipaisevan omaa suorastaan tyrkyllä olevaa häpyäni. Mikä minuun on mennyt mietin siinä samalla. Mutta tilanne vaan vei mukanaan ja kiihotuin koko ajan enemmän ja enemmän. Ajantaju katosi. Luin pääsykoekirjaa, mutten ymmärtänyt lainkaan mitä luin, koska ajattelin vain kuinka tuntematon mies haluaa minua ja olisin valmis antautumaan ties mihin. Siinä alapää tuskaisen halukkaana istuin ja painelin itseäni vasten housuja huomasin yhtäkkiä, että valkoinen kangas ei peitellyt lainkaan himojani. Ohut kangas kastui täysin ja paljasti miehelle ettei kankaan alla ollut pikkuhousuja. Pimppini kuulsi kankaasta läpi.

      Annoin käden valua märkään haaroväliini ja pinelin sormella klitoristani. Kostuin aina vaan enemmän ja enemmän. Hetken hyväilin itseäni litimärkien housjeni läpi. Huomasin samalla miehen puristelevan housujensa etumusta. Sain jonkinasteiseb paniikkikohtauksen. Nousin ja kävelin vessaan. Hetken siellä rauhoittelin itseäni ja kohta kuului vaimea koputus ovelta. En uskaltanut vastata tai avata. Koputus kuului toisenkin kerran. En vastannut. Hetken päästä askeleen poistuivat. Samalla haluni nousivat uudelleen ja masturboin itseni kirjaston vessassa.

      Muutama päivä tapahtuman jälkeen näin saman miehen kirjastossa jälleen, mutten enää uskaltanut huomatakaan häntä. Hetken hän katseli minua ja poistui.

      • Anonyymi

        Vieläkö saattaisit innostua katselusta

        M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö saattaisit innostua katselusta

        M

        Nyt en kainostelisi. Antaisin tilanteen sallimissa rajoissa katselijalle unohtumattoman kirjastokäynnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en kainostelisi. Antaisin tilanteen sallimissa rajoissa katselijalle unohtumattoman kirjastokäynnin.

        Ehkä nähdään,jos käyt Helsingin kirjastoissa.
        Ehkä voisit vilauttaa siellä hyllyjen välissä

        Mhki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä nähdään,jos käyt Helsingin kirjastoissa.
        Ehkä voisit vilauttaa siellä hyllyjen välissä

        Mhki

        Oodissa käyn useinkin lukemassa aikakausilehtiä. Uskaltaisikohan sitä vielä yli 40 vuoden ikäisenä enää olla katseiden kohteena. Tai paremminkin, katsoisikohan kukaan, kun nuoria tyttöjä on tarjolla pilvin pimein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oodissa käyn useinkin lukemassa aikakausilehtiä. Uskaltaisikohan sitä vielä yli 40 vuoden ikäisenä enää olla katseiden kohteena. Tai paremminkin, katsoisikohan kukaan, kun nuoria tyttöjä on tarjolla pilvin pimein.

        40v naisethan vasta kiihottaakin,tietävät mistä mies tykkää.


      • Anonyymi

        Tämä cameltoen esittely on viime aikoina lisääntynyt saleilla


    • Anonyymi

      U­­u­­­s­i s­­­ek­­­si­teatteri ava­utuu Su­omeen! Ku­­­tsumme kai­­kk­­i­­­. Il­­moit­tau­­­tum­­ine­n ry­hmäämm­­­e tä­äll­­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/Z2l9J8

    • Anonyymi

      Miksi koet sääliä aloittajaa kohtaan? Oletko yliempaattinen ihminen?

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      592
      16196
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14354
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      365
      9178
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      44
      5005
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      4397
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      148
      2801
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      108
      1718
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1309
    9. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1217
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1215
    Aihe